Anja Krašovec
Anja Krašovec

Kdo je Anja Krašovec?

Ko so me na kakšnem izmed zaposlitvenih razgovorov vprašali, zakaj ravno marketing, sem običajno odgovoril: “Ker lahko naredi, da se bo slab produkt prodajal izjemno, po drugi strani pa brez vložka v marketing niti odličen produkt ne bo nujno zgodba o uspehu.” Anja Krašovec bi se verjetno strinjala z mano. Nad marketingom se navdušuje, ker je to področje, kjer se izražajo njene sposobnosti, poleg tega pa zna prisluhniti strankam, jim ponuditi primerne rešitve in zanje pričarati nepozabne izkušnje.

Pravi, da je čar marketinga v tem, da ti pomaga prebiti se iz množice. Potemtakem lahko mirne vesti trdimo, da je to področje, ki ga mora vsaj osnovno obvladati vsak podjetnik oz. posameznik, ki gradi svojo osebno blagovno znamko. Anja že uspešno stopa po tej poti. Pri svojih rosnih 21 letih vodi svoje podjetje, se redno izobražuje, bila pa je tudi ena izmed samo 15 izbrancev za šolanje na elitni fakulteti Watson v ZDA.

Vabljeni k branju!

Uvod

Kdo je Anja Krašovec v prostem času in poslovno? Kaj jo navdušuje, ob čem jo spreleti srh, kaj ji požene kri po žilah?

Anja Krašovec: Krašovec Anja ima jasno vizijo, kaj si želi zgraditi na tem svetu. Želi si, da se ljudje zbudijo zadovoljni s tem kar imajo, opravljajo službe v katerih uživajo in svoje znanje konstantno nadgrajujejo in delijo z ostalimi. Uživa v odkrivanju in izpostavljanju talentov ljudi. Z veseljem jim priskoči na pomoč na vseh področjih in jim pomaga pri novih začetkih.

Svoj »poslovni« čas namenja grajenju prepoznavnosti podjetij s pomočjo socialnih omrežij. Svoj prosti čas pa družini in razvijanju svojih osebnih potencialov. Navdušujejo jo ljudje, njihove ideje ter njena vizija. Skodelica kave tu in tam ji pride prav, da zmore vse, kar si zada v življenju.

Podjetništvo

Predstavi nam svoje podjetje AK Empire media. Kako uspešno je in koliko ljudem si že pomagala pri uresničitvi zastavljenih ciljev?

Anja Krašovec: Podjetje AK Empire media spodbuja podjetja, da zaživijo v celoti, izkoristijo vse možne opcije, da dosežejo najboljše možne rezultate. V podjetju AK Empire media se posvetimo vsakemu posamezniku in mu na podlagi želja in zmožnosti svetujemo, kako pristopiti do potencialnih strank. Natančneje – ukvarjamo se z individualnim marketinškim svetovanjem, izdelavo marketinškega načrta, vodenjem socialnih omrežij itn.

AK Empire media je pomagalo večjim slovenskim in tujim podjetjem do želenih rezultatov na socialnih omrežjih. Večina podjetij, s katerimi sodelujemo, so slovenska, počasi pa posegamo tudi po tujini.

So bili začetki težavni? Kako ti je uspelo vzpostaviti podjetje, da deluje na nivoju, na katerem je sedaj? Kako si pridobila svoje prve stranke in si zagotovila svoj tržni delež?

Anja Krašovec: Vsak začetek je težaven, pomembno je, da na poti do zastavljenih ciljev uživaš in se obdaš z ljudmi, ki ti stojijo ob strani in ti v kritičnih situacijah znajo priskočiti na pomoč. Prvič sem se srečala s socialnimi omrežji in trženjem preko njih, ko sem organizirala tedenske podjetniške dogodke z znanimi podjetniki na Ustvarjalniku.

Vsak začetek je težaven, pomembno je, da na poti do zastavljenih ciljev uživaš in se obdaš z ljudmi, ki ti stojijo ob strani in ti v kritičnih situacijah znajo priskočiti na pomoč.

Bila sem samouk, stvari so mi šle vrhunsko od rok in tako je padla tudi prva ponudba za delo. Znan slovenski podjetnik me je prosil, če bi jim priskočila na pomoč na področju socialnih omrežjih. Večino strank sem pridobila na podlagi priporočil podjetij, s katerimi sodelujem.

Kaj je tvoja konkurenčna prednost?

Anja Krašovec: Moji osebna in konkurenčna prednost se ne razlikujeta. Moje podjetje je to, kar sem jaz. V podjetju AK Empire media se zavedamo, kako pomembna je izkušnja potencialnega kupca, do strank gojimo močno empatijo, ter jih spodujamo pri doseganju ciljev. Na podlagi izkušenj in pridobljenega znanja v ZDA svojim strankam lažje svetujem o potencialnih odločtvah.

Kako izgleda tvoj tipičen delovnik?

Anja Krašovec: Beseda tipičen mi ne diši preveč, zato se je skušam izogibati. Vsak dan je zgodba zase. Delam cel dan, saj svojo službo enostavno obožujem, sem deloholik, če slučajno ne delam, razmišljam o tem, kako bom delala.

Vse kar počnem v življenju, počnem s srcem … in s telefonom seveda – enostavno sva neločljiva.

 

Odklikaj spodaj na 2. stran intervjuja…