Overnight success sploh ne obstaja!

Miha Lavtar je direktor podjetja Optiweb, ki se lahko pohvali kot eno najboljših v Sloveniji v “employee branding-u”

miha lavtar optiweb

Višanje delovne kulture v Sloveniji

Si torej vnet zagovornik zvišanja delovne kulture v Sloveniji. Kje ga podjetja po tvojem najbolj “biksajo”?

Miha Lavtar: Vse se prične pri osnovni stvari, komunikaciji. Odgovorni, vodstvo, bi moralo več in bolj odprto komunicirati z zaposlenimi in obratno. Časi so se res konkretno spremenili in ni več tako, da bi kvalitetni kadri iskali, oziroma se trudili dobiti službo, temveč se bolj delodajalci trudimo dobiti dobre, kvalitetne kadre.

Časi so se res konkretno spremenili in ni več tako, da bi kvalitetni kadri iskali, oziroma se trudili dobiti službo, temveč se bolj delodajalci trudimo dobiti dobre, kvalitetne kadre.

Malce sem sicer skeptičen, kar se tiče tega, da bi podjetja oziroma bolj samo vodstvo, kar čez noč spremenilo kulturo in odnos do zaposlenih, saj bi to bilo čisto preveč posiljeno in ljudje bi to opazili. Bolj se mi zdi, da je realno, da se oni umaknejo iz te pozicije ter tja dajo ljudi, ki imajo boljšo empatijo do sočloveka (zaposlenih). Tudi sam nisem najboljši v tem in zato sem zaposlil Urško. 🙂 Ženske so pač ženske in imajo to precej bolj prirojeno.

Si morda kljub vsem motivacijskim prijemom – od team buildingov, do prijateljskih odnosov s sodelavci, denarnih nagrad itn. – kdaj imel nezadovoljnega delavca, ki ga ni bilo moč motivirati?

Miha Lavtar: Motivacija je pač samo delček v mozaiku in treba je vedeti, da je ogromno dejavnikov, da pripelje do tega, da je zaposleni produktiven. In ja, odgovor je seveda pritrdilen. Bolj pomembno je, da se čim prej ugotovi, če se vidi, da ni skupne poti in da se jo čim prej zaključi. Bolje za obe strani, garantirano!

Munchy Monday

Da na lovorikah ne spite, vedno znova dokazujete. Pred kratkim ste lansirali novo blagovno znamko pod imenom Munchy Monday, ki z zdravimi prigrizki na zabaven način popestri klimo v podjetju. Povej nam kaj več o tem. Od kod ideja? So jo podjetja že zagrabila?

Miha Lavtar: Ideja izhaja iz naših potreb, obenem pa sva s kolegom enako idejo že pred časom videla v Ameriki, kjer jim zelo dobro uspeva. Slabost oziroma po svoje prednost je, da je to v Sloveniji nekaj novega in je potrebno podjetja prepričati, zakaj je to super stvar. Kar definitivno je. 🙂

Bomo pa iz tega za naredili tudi poslovna darila, tako da če želi kdo uporabna in drugačna poslovna darila, naj nas kontaktira. 🙂 Več pa najdete na https://www.munchymonday.com/.

munchy monday
Paket zdravih prigrizkov Munchy Monday.

Dobro leto po izidu prej omenjenega članka si napisal novega, ki je bil objavljen ravno te dni. Iskreno govori o vaših slabostih in napakah. Tudi pri vas vendarle ni vse tako popolno kot se zdi na prvi pogled. Prvo polovico letošnjega leta ste zaključili s pozitivno ničlo, čeprav so ekipa in stranke vedno večje, a se s tem večajo tudi stroški. Predlogov za izboljšave poslovanja podjetja si navedel kar nekaj, na kaj pa se boš najprej osredotočil?

Miha Lavtar: Z ukrepi smo že konkretno pljunili v roke. 🙂 Osredotočili se bomo na ljudi, ker praktično vse izhaja iz njih. Tako so praktično vsi ukrepi povezani z njimi – lotevamo se pri koreninah. Ogromno zaslug za napredovanje, predvsem tehnične plati podjetja, pa si lasti sodelavec Anže Harej, ki je eden izmed tistih, ki res zna pogledati širše in je pravi vodja. Car. 🙂

Optiweb campus

Zdi se, da sanje uspešno pretvarjate v realnost in da navidezno nemogoče ideje hitro uresničujete. Govorim o Optiweb campusu. Kdaj ga lahko pričakujemo? Bi nam razkril kakšno skrivnost, kaj ga bo odlikovalo?

Miha Lavtar: Veliki plani, mogoče za ta trenutek preveliki in skoraj nemogoči. Vendar zato je ta projekt tudi zanimiv. 🙂 Torej gre za poslovno stavbo z dodano vrednostjo, kjer bi se združevala podjetja s podobno kulturo, kot je naša. Sproščeno, vendar zelo delavno in usmerjeno v rast, tako karierno kot osebnostno. Roko na srce, večina poslovnih stavb je narejenih brez dodane vrednosti. Prostori, mogoče parkirišče, osnovna varnost in to je to.

Vendar opcij je res ogromno, cilj na koncu pa je, da gostu, stranki, zaposlenim in na koncu lastnikom ustvari najboljšo uporabniško izkušnjo. Z detajli, ki si jih zapomniš. Tehnično dovršena, vizualno privlačna, s premišljeno dovršenimi procesi. Lastnikom pa prilagojena tudi v smislu, da se jim ni potrebno ukvarjati z operativo, kot je čiščenje, internet, urejanje okolice itd. V mislih imam tudi privlačno okolico, ki lastnikom/direktorjem že zaradi tega olajša pridobitev kadra in seveda strank. Velik del pa bi radi namenili tudi izobraževalnemu sistemu, predvsem preko praks.

Do konca leta nameravamo narediti video, s katerim bomo šli na platformo za množično financiranje. S tem si prizadevamo dobiti povratno informacijo o tem, ali je projekt dovolj družbeno koristen, da bi ljudje pomagali pri sami realizaciji. Če dobimo vsaj xxx.xxx € gremo naprej do investitorjev in bank ter zaženemo na polno. 🙂 Upam na najboljše.

 

Odklikaj spodaj na 3. stran intervjuja…

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?