EVENTIO
Leta 2010 si torej ustanovila svoje podjetje Eventio in v lastni izvedbi do danes organizirala več kot 100 različnih dogodkov. Kako se spominjaš svojih začetkov? Od kje ti znanje s področja organizacije?
Urša Žorž: Organizacija mi je bila položena že v zibko. Moj dedek je bil super organizator, ravno tako je moja mama in moj stric. Tako da se to prenaša iz generacije v generacijo in sem to spremljala že od malih nog ter se zraven učila. Moj prvi večji dogodek je bil organizacija lastnega maturantskega plesa za 600 oseb. Fijuuuu … a je uspelo, ekipa je bila super, dogodek tudi.
V bivši službi sem imela tudi kar precej različnih dogodkov oz. bolj izobraževanj, ki jih je bilo potrebno organizirati, tako da je bil začetek Eventia, kar se izkušenj s področja organizacije tiče, dokaj enostaven. Vedela sem, kako, s kom, kje, kdaj … manjkala pa so mi druga podjetniška znanja, ki sem jih z leti pridobila in jih še vedno črpam od bolj izkušenih in iz knjig.
Kako svoje podjetje in način dela, ki ga imaš, dojemaš sedaj? Če bi lahko zavrtela čas nazaj, bi vse to ponovila ali bi raje iskala službo v že ustaljenem podjetju?
Urša Žorž: Vstop v podjetništvo je bila odločitev, ki je nisem NIKOLI obžalovala. Niti v najtežjih časih, ko sem bila na tleh. Tak način življenja mi je pisan na kožo, obožujem svobodo (sem to povedala že tretjič, a ne?! :), hitre akcije, fleksibilnost, povezovanja, nove projekte, tako da si težko predstavljam, da bi bila ponovno v redni službi.
V sedmih letih sem se veliko naučila, pridobila podjetniške izkušnje, spoznala podobno misleče ljudi, padla, se pobrala, vstala in šla naprej. Tako da lahko danes lažje in bolje peljem svoj posel in iščem nove priložnosti.
Organizirala si številne dogodke sprostitvene in razvedrilne narave (npr. pustovanje na Igu, Tinova kulinarična doživetja, “Večerje v temi”), kot tudi uradne (npr. 500 podjetnic, srečanja zaposlenih in poslovnih partnerjev za podjetja, volilne kampanje) in strokovne dogodke (npr. mednarodna konferenca IMAODBC in Saeka kongres). V čem se razlikuje delo s tako različnimi tematikami, ljudmi, informacijami in protokoli?
Urša Žorž: Nisem ljubitelj rutine, zato res rada delam različne vsebine, vsaka mi je nov izziv. Z vidika same organizacije so si dogodki podobni. Koraki so začrtani, nato pa je odvisno od vsebine, lokacije, udeležencev, na kaj vse je potrebno biti pozoren.
Vsak dogodek je zame unikaten, nanj se resno pripravim, dodam še dušo in srce ter tiste drobne malenkosti, ki dogodek naredijo drugačen od drugih in nepozaben. Za ljudi je potrebno imeti občutek, jih opazovati, poslušati in poskušati izpolniti njihove želje ter hitro in učinkovito rešiti nepredvidene situacije.
Se ti je kdaj zgodilo, da si morala kakšen projekt zavrniti? Ali pa imaš morda kakšno slabo izkušnjo oziroma napako, ki si jo naredila v poslu?
Urša Žorž: Zadnji dve leti, na podlagi vseh izkušenj, večinoma sprejemam samo projekte, ki se jih res veselim, za katere vem, da bom delala z užitkom in bo vse tipi topi. Zato tudi kakšen projekt zavrnem, če ni v skladu z mojo vizijo.
V sedmih letih se je seveda nabralo tudi negativnih izkušenj, na katerih sem se največ naučila. Še posebej, če sem se podala v projekte, ki me niso veselili, saj je vedno šlo kaj narobe. Ali ni bilo ljudi ali me je pošteno udarilo po denarnici itd. Zato se zdaj res poslušam in redko sprejmem projekte, za katere mi intuicija že v štartu reče NE.
500 PODJETNIC
Skupaj z Zori Jakolin in Petro Škarja ste letos že petič zapored uspešno organizirale največji ženski podjetniški dogodek – 500 podjetnic. Kako je nastala ideja za ta dogodek? Kakšno vlogo ima vsaka posameznica pri njegovi organizaciji?
Urša Žorž: Idejna mama tega dogodka je bila Zori, nato pa sva s Petro njeno idejo še nadgradili in nastal je res dogodek nad vsemi pričakovanji. Si predstavljate, da smo že takoj na začetku, brez sredstev, brez ljudi, brez baze … dale ime 500 podjetnic … ker smo si upale sanjati in verjele, da nam bo uspelo. In nam tudi je, že tretje leto smo to številko presegle.
Naše vloge so razdeljene. Petra ima čez socialna omrežja, spletno stran in komunikacijo z mediji, z Zori pa se nama naloge kar prepletajo – od iskanja sponzorjev, predavateljev, povezovanja z različnimi društvi, združenji, odgovarjanje na prijave, sama organizacija dogodka (hotel, hrana …).
Tri organizatorke dogodkov – tri konkurentke. Kako vam uspeva sodelovati pri tako pomembnem dogodku, hkrati pa ločevati posel in stranke?
Urša Žorž: Lahko bi rekli, da smo konkurentke, a nikoli nismo tako gledale na to. Z Zori imava isto dejavnost (organizacija dogodkov), a imamo vse tri med seboj povezovalni in sodelujoč duh, ne pa konkurenčnega.
Včasih si posredujemo kakšen posel, včasih naredimo kaj skupaj, sicer pa čisto normalno funkcioniramo in se veselimo uspeha ostalih. Res je odvisno, kako gledaš na svet … ali so ti vsi konkurenca ali pa vsak morebitna priložnost za sodelovanje in povezovanje.
Res je odvisno, kako gledaš na svet … ali so ti vsi konkurenca ali pa vsak morebitna priložnost za sodelovanje in povezovanje.
Odklikaj na 3. stran intervjuja…