slabo počutje

Slabo počutje je lahko nekaj povsem vsakdanjega, če ste prezaposleni z delom, imate veliko družinskih obveznosti ali pa ste študent. Sodobno življenje je lahko precej stresno, kar se slej kot prej prične odražati tudi na našem zdravju. Razkrivamo, kako prepoznati slabo počutje ter kako ga učinkovito in enostavno odpraviti.

Kako prepoznati slabo počutje?

Da bi prepoznali slabo počutje ni potrebno znanje kvantne fizike. Potrebno je le poslušati svoje telo in svoj um. Če boste ugotovili, da ste razdražljivi, nedružabni in da vam primanjkuje energije za stvari, ki jih običajno radi počnete, ste zagotovo slabe volje in potrebujete odmor ter razvedrilo. Navajamo 12 priročnih nasvetov, ki jih lahko upoštevate v takšnem trenutku in takoj izboljšate svoje razpoloženje.

Zapišite

Ni nujno, da se zavedate, zakaj niste dobro razpoloženi in kaj vpliva na vaše slabo počutje. Eden izmed enostavnejših načinov, da ugotovite, zakaj je tako je, da vzamete papir in pisalo in začnete zapisovati, kako se počutite.

Ne premišljujte preveč in ne skrbite za slovnico. Kar je pomembno je, da svoje občutke prelijete na papir. Ko končate, lahko napisano strgate ali pa list zažgete, z negativnostjo vred.

Pojdite ven

Slabo počutje je pogosto rezultat nepovezanosti s svetom okoli vas. Če ves dan preživite v sedečem položaju v hiši ali pisarni, potem se boste začeli počutiti nekoliko čemerno. Pojdite ven in se ponovno povežite z naravo. Že kratek sprehod po ulici ali lokalnem parku lahko naredi pravi čudež. To dokazujejo tudi najbolj kreativni ljudje v zgodovini.

Pojejte prigrizek

Včasih je slabo počutje lahko posledica nizkega nivoja sladkorja v krvi. Če se začnete počutiti potrto, potem je morda čas, da si privoščite grižljaj vaše najljubše sladice.

Kljub temu pa bodite previdni, da se k hrani ne začnete zatekati vsakokrat, ko se počutite slabo. Ne iščite v njej utehe, saj se lahko na dolgi rok počutite še slabše, prenajedanje pa lahko vodi tudi v resne zdravstvene težave.

Več: Izčrpanost – V boj z 10 najboljšimi živili.

Pokličite prijatelja

Včasih je potrebno zgolj to, da se pogovorite z nekom, ki mu zaupate. Če ste anksiozni, pokličite dobrega prijatelja. Pogovorite se o svojih težavah.

Pridobili boste nov pogled na to, kar vas teži. Zapomnite si, da smo ljudje družabna bitja. Če ne vzdžujete odnosov z vašimi bližnjimi, bo to vplivalo na vaše razpoloženje.

Več: Zakaj so pomembna dobra prijateljstva?

pokličite prijatelja

Posvetite se hišnemu ljubljenčku

Raziskave so pokazale, da božanje hišnih ljubljenčkov kot je mačka ali pes, pomaga izboljšati razpoloženje. To preprosto dejanje bo znižalo vaš krvni tlak in spodbudilo sproščanje hormonov, ki skrbijo za dobro počutje, v vaših možganih.

Če boste nekaj pozornosti namenili vašemu hišnemu prijatelju, boste zavestno stopili v sedanjost, kar vam lahko pomaga pozabiti na stvari, s katerimi se obremenjujete – bodisi s preteklostjo ali prihodnostjo.

Bodite kreativni

Slabo počutje lahko ustvari občutek nemoči. Tega lahko premagate tako, da postanete kreativni. Če igrate instrument, obrišite prah z njega in ga ponovno primite v roke. Če slikate, potem pripravite vašo paleto in čopiče. Če radi pišete, poskusite s pesmijo ali kratko zgodbo.

Ni važno, katera orodja uporabljate ali kako bo videti končni izdelek. Pomembno je samo dejanje ustvarjanja. Raziskave so pokazale, da kreativni ljudje vstopijo v stanje zone. To se zgodi takrat, ko ste popolnoma vpleteni v neko aktivnost. Vaši možgani se bodo v tem primeru popolnoma osredotočili na opravilo, ki je pri roki, zaradi česar se enostavno ne boste mogli počutiti slabo.

Razgibajte se

Če vas nekaj frustrira ali pa ste pod stresom, razmislite o telovadbi. Šport je odličen način, kako se spopasti s težavnimi čustvi. Odtecite nekaj krogov, dvigujte uteži ali pa boksajte v vrečo. Tako boste opravili z negativnimi čustvi in jih obenem pretvorili v vašo dobro fizično pripravljenost.

Več: Pilates je veliko več kot dolgočasna vadba.

Meditirajte

Dnevna meditacija vam bo omogočila razumevanje in nadzorovanje vaših procesov razmišljanja. Med meditacijo vstopite v sproščeno stanje, kjer lahko opazujete, kako misli prihajajo in odhajajo, naučili pa se boste, kako jih obvladati in kako se ne pretirano posvečati posameznim.

Ko boste enkrat vzpostavili nadzor nad vašimi mislimi, se boste učinkoviteje spopadli z negativnimi idejami, ki morda povzročajo vašo anksioznost in depresijo.

meditacija

Pomagajte drugim

Slabo počutje lahko premagate tudi tako, da sami pomagate drugim. Če vidite brezdomca na cesti, mu dajte nekaj drobiža ali pa mu kupite topel napitek. Postanite prostovoljec in se priključite ostalim, ki že pomagajo v sklopu vaše lokalne organizacije za dobrodelnost.

Vrnite nekaj vaši skupnosti. S temi dejanji prijaznosti se boste povezali z drugimi ljudmi in obenem dvignili vaše razpoloženje. Morda boste tudi nase začeli gledati bolj pozitivno.

Razvajajte se

Če se počutite zamorjeno, potem morate biti prijazni do vašega telesa in uma. Privoščite si najljubši obrok in dolgo vročo kopel. Izogibajte se alkoholu, saj vas lahko pahne v še bolj depresivno razpoloženje. Namesto tega počnite stvari, ki vas bodo razbremenile in zaradi katerih se boste počutili mladostno.

Vzemite si odmor

Včasih si je potrebno vzeti nekaj nekaj časa zase in za počitek. Če ste pod stresom ali nervozni, naj vam ne bo pretežko prekiniti vaših načrtov in si vzeti nekaj časa samo zase. Preprosto povejte drugim, da se jim ne boste pridružili, potem pa izklopite telefon in pozabite na internet. Izkorstite čas za sprostitev in da si ponovno napolnite baterije.

sprostite se

Poslušajte vaš najljubši album

Ko življenje postane zares zaposleno, ponavadi pozabimo na preproste stvari, ob katerih smo nekoč uživali. Na primer, morda je že preteklo kar nekaj časa, odkar ste si nazadnje zavrteli vaš najljubši glasbeni album.

Poslušanje glasbe, ki jo imate radi, vas lahko spomni na srečne spomine iz preteklosti in izboljša vaše razpoloženje. Ko se glasba začne predvajati, naj vas ne bo sram zraven zapeti in zaplesati ob zvokih vaše najljubše skladbe. Če boste naredili tako, boste ugotovili, da je praktično nemogoče, da bi še bili žalostni.

Kaj torej še čakate? Poskusite s temi triki in izboljšajte vaše slabo počutje.

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂