The Million Dollar Decision
The Million Dollar Decision

Odsurfajmo na Amazon in opravimo hiter pregled recenzij nove knjižne uspešnice Roberta Roliha: The Million Dollar Decision. Ugotovimo lahko, da več ali manj vsi recenzenti izpostavljajo enako. Knjiga je napisana v izjemno preprostem slogu, njeno branje pa je zaradi tega lahkotno. Skratka, prebrali jo boste na en, dva, tri. Tudi sam se strinjam s temi navedbami. Robertu Rolihu je uspelo področje financ in investiranje, ki je pogosto zasičeno s suhoparnimi dejstvi in nepreglednimi množicami številk, na poenostavljen in zanimiv način približati bralcu.

Knjiga The Million Dollar Decision je bila v prvih 24 urah prodana več kot 1.000 krat, do datuma te objave pa se njen avtor lahko pohvali že z več kot 5.000 prodanimi izvodi.

The Million Dollar Decision – odločitev za milijon dolarjev?

Morda o njej dovolj pove dejstvo, da nas na vrhu odlično oblikovane naslovnice pričaka komentar Briana Tracyja. Legendarni podjetnik in govorec že dolga leta posluje in prijateljuje z Rolihom. Ta ga je na začetku svoje podjetniške poti uspel pripeljati v Slovenijo in tako uresničil svoje sanje iz mladosti, ko je kot “mulec” iz revne družine iz majhne vasice posedal pred hišo in sanjaril o uspehu, ki se je takrat zdel še kako nedosegljiv.

The Million Dollar Decision izpostavlja šest črnih sil investiranja, zaradi katerih izgubljate denar, pa še veste ne za to. Finančna industrija ni vaš prijatelj. Morda se tega tudi sami dobro zavedate, zelo verjetno pa je, da se ne zavedate, kako ogromno v resnici izgubljate na njen račun. Če se ukvarjate s trgovanjem delnic, zelo verjetno izgubljate čas. Če investirate v vzajemne sklade, zelo verjetno izgubljate na račun visokih provizij. Če ste nadzor nad vašimi financami prepustili tako imenovanim finančnim gurujem in svetovalcem, potem… potem je skrajni čas, da preberete The Million Dollar Decision. Prav lahko je to knjiga, ki bo resnično naredila milijonsko razliko.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Deli
Prejšnji članekČe te ni na Facebooku in Instagramu, ne obstajaš!
Naslednji članekKako izstopiti iz tekaške rutine?
Nejc Krumpačnik
Nejc je glavni urednik in soustanovitelj medijskega portala Motiviran.si. Kot magister medijskih komunikacij ljubezen do medijskega ustvarjanja združuje z znanji s področja prodaje in digitalnega marketinga. Prepričan je, da nobene sanje niso dovolj velike, da si jih ne bi drznili sanjati.