Z uporabo spletnega mesta obiskovalec sprejema te splošne pogoje in potrjuje, da je z njimi seznanjen in se z njimi strinja.
Lastništvo spletnega portala in trgovine Motiviran.si
Lastnik spletnega informacijskega portala Motiviran.si in pripadajoče spletne trgovine Motiviran.si je podjetje Linking, marketing in spletne rešitve:
Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije, št. 0309-81-20170713-001615
Linking, marketing in spletne rešitve, Neža Mandl s.p.,
Kopališka pot 11, 2392 Mežica
Davčna številka: 89975766
Matična številka: 8126933000
Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe
Registracija uporabnika
Za nakupovanje v spletni trgovini ni potrebna registracija, je pa mogoča. Obiskovalec se lahko registrira kot uporabnik spletišča tako, da izpolni registrski obrazec in si ustvari svoj uporabniški profil. Z registracijo pridobi uporabnik pravico do uporabe spletne trgovine Motiviran.si ter storitev in ugodnosti, ki jih ta nudi.
Postopek naročila
Prvi korak – prodajna košarica
Potrošnik lahko med brskanjem po spletni trgovini artikle poljubno dodaja v tako imenovano košarico, do katere lahko dostopa v vsakem trenutku preko povezave:
http://shop.motiviran.si/kosarica/
V košarici je razviden nabor in količina artiklov s pripadajočimi cenami.
Količino artiklov lahko potrošnik v košarici poljubno spreminja, po vsaki takšni spremembi pa je potrebno klikniti na gumb Posodobi košarico, s čimer potrošnik ažurira vsebino košarice s pripadajočimi cenami in končnim zneskom z morebitnimi stroški poštnine.
V kolikor ima potrošnik promocijsko kodo kupona, jo lahko vnese v za to namenjeno polje in klikne na gumb Uporabi kupon, s čimer se bodo aktivirali popusti, oziroma druge ugodnosti.
S klikom na gumb Nadaljuj na blagajno potrošnik preide k naslednjemu koraku izvedbe naročila.
Drugi korak – zaključek nakupa
Na blagajni ob zaključku nakupa potrošnik izpolni zahtevane podatke o plačniku, izbere način plačila, označi, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja in še enkrat preveri točnost informacij. Izpisana je celotna vsebina naročila, vključno s količino in ceno.
V primeru, da si na tem mestu premisli o nakupu, oziroma ni zadovoljen z vsebino košarice, mora prekiniti postopek in ponovno odklikati v spletno trgovino, oziroma v prodajno košarico, kjer lahko opravi želene spremembe.
V nasprotnem primeru, ko želi potrošnik nakup zaključiti, pa na blagajni to stori s klikom na gumb Zaključi nakup. S tem dejanjem je naročilo oddano! Na tem mestu se potrošniku še enkrat izpišejo vsi podatki o opravljenem naročilu, obvestilo z enakimi podatki pa prejme tudi na elektronski naslov. Potrošniku so na spletni strani ponudnika sicer vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila, ki se nahajajo na strani Moj račun (http://shop.motiviran.si/moj-racun/).
Potrošniku je omogočen preklic naročila. V primeru, da želi potrošnik preklicati naročilo, lahko to vedno stori v roku ene ure po oddanem naročilu, oziroma ima časa več, če pošiljka še ni bila odpremljena. Preklic naročila potrošnik izvede tako, da nas o svoji nameri obvesti na elektronski naslov: [email protected]
Preklic naročila po odpremi ali plačilu ni več mogoč.
V razdelku Moj račun lahko potrošnik poljubno spreminja tudi druge podatke svojega uporabniškega profila.
Točnost podatkov
Upravljavec ne prevzema odgovornosti za verodostojnost, točnost in ažurnost osebnih podatkov in kontaktnih podatkov, ki jih posreduje uporabnik. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za točnost in ažurnost vseh posredovanih podatkov.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
- način plačila in dostave,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Za morebitne dodatne informacije smo vam ves čas na voljo na [email protected] ali do 16. ure na telefonu 031 768 692, kjer vam bomo z veseljem pomagali odgovoriti na zastavljena vprašanja, predloge in želje.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila, ki so jasno razvidni ob posameznih nakupih in se lahko spreminjajo glede na posamezen izdelek:
- z nakazilom na račun upravitelja Shop Motiviran.si (po ponudbi / predračunu)
- po povzetju
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dosegljiva na sedežu podjetja (osebni prevzem ali dostava po pošti).
Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) na naslednji način:
- pošlje zahtevek po elektronski pošti na sedež družbe [email protected]
- pokliče na sedež družbe 031 768 692
- preko kontaktnega obrazca v spletni trgovini
Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v naslednjih jezikih:
- v slovenščini (velja za kupce iz območja Republike Slovenije)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil kupoprodajno pogodbo (naročilo) v roku 48 ur od prejema naročnikovega zahtevka v zgoraj naštetih načinih.
Cene
Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje Linking, marketing spletne rešitve, Neža Mandl s.p. ni davčni zavezanec. Dodatni stroški DDV ne bodo zaračunani.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Poštnina in plačilni pogoji
Neposredna bančna transakcija
Naročeno blago lahko preko vaše spletne banke plačate z nakazilom na naš TRR račun št. SI56 0245 2420 4340 876 pri NLB Nova ljubljanska banka. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila ali predračuna potem, ko oddate naročilo.
Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem. S tem si boste zagotovili hitrejšo izvedbo. Dobavni rok prične teči z dnevom zaznave prejema sredstev na naš račun.
Plačilo po povzetju preko Pošte Slovenija
Kupnino za naročila po povzetju lahko plačate z gotovino.
Dostava in poštnina
Poštnina je enotna in znaša za vse vrste plačil (neposredna bančna transakcija in plačilo po povzetju) 3,89 EUR.
Naročene izdelke vam Pošta Slovenija dostavi na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (pri plačilu predračuna z neposredno bančno transakcijo tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije (15 dni).
Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna provizijo za vplačilo obrazca UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino in nanj nimamo vpliva. To pomeni, da v primeru plačila po povzetju plačate kupnino + strošek odpreme blaga v vrednosti 3,89 EUR + provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije. Znesek provizije za vplačilo obrazca UPN si lahko ogledate na strani Pošte Slovenija na povezavi:
https://www.posta.si/zasebno-site/Documents/Ceniki/Cenik-ostalih-storitev.pdf
Rok dostave
Vsa naročila prejeta do 15. ure, odpošljemo še isti delovni dan, naročilo pa je pri vas že naslednji delovni dan. Če oddate naročilo v petek po 15. uri ali med vikendom, ga odpošljemo v ponedeljek zjutraj in je v torek pri vas.
Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LINKING, marketing in spletne rešitve, Neža Mandl s.p., 031 768 692, [email protected], o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec, ki se nahaja na sledeči povezavi:
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915#
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja tudi iz naslova stvarne napake, kot to predvideva Zakon o varstvu potrošnikov- ZVPOt. Stvarno napako lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa, v kolikor se je na izdelku pojavila napaka, za katero ni kriva vaša nepravilna uporaba oziroma ta napaka ni posledica vašega dejanja.
Če na kupljenem artiklu potrošnik ugotovi stvarno napako, lahko v roku 2 mesecev od dneva, ko je napako odkril, pri čemer od dneva nakupa ne smeta miniti več kot 2 leti, pri prodajalcu uveljavlja enega izmed naslednjih zahtevkov, ki ga potrošnik izbere sam:
- odprava napake ali
- zamenjava blaga ali
- vračilo plačanega zneska.
Kdaj gre za stvarno napako?
Po Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda (vračilo na lastne stroške) v zakonsko določenem roku. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Dostava in vračilo
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku (odprema pošiljke najkasneje naslednji delovni dan po prejemu naročila), razen če pride do nepredvidljivih dogodkov, na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev …).
Artikla ni mogoče prevzeti osebno. Plačnik dostave in vračila je kupec (naročnik). V kolikor brezplačna poštnina ni na voljo, je cenik dostave naveden med samim naročilom artikla. Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.
Ponudnik si pridržuje pravico do izbire dostavne službe.
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke hranil in uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, ostalo komunikacijo), za namene promocije, trženja, predstavitve produktov, storitev in akcij ter za obdelavo podatkov za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in merjenje statistike obiska in vedenja na strani.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Varnost nakupa prek spletne knjigarne
Upravitelj spletne knjigarne uporablja ustrezna tehnološka in programska orodja za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Linking, marketing in spletne rešitve, Neža Mandl, s. p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Linking.si (Motiviran.si), ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Končna določila
Uporabnik ob registraciji oz. nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Motiviran.si in da se z njimi strinja.
Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 24. 5. 2018
Želimo vam uspešno nakupovanje in brskanje po izdelkih spletne trgovine. Ne pozabite obiskati portala Motiviran.si z motivacijskimi vsebinami. 😉
Ekipa Motiviran.si