Marketinški nasveti
Marketinški nasveti

Marketinški nasveti, ki jih navajamo, bodo podjetjem pomagali izboljšati njihovo spletno marketinško strategijo in jim na splošno pomagali pridobiti več strank. 

Trije marketinški nasveti, ki jih lahko podjetja v svoje poslovanje vpeljejo že danes

Gre za enostavne, a preverjene taktike, ki sicer resda zahtevajo precej vloženega časa, a rezultati so na dolgi rok neizbežni. Dandanes iskanje novih strank zagotovo ni enostavna naloga, še posebej, če nimamo dovolj resursov in denarja. Spletne marketinške strategije se nenehno spreminjajo in da bi si zagotovili uspeh, moramo dnevno slediti novim trendom. 

1. Denar namenimo vsebinam

Vsebina je kralj. Še vedno pa obstaja malo morje podjetij, ki se tega enostavno ne zavedajo in svojim strankam ne ponujajo kakovostnih vsebin niti na mesečni ravni. Ustvarjanje strategije vsebinskega marketinga samo po sebi ni dovolj. Podjetja morajo razmišljati o kakovosti vsebin, saj je ta najbolj pomembna. Kakovostne vsebine lahko privabijo nove stranke, stare pa zadržijo. Obstaja mnogo načinov, kako lahko denar namenimo za vsebinski marketing. Podjetja naj razmislijo o vzpostavitvi lastnega bloga, objavah relevantnih vsebin na drugih velikih blogih in osredotočanju na taktike grajenja t.i. back linkov – povezav na drugih straneh, ki vodijo do njihove spletne strani.

2. Povežimo se z našo skupnostjo na družabnih omrežjih

Družabni mediji zavzemajo svet. Na milijone uporabnikov kar nekaj ur dnevno preživi na Facebooku, Twitterju, LinkedInu ipd. Podjetja morajo razviti lastno strategijo upravljanja z družabnimi omrežji z osredotočanjem na vpletenost uporabnikov. Poleg dejstva, da je pomembno pridobiti kar se da največ sledilcev s pomočjo objavljanja prispevkov, odgovarjanja na vprašanja ipd., morajo podjetja ugotoviti, kaj točno privlači njihovo ciljno javnost in uporabiti različne taktike. Te bodo nazadnje podjetju zagotovile še večjo javnost. Seveda ne pozabimo objavljati vsebin preko različnih kanalov družabnih medijev.

3. Optimizirajmo spletno stran in email marketing za mobilne naprave

Morda se sliši kot očiten nasvet, a bili bi presenečeni, ko bi ugotovili, koliko prestižnih podjetij še vedno ni optimiziralo svoje spletne prisotnosti. Dostop do digitalnih vsebin podjetij mora biti enostaven in priročen. Število mobilnih uporabnikov naglo narašča in ljudje do spletnih strani, email predalov in vseh ostalih mogočih aplikacij dostopajo s pomočjo mobilnih naprav. Zato je pametno, da si preden odpošljemo email marketing kampanjo, pošljemo testni email in preverimo, kako je videti na mobilnem telefonu.

 

Vir: Business 2 Community

 

Sedaj ste na vrsti vi. Obstajajo v vašem repertoarju marketinški nasveti, ki bi jih bili pripravljeni deliti z nami? Veseli bomo vašega komentarja.