anja žagar
anja žagar

Kdo je Anja Žagar?

Ženska z vizijo, ženska s poslanstvom, ženska z zagonom. Vse to so besede, ki opišejo Anjo Žagar. Anja Žagar je podjetnica, ki je svojo karierno pot pričela zelo zgodaj, takoj po končanem šolanju na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Že takoj ji je bilo jasno, da samo pridobljena izobrazba za uspešno podjetništvo ne bo dovolj. Zato je začela sodelovati s podjetji, se učila doma in v tujini. Med drugim je obiskala tudi tritedensko izobraževanje na Toronto Business Academy v Kanadi, kjer je pridobila veliko uporabnega znanja in izkušenj, predvsem pa vpogled v možnosti, ki jih ponuja tujina in tudi Slovenija. 

Anja je lastnica podjetja Valentia, kjer posameznikom in podjetjem nudijo pomoč pri prepoznavanju in razvijanju lastnega potenciala. Svojo konkurenčno prednost gradi na svojih vrlinah, talentih in sposobnostih. Posebej se osredotoča na pomoč ženskam v podjetništvu, saj meni, da imajo potencial, ki ga morajo izkoristiti in razbiti stereotipe o “moškem svetu”, ko je govora o poslu.

Za razliko od poslovnega, pa je Anja v zasebnem življenju precej sproščena, adrenalinska in spontana. Kot je spoznala iz svojih izkušenj, je za srečo in uspeh v življenju potrebno samo eno – prisluhniti srcu. Novih načrtov za prihodnost ji vsekakor ne manjka. Verjamemo, da boste o njej slišali še veliko pozitivnega. Morda se s kakšno motivacijsko vsebino oglasi tudi preko našega kanala. 

Uvod

Kdo je Anja Žagar v prostem času in poslovno? Kaj jo navdušuje, ob čem jo spreleti srh, kaj ji požene kri po žilah?

Anja Žagar: Anja poslovno in Anja zasebno je malce drugačna oseba, pravijo prijatelji, ki me zelo dobro poznajo. Namreč, v poslu sem zelo ciljno usmerjena, strokovna, poslovna in perfekcionistka. V prostem času pa sproščena, zabavna in spontana, saj takrat odklopim svoje misli in se 100 % posvetim preživljanju prostega časa.

V življenju me navdušuje vse, kar je pozitivno in dela moje življenje posebno in edinstveno. Naj bo to branje dobre knjige, obisk noro dobrega koncerta, ogled kakovostnega filma, sprehodi ob morju, izleti v hribe, potovanja po svetu, druženje z ljudmi, ki jih imam neizmerno rada, delo, ki me veseli in še mnogo, mnogo drugih stvari. Pogosto me navdušujejo tudi doživetja in stvari, ki so zame nove, ki jih še ne poznam oz. jih še nisem doživela.

Na zadnje mi je kri po žilah pognal Edge Walk (hoja po robu) na višini 356 m v Torontu na CN Towerju. Gre za varovano hojo, da se razumemo 🙂 Adrenalinsko doživetje je bila tudi Off Road vožnja z Jeepi po hribih in gozdovih, skok s padalom, helikopterska vožnja nad Slovensko obalo in še kaj. Takšne izzive imam rada, saj na ta način preizkušam samo sebe, prestopam lastne meje in na ta način krepim pogum.

Podjetništvo

Predstavi nam blagovno znamko VALENTIA. Kako uspešno je tvoje podjetje?

Anja Žagar: Blagovna znamka VALENTIA je pravzaprav dokaj nova, saj sem s 1. 1. 2017 preimenovala svoje podjetje z željo, da ime podjetja povežem s poslanstvom, ki ga ima. Namreč beseda Valentia izhaja iz latinščine (»la valentia«) in pomeni biti pogumen. Beseda pogum izhaja iz francoske besede »La coeur«, ki pomeni srce. Poslanstvo Valentie je torej pomoč pri prepoznavanju in razvijanju lastnega potenciala, ki se skriva v nas samih (v našem srcu) ter na ta način pogumnemu uresničevanju lastnih poslovnih in zasebnih ambicij.

V Valentii izvajamo izobraževanja, delavnice in usposabljanja za posameznike ter zaposlene v podjetjih in organizacijah. Vse storitve temeljijo na osnovah poznavanja lastnega tipa osebnosti (naše vrline in šibkosti). Res je, da je mnogo ljudi že slišalo za osebnostne tipe, nekateri so tudi reševali osebnostne teste (takšne in drugačne), toda opažam, da le redki dejansko razumejo, kako nam znanje o osebnostih lahko pomaga v praksi in v poslovnih in zasebnih odnosih. Temu pa se aktivno posvečamo v Valentii. Osebno sem mnenja, da če nekaj veš in tega ne uporabljaš/izkoriščaš v praksi, potem je to isto, kot da ne veš nič.

Osebno sem mnenja, da če nekaj veš in tega ne uporabljaš/izkoriščaš v praksi, potem je to isto, kot da ne veš nič.

So bili začetki težavni? Kako ti je uspelo vzpostaviti podjetje, da deluje na nivoju, na katerem je sedaj? Kako si pridobila svoje prve stranke in si zagotovila svoj tržni delež? Kaj je tvoja konkurenčna prednost?

Anja Žagar: Moji začetki so bili precej pestri. Po končanem študiju sem se kar takoj pognala v podjetniške vode in odprla svoj s.p. ter pričela z opravljanjem posla finančnega svetovanja. Do vsega tega je vodil splet tedanjih okoliščin. Ker nisem kaj dosti razmišljala, kaj si v življenju resnično želim početi, sem sledila trenutnemu navdihu.

Pred cca. 5 leti pa sem se znašla na točki popolnega reseta in novega začetka. V takratni stiski se je pravzaprav skrivala čudovita priložnost. Zazrla sem se sama vase, izbrskala svoje talente in sposobnosti in pričela graditi svojo karierno zgodbo. Pridobila sem zaupanje prvega naročnika izobraževanj, enega najbolj uglednih podjetij v Sloveniji, in tako začela graditi svoj posel. Dlje, ko sem na trgu, bolj ugotavljam, kako pomembno je, da poleg posla nenehno gradiš tudi svoj ugled in ugled podjetja.

Svojo konkurenčno prednost gradim na svojih vrlinah, talentih in sposobnostih. Tako kot pravimo, da je dober glasbenik tisti, ki ima posluh za glasbo, je dober predavatelj tisti, ki ima posluh za slušatelje. S svojimi izkušnjami, znanjem in posluhom želim vedno znova svojim slušateljem (naročnikom) »pričarati« najboljšo možno izkušnjo učenja oz. pridobivanja novega znanja. Ravno zato mnogi izmed njih na izobraževanjih ali delavnicah doživijo »AHA« moment, ki jim prvič v življenju dejansko pomaga delati in živeti drugače – bolj srečno in uspešno – ne glede na to, s čim se ukvarjajo in kako živijo.

Kako izgleda tvoj tipičen delovnik?

Anja Žagar: Moj delavnik ni prav nič tipičen, je pravzaprav zelo razgiban in dinamičen. Dan ni enak dnevu. Včasih niti ne vem, kateri dan v tednu je, ker sem tako zelo osredotočena na delo in razvijanje posla. Sem se pa naučila, da je glede delovnika izjemno pomembno učinkovito planiranje oz. načrtovanje aktivnosti ter nujnih in pomembnih nalog.

Sem se pa naučila, da je glede delovnika izjemno pomembno učinkovito planiranje oz. načrtovanje aktivnosti ter nujnih in pomembnih nalog.

 

Odklikaj spodaj na 2. stran intervjuja…

 

1
2
3
Deli
Prejšnji članekMotivacija za učenje
Naslednji članekPrehrana starostnikov
Nejc Krumpačnik
Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.