motivacija za zdrav življenjski slog
motivacija za zdrav življenjski slog

Ena težjih stvari v življenju je ostati motiviran na dolgi rok. Motivacija za zdrav življenjski slog je pomembna za dosego svojih zdravstvenih in kondicijskih ciljev. Navajamo tri najboljše nasvete kako jo pridobiti in ohraniti.

Zdrav življenjski slog

Vsi smo bili že kdaj v situaciji, ko smo pričeli s telovadbo in prehranskim načrtom z najboljšimi nameni za svoje zdravje. Postavili smo si cilje, vendar smo pričeli z napačnim pristopom. Čez dva meseca nas je pričel dohajati star življenjski slog. Začeli smo izpuščati telovadbo, pojedli smo kakšno večerno sladkarijo in stopati na tehtnico samo zato, da smo preverili koliko kilogramov smo pridobili nazaj.

Če si naveličan začenjati znova, prenehaj obupavati.

Živeti na zdrav način je najboljša možna odločitev, ki jo lahko oseba sprejme. Vseeno pa ta odločitev ni lahka in prinaša številne izzive. Osredotočimo se na vpeljavo sprememb, ki nas bodo pripeljale do zdravih ciljev.

Motivacija za zdrav življenjski slog

Vsi imamo razlog za pričetek gibanja, zdrav način prehranjevanja in zagotavljanje zdravega življenjskega sloga. Lahko gre za zdravstvene težave, pomanjkanje energije, prekomerna telesna teža in nizka samopodoba, pomanjkanje kondicije za dohajanje otrok ali vnukov in še bi lahko naštevali. Ne glede na to, kakšen je naš razlog, moramo najti vir motivacije za šport, ki je dovolj močan, da nas žene naprej, tudi ko je težko, in se nanj osredotočiti.

Osredotočenje

Osredotočenost in disciplina nam dajeta moč za vztrajanje, ko želimo obupati. Obstaja nekaj stvari, ki jih lahko naredimo, da ohranimo svojo osredotočenost. Pričnemo lahko z ustvarjanjem vizualne table stvari, ki si jih želimo doseči z zdravim življenjskim slogom. Vizualna tabla je skupek slik, ki predstavljajo, kaj si želimo od življenja. Na primer: če želimo izgubiti težo, potem vključimo sliko svoje ciljne postave.

Drug način za osredotočenost in ohranjanje motivacije je glasba, ki nas žene k gibanju. Kadar nam ni do gibanja, si zavrtimo svojo priljubljeno motivacijsko glasbo in si s tem zagotovimo spodbudo, ki jo potrebujemo.

Sprememba rutine

Rutina je največji ubijalec motivacije. Če želimo ostati navdušeni nad tem, kar počnemo, moramo spremeniti vsakdanje navade in rutine. Če na primer vsak dan tečemo na isti tekaški progi lahko spremenimo rutino tako, da naslednjič preizkusimo tek v naravi.

Odličen način, da nimamo stoječega režima je, da vsak dan naredimo nekaj drugačnega. Več nasvetov o popestritvi tekaške rutine si preberite v našem članku “Drugačen dan, isti tek: Kako izstopiti iz tekaške rutine?“.

Spremenimo rutino in ne jejmo vsak teden iste hrane za zajtrk, kosilo ali večerjo. Spremenimo jedilnik in vključimo novo in zdravo hrano. Pričnimo se ukvarjati z različnimi športi in si tako zagotovimo neprestane izzive. Sprememba je začimba življenja. Sprejmimo jo!

 

Vir: Heal with food



*Pošiljali vam bomo motivacijske vsebine, vas obveščali o novostih, izdelkih, akcijah in ugodnostih.