miha lavtar optiweb

Kdo je Miha Lavtar?

Miha Lavtar je pravo poslovno pot začel že pri svojih 19. letih, ko se je zaljubil v podjetništvo, ki je postalo njegov stil življenja, kot pravi sam. Je direktor podjetij Optiweb in Videa.

V intervjuju smo se osredotočili predvsem na prvega, nekoliko bolj znanega, ki uspešno raste že 8 let, v medijih pa se uspešno predstavlja predvsem preko vizije podjetja, ki veliko energije usmerja v zadovoljstvo svojih delavcev – Miha je namreč vnet zagovornik zvišanja delovne kulture v Sloveniji. Seznam “ugodnosti” za delavce, ki se venomer dopolnjuje, vas zna presenetiti, in ne bi se čudil, če se bo med vami, bralci intervjuja, našlo mnogo takih, ki si boste ob prebiranju zaželeli, da bi bili del njegove ekipe.

Upam, da Mihov mejl ne bodo preplavile prošnje za nogavice. 🙂 Kakšne nogavice, se sprašuješ? Preberi intervju do konca. 😉 


Uvod

Kdo je Miha Lavtar v prostem času in poslovno? Kaj ga navdušuje, ob čem ga spreleti srh, kaj mu požene kri po žilah?

Miha Lavtar: Miha Lavtar je podjetnik po duši in zato se tudi v prostem času veliko vrti okoli posla. Včasih celo preveč. 🙂 Trudi se izboljšati okolje okoli sebe, saj verjame, da bi bilo vse lepše, če bi se ljudje držali dveh pregovorov: “Dobro se z dobrim vrača.” in “Ne stori drugemu tistega, kar ne želiš, da bi drugi storili tebi.”

Sicer pa rad potuje, še posebej z dobro družbo, poizkuša nove kulinarične dobrote ter obožuje živali in naravo.

Če bi se zdajle sestala v živo, bi se na kavico pripeljal z novim Fordom Focusom RS? Naj ti ob tej priložnosti čestitam in ti zaželim srečno vožnjo! Praviš, da si si po letih garanja in trdega dela končno “upal” nekaj privoščiti. Ali je tako v realnosti videti “overnight success”?

Miha Lavtar: Hvala za čestitke! Ja, vsi sestanki so avtomatsko postali boljši, odkar imam mojo igračko. 🙂

Overnight success mislim da sploh ne obstaja, razen igre na srečo in podobno.

Overnight success mislim da sploh ne obstaja, razen igre na srečo in podobno. Pa še tam se ponavadi kar nekaj časa trudiš, da zadaneš kaj res večjega. 🙂 Tukaj je bolj to, da si kaj večjega nikoli nisem privoščil, čeprav bi si mogoče lahko, zato ker sem rajši bolj kot ne vse vlagal nazaj v podjetje. Potem pa sem se v ta avto dobesedno zaljubil in že čas, ki sem ga zapravljal, da sem gledal videe na Youtubu, bi brez problema lahko pretvoril v par kompletov novih pnevmatik. Zato sem sam sebe postavil pred dejstvo, ali kupim avto, ali pa takoj neham s tem izgubljanjem časa. In odločitev je padla v zelo kratkem. 🙂

miha-lavtar-ford-focus-rs
Miha s svojim novm avtom Fordom Focusom RS.

Generacija milenijcev

Lansko leto ta čas se je kot virus po spletu razširil vaš odličen članek Generacija milenijcev – drugačni časi, drugačni ljudje, drugačen način dela. Ko sem ga takrat z navdušenjem prebral, verjetno še zdaleč nisem bil edini, ki si je rekel – e, tu bi pa tudi jaz delal. Ste imeli tiste dni v poštnem predalu kaj več prošenj za delo?

Miha Lavtar: Lahko mirno rečem, da smo eni najboljših v Sloveniji v “employee branding-u”, sploh kar se tiče SME (small and medium enterprise) podjetij. In to ni samo zaradi reklame, ampak res ogromno delam(o) na tem. Razlog je v mojih osebnih vrednotah in že začetni želji po renovaciji, s katero sem tudi zakorakal v podjetništvo.

Mi je pa ogromna neznanka, zakaj na razpisih za delo dobimo tako malo prošenj. Praktično nikoli ne več kot 30, pa ni važno, za katero delovno mesto se gre. Tako da tudi takrat ni bilo kakšnega navala. Če je kdo izmed bralcev tisti, ki smo mu všeč in nas je gledal, na koncu pa se ni odločil poslati prošnje, naj mi prosim napiše, kaj je bil razlog. 🙂

Generacijo milenijcev predstavljajo ljudje starosti od nekje 18 do 34 let. Zanje je značilno, da delodajalca ne izbirajo več zgolj na podlagi višine plače, temveč jih privlači kopica drugih dejavnikov. Vi ste do njih pristopili na izjemen način, saj vaša ekipa sloni na njih. Kje ste leto dni kasneje? Ste še vedno tako uspešni? Ste k pestri ponudbi na delovnem mestu – premišljeno prenovljeni prostori, čas za počitek po lastni presoji, sladki kotiček, skupni zajtrki, #hvalilnik, budget za izobraževanja po lastni izbiri in še in še – morda dodali še kaj, nemara celo kaj opustili?

Miha Lavtar: Ogromno smo na tem delali, imamo pa obenem precej novih izzivov. Razlog je, da smo številčno podvojili ekipo in našim prostorom v drugem nadstropju dodali še štiri nove pisarne v treh dodatnih nadstropjih. Zato je sedaj največji problem povezanost. Povezanost zaradi prostorov, povezanost zaradi različnih karakterjev, povezanost zaradi različnosti ekip …

Največja sprememba je, da smo zaposlili sodelavko Urško (Chief Hapiness Officer), katere cilj je dobiti najboljše kadre in obdržati stare. In zadovoljstvo zaposlenih pri tem igra ogromno vlogo. Nekaj stvari, ki smo jih uvedli ali pa jih še testiramo:

  • Merjenje zavzetosti zaposlenih
  • KPI-ji in bolj redno spremljanje, kam gre posameznik
  • Trenutno je na praksi študent iz Litve in s tem izboljšujemo našo angleščino
  • Oktobra pričnemo s tečaji poslovne angleščine
  • Prav tako oktobra pričnemo z rekreacijo po službi (2x tedensko)
  • Prost plačan dan, ko praznuješ rostni dan
  • Družabne igre (tukaj je predvsem zaslužen sodelavec Anže Svoljšak in njegov Secret Hitler :))

Večino pa je na koncu odvisno od ekipe, ker če oni ne bi bili pripravljeni deliti pozitivne energije in dati od sebe več kot je zapisano v pogodbi, potem bi bilo vse zaman. Tako da hvala sodelavcem, ki se trudite za to. 🙂

 

Odklikaj spodaj na 2. stran intervjuja…

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?

1
2
3
Deli
Prejšnji članekInstagram ali Snapchat – Kateri je boljši za vaš posel?
Naslednji članekKako doseči svoje športne cilje v 4 korakih?
Nejc Krumpačnik
Nejc je strokovnjak, predavatelj in svetovalec iz področij digitalnega marketinga. Podjetjem in posameznikom pomaga, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več. Je ustanovitelj blagovne znamke Motiviran.si in član ekipe KHD - Katzengruber Human Development.