Facebook in Instagram

Vse je v BRANDU! Če se tega ne zavedate, je skrajni čas, da se začnete! Danes se namreč ves marketing dogaja na spletu – online. Facebook in Instagram pri tem igrata glavno vlogo.

V ospredju sta predvsem Facebook in Instagram

Družabna omrežja so postala sinonim za oglaševanje in marketinške kampanje. Ne glede na to, ali ste malo, srednje ali veliko podjetje. Vsi svoje produkte oglašujejo na njih. Statistika kaže, da povprečen zemljan uporablja vsaj 5 različnih družabnih omrežij.

Slovenska podjetja se moči družabnih omrežij še vedno premalo zavedajo. Mladi podjetniki podirajo rekorde v prodaji in so vsako leto večji in večji. Medtem se »stare živine« ne znajo ali pa nočejo prilagoditi na nove razmere na trgu. To vodi v izgubo in dolgoročno v propad podjetja!

Potrebno se je digitalizirati in postati prisoten na vseh socialnih omrežjih. V ospredju sta predvsem Facebook in Instagram.

Oglaševanje na Facebooku je v tem trenutku najcenejše

Z 1,8 milijarde dnevno aktivnih uporabnikov je Facebook največja oglaševalska stran. Vsi ostali viri skupaj nimajo takega dosega, kot ga ima Facebook. Zato tam morate biti. Če se sami ne znajdete v tem svetu, najemite strokovnjaka, ki bo upravljal z vašo spletno prisotnostjo in večal vaš doseg.

Poleg tega je oglaševanje preko Facebooka bistveno cenejše kot katerakoli druga oblika oglaševanja. Za doseg 1.000 ljudi potrebujete samo 25 centov. Isti oglas vas bo na televiziji stal 7 evrov, v časopisu pa kar 32!

Težava je tudi v tem, da so televizija, časopis in drugi kanali zastareli. Marsikdo preskoči oglase na televiziji, časopise pa večinoma berejo starejši ljudje, ki morda niso vaše ciljne stranke. Po drugi strani smo na Facebooku vedno aktivni in zato je to najboljši oglaševalski kanal!

Instagram vas bo ločil od ostalih

Ker so danes stranke že izjemno poučene in ker je konkurenca ogromna, morate poleg dobre Facebook kampanje imeti še nekaj več. Nekaj, kar vas bo ločevalo od ostalih in kar vas bo naredilo posebne. Tu v poštev pride Instagram.

Instagram je družabno omrežje, kjer predstavljate SEBE. Osebo, ki vodi podjetje. Pokažite vašim kupcem, da ste tudi vi čisto navadna oseba. Morda radi plavate? Potem delite slike z morja. Se vam je v podjetju zgodila smešna prigoda? Delite to. Vse to vas dela bolj dostopnega in pokaže kupcem, kdo ste.

Zavedajte se ene stvari. Ljudje na koncu kupijo vas. Ni pomembno, kakšen izdelek imate, ampak, kdo ste. In bolj boste to znali pokazati, večji uspeh boste imeli!

Verjemite statistiki

Verjemite statistiki. Do leta 2018 bo 2,8 milijarde ljudi imelo vsaj en račun na družabnih omrežjih. Raziskave prav tako kažejo, da pozitiven komentar in ocena vašega podjetja na Facebook strani poveča zaupanje. In zaupanje je praktično vse.

Ko vam stranka enkrat zaupa, je vaša za zmeraj!

Nadalje 90 % mladih (18-29) pove, da so družabna omrežja glavni kanal, preko katerega komunicirajo s podjetjem. Zato je izjemnega pomena, da ste tam in lahko odgovorite na vprašanja vaših obstoječih in bodočih kupcev! S tem boste pokazali, da vas skrbi za stranke in da jim resnično želite pomagati.

Veliko podjetnikov pade v zanko, kjer so oni bogovi, stranka pa navaden smrtnik. A dejstvo je, da je situacija obratna. Brez strank ni podjetja. Brez strank ni prodaje! Zato je pomembno, da ste dostopni in rešujete težave, na katere naletijo vaše kupci, s čimer si boste pridobili zaupanje in ljudje se bodo vračali k vam. Za povečevanje prodaje vam bo koristilo tudi poznavanje korakov nakupnega procesa.

Da so družabna omrežja izjemno pomembna, nakazuje tudi podatek, da kar 40 direktorjev izmed top 50 vodilnih svetovnih podjetij aktivno uporablja družabna omrežja. Govorimo o podjetjih kot so Coca-cola, Microsoft, Starbucks ipd.

Če vas to ni prepričalo, vas bo zagotovo podatek, da je bilo na družabnih omrežjih v letu 2016 skoraj 10 milijard prihodkov samo iz oglaševanja.

Zato postanite vidni in se PRIKLOPITE, preden vas svet dokončno ODKLOPI!

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?