
Bi rekel, da so se principi prodaje in marketinga od tedaj kaj posebno spremenili? Internet je predvsem s socialnimi omrežji vendarle prinesel kopico novosti, ki jim že generacije, rojene s pametnimi telefoni v rokah, težko sledijo. Spomnim se, da sem v eni izmed knjig Ziga Ziglarja prebral, da prodajalci pogosto naredijo napako, ker se pozabijo vrniti k čistim osnovam. Bi rekel, da to drži?
Aleš Lisac: Prodaja se ni čisto nič spremenila. Vse je isto. Seveda so se pojavili novi mediji, ampak to so samo nova orodja. osnove so iste.
Oglaševanje in prihodnost
Bomo kdaj doživeli konec klasičnega oglaševanja?
Aleš Lisac: Verjetno ne. Recimo plakati ob cestah bodo ostali, ker so primeren način, da uloviš potencialno stranko, ki je na druge načine še nisi. Baze podatkov bodo čedalje bolj pomembne, ampak klasično oglaševanje bo ostalo, vsaj zato, da bomo s klasičnimi oglasi lovili nove stranke za v naše baze.
Tai Lopez pravi, da je največja poslovna priložnost prihodnjega leta Facebook oglaševanje in vodenje socialnih omrežij malim in srednjim podjetjem, ki za to nimajo potrebnih resursov. Koliko si se v to poglobil ti?
Aleš Lisac: Nisem se poglobil in ne verjamem, da to drži. Trenutno večina podjetij z lahkoto opusti Facebook oglaševanje in se jim bo to pri prodaji le malo poznalo.
Kam potemtakem plujemo po tvojem? Kako se danes prebiti pred druge? Ali vidiš na obzorju kakšne odlične priložnosti?
Aleš Lisac: Odličen izdelek, storitev je še vedno pogoj. Potem pa nekaj znanja o prodaji in marketingu. Večina podjetij se malo ukvarja s prodajo in marketingom, tako da ni težko na tem področju izstopati iz povprečja.
Knjižni molj
Več kot 20 let prodajnih in marketinških izkušenj imaš za sabo. Bi si drznil trditi, da ti v Sloveniji ni para?
Aleš Lisac: Bil sem med prvimi, proglasil sem se za guruja in se je prijelo, sem nekaj posebnega, sem drugačen, veliko sem prebral, veliko napisal, preizkusil zadeve na lastni koži. Deloval sem v 5 državah, poslušalo me je več kot 160.000 ljudi. Trenutno svetujem podjetnikom iz več kot 100 različnih panog. Ja, sem kar dober, priznam. 😊

Rad bi ti čestital za serijo odličnih knjig, preprostih, zabavno spisanih in polnih koristnih nasvetov, ki jih na tem mestu priporočam tudi našim bralcem. Gre za tvoj Dnevnik marketinškega guruja. Delno je predstavljal inspiracijo tudi za nekaj mojih zapisov. Je marketing res lahko tako zabaven in preprost obenem? Kdo je navdihoval tebe, ko gre za slog pisanja?
Aleš Lisac: Hmm. Žena bi rekla, da tako preprosto pišem, ker premalo berem in nimam besednega zaklada … Morda me je za ta slog navdušil moj dolgoletni prijatelj Tom Schreiter, ki res piše preprosto in zabavno.
Pa Joseph Sugerman? Prebral sem njegov Priročnik za pisanje oglasov, sedaj čitam Sprožilce. Rekel bi, da je možakar vedel, kako se stvarem streže in da tudi kakšnemu piscu leposlovja ne bi škodilo, če bi vzel v roke njegove knjige. 😊
Aleš Lisac: Seveda, tudi Joe. On je tudi moj prijatelj, bil je tudi na obisku pri meni v Sloveniji … Toma Schreiterja sem omenil zato, ker je bil on eden prvih, ki je vplival name. Joa sem spoznal malo pozneje.
V vaši knjigarni ste izdali nekaj res odličnih knjig oz. bom rekel drugače, težko bi našel kakšno, ki ni koristna za branje. Imate v mislih že nove naslove?
Aleš Lisac: Ja, bomo izdali še kakšno. Čeprav knjige pri nas niso dober posel … zato izdajamo čedalje manj knjig.
Odklikaj na 3. stran intervjuja…