Barve, ki povečajo prodajo
Barve, ki povečajo prodajo

Tržniki in grafični oblikovalci že dolgo vedo, da igrajo barve, ki povečajo prodajo, pomembno vlogo pri uspehu katerekoli marketinške kampanje. Posamezne barve pri potrošnikih vzbujajo določena čustva ter na tak način večajo prepoznavnost znamke oz. gradijo njeno identiteto in pospešujejo prodajo. Predstavljamo seznam desetih barv, ki povečujejo prodajo in razlagamo, kakšna čustva prebujajo.

Barve, ki povečajo prodajo

Navajamo seznam v marketingu najpogosteje uporabljanih barv, ki v pravem kontekstu ter pravilni izbiri povečujejo prodajo in do našega podjetja pripeljejo nove stranke.

1. Rdeča

Rdeča je barva moči. Pritegne pozornost ljudi in jo zadrži, zaradi česar je najbolj priljubljena barva v marketingu. Le pretiravati ne smemo z njo!

Korporativna podoba podjetja Spritecs
Korporativna podoba podjetja Spritecs

2. Modra

Če želimo, da nas vidijo kot zaupanja vredne in “kul”, potem je ta barva nalašč za nas. Za najboljše rezultate jo je potrebno mešati s komplementarnimi barvami.

3. Roza

Če želimo pritegniti pozornost mlade ženske populacije, potem z roza ne moremo zgrešiti. Zabavna je, mladostna in povsem ženstvena.

4. Rumena

Rumena je močna barva, a obenem tudi najnevarnejši odtenek. Z njo lahko preusmerjamo pozornost naše javnosti, obenem pa jim tudi sporočamo, da smo samozavesti glede svoji sposobnosti.

5. Zelena

Zelena je prilagodljiva barva. Je topla in vabljiva, potrošnikom pa daje prijeten občutek. Spodbuja zdravje, okoljevarstvo in dobronamernost. Obenem pa je to tudi barva denarja in pospešuje nastanek misli o denarju.

Association Green
Association Green

6. Vijolična

Vijolična je kraljeva barva, zaradi česar je popolna izbira, v kolikor želimo našim promocijskim materialom dodati pridih elegance in prestiža.

7. Zlata

Tudi zlata je elegantna in prestižna, a vsebuje element moči, ki ga vijolična ne more zagotoviti. V kombinaciji z vijolično ali zeleno je zlata mogočna barva, ki simbolizira bogastvo in pedigre.

8. Oranžna

Oranžna barva predstavlja energijo. Ima odlične lastnosti pritegovanja pozornosti, zabavna je in “kul”, potrošnikom pa daje občutek, da imajo opravka z vodilnim podjetjem na trgu.

Korporativna podoba podjetja Will Asken
Korporativna podoba podjetja Will Asken

9. Rjava

Rjava barva simbolizira zemljo in je dobro poznana kot pomirjujoča in sproščujoča barva.

10. Črna

Tudi črna je zelo prilagodljiva barva, lahko je moderna ali tradicionalna, navdušujoča ali sproščujoča. Če jo uporabimo kot barvo kontrasta, bo čustvom, ki jih želimo vzbuditi, najpogosteje prinesla učinek drame.

 

Vir: Business 2 Community

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Deli
Prejšnji članekNedokončan projekt vodi v delovno neuspešnost in slab ugled
Naslednji članekTalent ali trening: kaj določa športni uspeh?
Nejc Krumpačnik
Nejc je strokovnjak, predavatelj in svetovalec iz področij digitalnega marketinga. Podjetjem in posameznikom pomaga, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več. Je ustanovitelj blagovne znamke Motiviran.si in član ekipe KHD - Katzengruber Human Development.