Marketinški nasveti

Marketinški nasveti, ki jih navajamo, vam bodo pomagali izboljšati vašo spletno marketinško strategijo in vam na splošno pomagali pridobiti več strank. 

Trije marketinški nasveti, ki jih lahko podjetja v svoje poslovanje vpeljejo že danes

Gre za enostavne, a preverjene taktike, ki sicer resda zahtevajo precej vloženega časa, a  so rezultati na dolgi rok neizbežni. Dandanes iskanje novih strank zagotovo ni enostavna naloga, še posebej, če nimate dovolj resursov in denarja. Spletne marketinške strategije se nenehno spreminjajo in da bi si zagotovili uspeh, morate dnevno slediti novim trendom.

1. Denar namenite vsebinam

Vsebina je kralj. Še vedno pa obstaja malo morje podjetij, ki se tega enostavno ne zavedajo in svojim strankam ne ponujajo kakovostnih vsebin niti na mesečni ravni.

Ustvarjanje strategije vsebinskega marketinga samo po sebi ni dovolj. Podjetja morajo razmišljati o kakovosti vsebin, saj je ta najbolj pomembna. Kakovostne vsebine lahko privabijo nove stranke, stare pa zadržijo.

Obstaja mnogo načinov, kako lahko denar namenite za vsebinski marketing. Razmislite o vzpostavitvi lastnega bloga, objavah relevantnih vsebin na drugih velikih blogih in osredotočanju na taktike grajenja t.i. “back linkov” – povezav na drugih straneh, ki vodijo do vaše spletne strani.

2. Povežite se z vašo skupnostjo na družabnih omrežjih

Družabni mediji zavzemajo svet. Na milijone uporabnikov kar nekaj ur dnevno preživi na Facebooku, Twitterju, LinkedInu ipd. Podjetja morajo razviti lastno strategijo upravljanja z družabnimi omrežji z osredotočanjem na vpletenost uporabnikov.

Več: Če te ni na Facebooku in Instagramu, ne obstajaš!

Poleg dejstva, da je pomembno pridobiti kar se da največ sledilcev s pomočjo objavljanja prispevkov, odgovarjanja na vprašanja ipd., morate ugotoviti, kaj točno privlači vašo ciljno javnost in uporabiti različne taktike. Te vam bodo nazadnje zagotovile še večjo javnost. Seveda ne pozabite objavljati vsebin preko različnih kanalov družabnih medijev.

3. Optimizirajte spletno stran in email marketing za mobilne naprave

Morda se sliši kot očiten nasvet, a bili bi presenečeni, ko bi ugotovili, koliko prestižnih podjetij še vedno ni optimiziralo svoje spletne prisotnosti. Dostop do digitalnih vsebin podjetij mora biti enostaven in priročen.

Število mobilnih uporabnikov naglo narašča in ljudje do spletnih strani, email predalov in vseh ostalih mogočih aplikacij dostopajo s pomočjo mobilnih naprav. Zato je pametno, da si, preden odpošljete email marketing kampanjo, pošljete testni email in preverite, kako je videti na mobilnem telefonu.

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?