Zakaj majhna podjetja potrebujejo vsebinski marketing
Zakaj majhna podjetja potrebujejo vsebinski marketing

Za tiste brez izkušenj lahko vsebinski marketing izgleda kot nekaj, kar je “fajn imeti”, namesto kot ključna lastnost spletne promocije. Nekatere tehnike, kot so ti. pay-per-click spletni oglasi in socialna omrežja, so lahko včasih sicer bolj plodne, saj uživate takojšnje rezultate. Vsebina pa je po drugi strani po svoji naravi počasen in stabilen pristop do spletne promocije.

Vsebinski marketing je, kakorkoli, ena izmed bolj učinkovitih oblik spletnega marketinga za majhna podjetja. 26 % vsega marketinga je namenjenega vsebini in ta številka se dviguje, saj vedno več ljudi spoznava prednosti takšnih tehnik. Pa lahko vsebinski marketing majhnim podjetjem, ki imajo omejen ali včasih celo ničen marketinški proračun, še vedno ponudi iste ugodnosti in se obrestuje kot pri multinacionalnih podjetjih?

Vsebinski marketing

Majhna podjetja danes tekmujejo z ogromno spletnega hrupa. Potrošniki praktično orjejo skozi navlako. Za preskok oglasov uporabljajo DVR-je in si nalagajo ad-blockerje, da lahko surfajo po spletnih straneh, ki so jim všeč, brez prekinitev zaradi oglasov. Lahko si tudi oblikujejo, kaj se bo pojavilo v novičkah na njihovih socialnih omrežjih.

Zaradi tega je nujno, da najdete načine, da vaše majhno podjetje ne bo prezrto s strani potrošnikov. Upoštevajte marketinške nasvete za pridobivanje novih strank. Napišite sporočila, ki jih bo vaša publika želela videti in prebrati. Ne glede na to ali iščete idejo za teme objav na družabnih omrežjih ali ideje za blog, ki bi pritegnile kupce, je ključno, da ocenite način svoje komunikacije s kupci. Zamenjajte nagovor k nakupu z uporabnimi informacijami in kupci bodo pričeli odpirati oči in ušesa. Ustvarite trg, ki ima za cilj kupcem prikazati svojo znamko kot cenjenega ponudnika informacij in ne trg, ki kupcem predstavlja nepotrebno prekinitev na spletu.

Takšen tip marketinga se imenuje vsebinski marketing. Osredotoča se na komuniciranje s kupcem in na širjenje informacij z namenom vključevanja ciljnega občinstva in promocije znamke. Da bi majhnim podjetjem pomagala privabiti in obdržati kupce, mora biti informacija relevantna in koristna.

Koristi vsebinskega marketinga za majhna podjetja

Vsi lastniki majhnih podjetij si želijo izboljšati optimizacijo svoje spletne strani (ang. search engine optimisation – SEO) in se uvrstiti čim višje na lestvico iskalnikov. Vsebinski marketing je številka 1 za dosego tega cilja. Učinkovita strategija vsebinskega marketinga vam bo omogočila dobro uvrstitev za določen obseg ključnih besed (ang. keyword) v izbrani panogi. Omogočila vam bo uvrstiti se pred konkurenco in bo na vašo spletno stran pripeljala svež, organski promet.

Druga pomembna prednost vsebinskega marketinga je zmožnost pozicioniranja samega sebe kot avtoriteten lik v panogi. Desetletja izkušenj in znanj lahko uporabite, da ustvarite seminarje, vodiče in napišete članke, ki bodo vašim bralcem in poslušalcem zagotovili pristno vrednost in jim dali razlog, da se bodo vračali na vašo spletno stran. Sledenje berljivosti vsebin je eden izmed nakupnih korakov, ki poveča prodajo, saj izpostavi trenutne ter bodoče interese in potrebe vaših strank, kar vam omogoča, da dostavite prave produkte in storitve in tako povečate lojalnost strank.

Načini za uporabo vsebinskega marketinga

Spoznajte 4 načine, kako lahko vsebinski marketing vodi v rezultate in poveča vaš končni rezultat.

#1: Večanje poznavanja znamke

Eden izmed ključev do uspešne strategije vsebinskega marketinga je konsistenca. Redno objavljanje svežih vsebin ustvarja številne priložnosti za ciljni trg in poveča vidnost vašega podjetja. Ponovljivost povzroči, da postane vaša znamka bolj znana. To je eden izmed mnogih načinov, kako izstopati iz množice konkurenčnih podjetij. Ostanite v ospredju kupčevih misli, tako da bo naslednjič, ko bo potreboval produkt ali storitev, ki jo ponujate, poiskal prav vas.

#2: Zgradite si ugled kot vodja panoge

Če je v mestu osem električarjev in le eden ljudem v skupnosti zagotavlja informacije, je to znamka, ki bo odstopala od drugih kot zaupanja vreden strokovnjak. Sprejmite potrebne ukrepe, da prikažete svoje sposobnosti in znanja, tako da bodoči kupci ne bodo dvomili o vaših sposobnostih ali o njih raziskovali. Majhno podjetje, ki pomaga potrošnikom, še posebej, če za to ni plačano, si bo prislužilo ugled v smislu zaupanja vredno podjetje.

#3: Pritegnite ljudi z deljivo vsebino

Ustvarite stabilen pretok novih informacij o številnih temah, ki bodo odprle vrata in pripeljale promet na vašo spletno stran. Ljudi pritegnite preko iskanja, tradicionalnih medijev, družabnih omrežij idr. Marketinške taktike, kot so spletni oglasi in oglasne pasice niso preveč uspešne, če ne vsebujejo primerne vsebine za promocijo. Ta orodja potrebujejo vsebino za diskusijo in stran, kamor se navezujejo.

Objavite relevantne in trenutno aktualne vsebine. Tako bodo imeli ljudje razlog, da jih kliknejo in se vrnejo. Tako boste izboljšali položaj spletnega iskanja in možnosti, da bodo potencialni kupci našli vaše podjetje, preden najdejo vašo konkurenco.

#4: Ohranite svežino vaše spletne strani

Današnji kupci se pri iskanju potrebnih informacij za razne odločitve močno zanašajo na splet. Spletna stran je pogosto potrošnikov prvi vtis o podjetju, zato je ključno, da ustvarite dobro in privlačno. Zastarela spletna stran ne bo navdušila kupcev. Dala jim bo vtis neprofesionalnosti. Kupci, ki so neopredeljeni, bodo vašo spletno stran ali družabno omrežje pogledali večkrat. Zato poskrbite, da jih bodo vedno znova pričakale nove informacije in bo tako vsaka njihova izkušnja boljša kot prejšnja.

Vsebinski marketing je eden izmed najbolj nizkocenovnih in učinkovitih načinov, da povečate promet na svoji spletni strani in zgradite prepoznavnost vašega majhnega podjetja. Ustvarite vsebino, ki privlači, pridobiva in vključuje vašo ciljno občinstvo. Da boste videli rezultate, lahko traja nekaj časa, vendar ne obupajte. Držite se svoje strategije vsebinskega marketinga in nadaljujte z njeno dodelavo. Tako bo vaše majhno podjetje preraslo v velik uspeh.

 

Vir: Small Business Trends

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]