
Znani logotipi podjetij skrivajo več, kot se zdi na prvi pogled
Nekateri znani logotipi so bili oblikovani tako, da predstavljajo nekaj več kot preprosto lepoto. Pravzaprav v nekaterih primerih vsaka črta, krivulja in barva vsebujejo skrivni pomen. Predstavljamo 17 znanih logotipov z njihovimi skritimi pomeni, ki jih nismo nikoli opazili. Fascinantno!
Hyundai
Mnogo ljudi je mnenja, da je logotip južnokorejskega konglomerata Hyundai preprost – prva črka imena podjetja. V resnici črka H simbolizira dve osebi (stranko in predstavnika podjetja) med rokovanjem.

Adidas
Podjetje se je poimenovalo po njegovem ustanovitelju, Adolfu Dasslerju. Logotip podjetja se je s časom spreminjal, a je vedno obdržal tri črte. Trenutna postavitev je takšna, da so črte postavljene pod takšnim kotom, da tvorijo trikotnik. Ta simbolizira goro, ki predstavlja izzive, ki jih morajo premagovati športniki.

Vaio
Prvi črki logotipa Sony Vaio sestavljata val, kar predstavlja analogni simbol, zadnji črki pa sta podobni številkama 1 in 0, kar je simbol za digitalni signal.

Amazon
Na prvi pogled logotip podjetja Amazon ni videti poseben. A bil je zasnovan s filozofijo podjetja v mislih. Oranžna puščica je podobna nasmehu, saj podjetje želi, da bi bili njegovi kupci zadovoljni in srečni. Puščica poteka med črkama A in Z, kar je namig, da podjetje prodaja vse, kar je mogoče, od a do ž.

Baskin-Robbins
Roza obarvano področje logotipa predstavlja številko 31, kar je prvotno število različnih okusov sladoleda (vsak dan v mesecu z 31 dnevi si stranka lahko izbere drugačen okus), po katerih je Baskin-Robbins tako znan. Podjetje je sicer od njegove ustanovitve leta 1945 javnosti predstavilo že več kot 1.000 različnih okusov.

Toyota
Mnogo ljudi je logotip japonskega proizvajalca avtomobilov Toyota primerjalo s podobo kavbojca, ki nosi stereotipno pokrivalo. V resnici predstavlja stilizirano podobo šivankinega ušesa, skozi katerega je napeljana nit. Gre za namig o preteklosti podjetja – spomin na čase, ko je Toyota še izdelovala šivalne stroje. Obenem pa individualni deli logotipa predstavljajo tudi posamezne črke imena podjetja.

Continental
Continental, znan proizvajalec avtomobilskih gum, ima logotip, pri katerem prvi črki predstavljata avtomobilsko kolo.

Formula 1
Če boste pozorno pogledali v prazen prostor med črko F in rdečimi črtami, boste opazili številko 1. Rdeče črte obenem ponazarjajo visoko hitrost, ki jo dosežejo formule.

Logotip priljubljene spletne strani Pinterest, ki ljudem omogoča, da slike, ki jih najdejo na spletu in so jim všeč, pripnejo na spletno oglasno desko. V črki P se skriva “bucika”.

Beats
Beats je proizvajalec audio opreme, ki je lociran v ZDA. Logotip s črko B je videti kot oseba, ki nosi slušalke, če jo pogledamo s strani.

Toblerone
Znana čokoladnica se nahaja v Bernu v Švici. V logotipu lahko vidimo tudi silhueto medveda, saj je Bern imenovan tudi kot mesto medvedov.

BMW
Pogosto se predvideva, da osrednji del BMW logotipa simbolizira rotirajoče se lopatice letalskega propelerja, saj je bilo podjetje na začetku vpleteno v proizvodnjo aviacijske tehnologije. V resnici gre za del bavarske zastave – področja Nemčije, od koder podjetje izvira.

LG
Logotip južnokorejskega podjetja za elektroniko LG predstavlja obraz osebe. Po besedah podjetja gre za prizadevanje ohraniti običajne človeške odnose s strankami.

Evernote
Sloni so znani po tem, da imajo izjemen spomin. Imajo sposobnost zapomniti si obraze in dogodke. Zaradi tega razloga Evernote, aplikacija za beleženje opravkov in zapiskov, uporablja podobo slona v svojem logotipu. Slonovo uho v kotu je prepognjeno – podobno, kot si ljudje pogosto napravimo “ušesa” v knjigah, da si zabeležimo, do kod smo prebrali.

Coca-Cola
Glede na to, da je naslov članka ‘znani logotipi’, nikakor ne moremo mimo podjetja Coca-Cola. Prostor med črkama O in L jasno predstavlja dansko zastavo. Gre za čisto naključje, ki pa ga je podjetje spretno uporabilo kot del njegove marketinške strategije v skandinavskih državah.

FedEx
Ta preprost logotip podjetja FedEx je med oblikovalci legendaren. Dobil je več kot 40 nagrad za oblikovanje in je bil izbran za enega izmed osmih najboljših logotipov zadnjih 35 let pri reviji Rolling Stone. Med črkama E in X bel prostor predstavlja puščico, ki meri v desno. Ta optična iluzija predstavlja hitrost in natančnost podjetja – nenazadnje le gre za poštno storitev.

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂