urška drofenik magicshop

Kdo je Urška Drofenik?

Urška Drofenik je po srcu resnična pustolovka in po žilah se ji pretaka adrenalin. Neizmerno rada potuje in raziskuje druge kulture. Barvitost življenja, ki jo privlači, pa sega tudi na njeno poslovno področje. Prevzela je namreč družinsko podjetje – Magic shop, kjer pisanih izdelkov kot so baloni za rojstni dan in pustni kostumi in maske, res ne primanjkuje.

Pogovarjala sva se o tej prav posebni niši in o tem, kaj je potrebno, da v istem poslu uspešno deluješ neverjetnih 27 let.


Uvod

Kdo je Urška Drofenik v prostem času in poslovno? Kaj jo navdušuje, ob čem jo spreleti srh, kaj ji požene kri po žilah?

Urška Drofenik: V prostem času najraje uživam z družino, partnerjem, prijatelji. Obožujem dobro hrano, morje, potovanja. Če bi lahko izbirala, bi verjetno potovala 6 mesecev na leto, obiskala še več držav Afrike, Južno Ameriko, Islandijo…

Kri po žilah mi požene adrenalin, denimo rafting na divji reki Zambezi, kjer te brzice pomečejo v vodo kot za šalo ali pa zipline v Kambodži. Druženje z Bušmani v Namibiji in kopanje s sloni v Laosu te ne pusti ravnodušnega. Res uživam v spoznavanju drugih kultur in navad, poslovno pa se trudim postati popolnoma samostojna in se učiti na svojih napakah.

afrika

Magic shop

Pa greva od potovanj takoj na posel. Si lastnica čarobne trgovine Magic shop, ki se nahaja v ljubljanskem BTC-ju. Zaupaj našim bralcem, kdo najpogosteje zaide k vam? Kaj jim lahko ponudite?

Urška Drofenik: Naše stranke so precej raznolike, saj so tudi naši prodajni programi zelo zanimivi in v Magic shopu prav vsak najde nekaj zase. Sami radi rečemo, da kolobarimo, saj programe menjamo glede na letni čas in trende.

Najbolj znani smo po pustnih kostumih, maskah in dodatkih. Za pusta hodijo k nam iz cele Slovenije, tudi Hrvaške, Italije in Avstrije. Pust je specifična zadeva, ki jo moraš res dobro poznati, da lahko kvalitetno svetuješ in to naše zveste stranke dobro vedo, saj so hodili k nam kot otroci, zdaj pa se vračajo že s svojimi otroki.

Zadnja leta smo zmanjšali ponudbo igrač, zadržali smo samo kvalitetnejše plišaste igrače. Odločili smo se, da večji del ponudbe usmerimo v balone, helij in party dodatke – za rojstni dan, dekliščino, baby shower, rojstvo otroka, poroko… kar se je izkazalo za zelo uspešno.

Poleg tega je pri nas celo leto aktualen čarovniški kotiček, ki je prva ljubezen mojega očeta. Poleti prodajamo šolske torbe in nahrbtnike, jeseni maske in kostume za noč čarovnic, proti koncu leta pa vse za Miklavževanje in kostume za Božička. Zaradi našega načina dela nam nikoli ni dolgčas, strankam pa dajemo vtis, da vedno znova pridejo v novo trgovino 🙂

Oče je bil profesionalen čarovnik

Verjetno nisi prisostvovala samim začetkom, vsaj v aktivni vlogi ne, me pa zanima, če morda vseeno veš, od kod ideja za to prav posebno nišo? Praviš, da je to prva ljubezen tvojega očeta – se je torej ukvarjal s čarovniškimi triki in je iz hobija razvil še uspešen posel?

Urška Drofenik: Oče je bil vrsto let profesionalni čarovnik, sam je izdeloval trike, nastopal po vsej Evropi, oblikoval na tisoče figuric iz balonov, ki so bili takrat pravo čudo. Magija je bila (in še vedno je) njegova strast.

Z mamo sta v BTC-ju odprla trgovino, kjer smo še danes. Začela sta s prodajo čarovnij, igrač, vsega, kar je bilo atraktivnega. V tistih časih je bilo zanimivo vse, kar si prinesel iz tujine, saj v Sloveniji ni bilo takšne ponudbe, kot je danes.

Oče je bil zagnan samouk, čarovnik in uspešen poslovnež. Vedno je imel odličen občutek za posel – znal je “zvohati” dober produkt in ga prodati. Verjetno sem poslovno žilico podedovala po njem.

Magic shop obstaja že neverjetnih 27 let. Malo je podjetij, ki so na trgu prisotna toliko let. Čemu meniš, da je potrebno pripisati največ zaslug za ta uspeh?

Urška Drofenik: Brcamo, grizemo, vztrajamo. Malo heca, veliko resnice. Vse zakonitosti prodaje so se v teh letih trikrat obrnile na glavo. Trudimo se slediti trendom, zahtevam kupcev in spremembam trga, hkrati pa se trudimo ohranjati dobre odnose v ekipi, saj smo kot ena velika družina.

Spremljamo tudi konkurenco, vendar se z njo ne obremenjujemo. Kvečjemu smo se zaradi nje izboljšali.

Zagotovo vse to pripomore k uspešnosti podjetja. Kupci smo čedalje bolj zahtevni in želimo kar največ za svoj denar, zato se vedno trudimo imeti odlične produkte po fer cenah. Spremljamo tudi konkurenco, vendar se z njo ne obremenjujemo. Kvečjemu smo se zaradi nje izboljšali.

Spletna trgovina Magic shop

V tem obdobju ste šli tudi skozi proces digitalizacije. Danes uspešno poslujete tudi preko spleta – imate namreč svojo spletno trgovino. Je bil ta prehod za posel nujen? Vemo, da je ecommerce zahtevno področje, kateri pa so tisti izzivi, ki vas najbolj zaposlujejo?

Urška Drofenik: Spletna trgovina je bila še pred nekaj leti samo informativne narave, danes si ne predstavljam posla brez nje. Ogromno prodaje gre preko spleta, kar je popolnoma logično, vse se seli na splet in če nisi online, te ljudje težje najdejo. Tempo življenja, oddaljenost krajev od naše fizične trgovine v Ljubljani, dragocenost časa, preprostost nakupa preko spleta… Vse to so jasni razlogi za res izjemen porast spletne prodaje. Poleg tega si lahko na spletu bolj konkurenčen s ceno, saj so sami stroški nižji.

rojstni dan

Kakšno vlogo igrajo pri tvojem poslu družbena omrežja?

Urška Drofenik: Družbena omrežja imajo močno vlogo v tovrstnih vodah, kjer je veliko ljubkih izdelkov. Predvsem baloni so izredno priljubljeni in fotogenični. Zadnje leto je veliko poudarka na tako imenovanih influencerjih. Opažam, da jim ljudje sledijo, radi spremljajo njihov vsakdan, občudujejo njihov stil, otroke, kaj jedo, kje so na počitnicah…

Influencerji so postali kot nek vzor za uspešen in srečen način življenja. Vedno je koristno, če si tudi ti prisoten s svojimi izdelki. Vsaka reklama je dobra, sploh če je pristna in doseže potencialne kupce. Zadovoljna stranka se bo vračala in nas priporočila še svojim prijateljem. Mislim, da je to še vedno najboljša reklama.

Ko v življenju prideš do razpotja …

Si kdaj doživela tako imenovani »AHA moment«?

Urška Drofenik: Mini “AHA” momentov je bilo že kar nekaj, izpostavila bi morda enega. Pred nekaj leti sem bila na razpotju, kaj želim početi v življenju, nisem bila prepričana, če je Magic shop moja prihodnost. Spremljanje očeta me je v neki točki pripeljalo do spoznanja, da želim voditi družinsko podjetje naprej, da želim nadaljevati, kar je oče zgradil s trdim delom.

Pred nekaj leti sem bila na razpotju, kaj želim početi v življenju, nisem bila prepričana, če je Magic shop moja prihodnost.

Oče je pri svojih 72. letih še vedno poln idej, zagona in to me navdihuje. Občudujem njegovo energijo in zagnanost, je moj vzornik v mnogih pogledih.

Če se ozreš nazaj, skladno z znanjem, ki ga premoreš danes … Kakšen nasvet bi ti prišel prav na začetku podjetniške poti, pa ga nisi dobila?

Urška Drofenik: Naj si ne ženem vsega tako k srcu, tako osebno. Včasih me kakšna situacija ali krivica zelo prizadane, v poslovnem svetu pa je na žalost tega precej.

Zadnja runda

Kaj pa tebe motivira? Od kod črpaš navdih?

Urška Drofenik: Predvsem od ljudi, ki so mi blizu, družina, prijatelji. Motivira me moč ljudi, neverjetni in trmasti smo. Vedno znova se čudim, od kod ljudem takšna moč, kaj vse prestanemo in zdržimo. Tudi sama sem imela že mnogo preizkušenj in vsaka težka situacija te čez čas okrepi in ti da nov zagon za naprej.

Kam pluje Magic shop? Kakšne novosti se obetajo? Se morda oziraš tudi po tujini?

Urška Drofenik: Magic shop mirno pluje naprej po poti, ki smo si jo zastavili že dve leti nazaj. Morda gremo malo levo, malo desno, ampak preskakujemo ne. Imamo svojo filozofijo, ki ji uspešno sledimo.

Imamo svojo filozofijo, ki ji uspešno sledimo.

Novosti znotraj programov so stalne, glede na trende, ki prihajajo in glede na povpraševanje naših kupcev. Na tujino se zaenkrat ne osredotočamo, ne izključujemo pa te možnosti v prihodnje.

Priporočaj mi knjigo, ki bi jo moral prebrati vsak, ki želi biti uspešen v tem, s čimer se ukvarja.

Urška Drofenik: Ko oče napiše knjigo, vam jo z veseljem priporočim 🙂

potovanje

Ali obstaja kakšen motivacijski citat, po katerem živiš? Imaš svojega najljubšega? Morda še zaključna misel?

Urška Drofenik: Dan ima samo 24 ur, zato izkoristi čim več ur v dnevu za užitek, karkoli že to je. Preveč časa in energije vlagamo v reči, ki nas ne osrečujejo, prevečkrat postavljamo na prvo mesto druge, se obremenjujemo z malenkostmi in pozabimo nase.

Stresa se je skoraj nemogoče znebiti, lahko pa ga obvladujemo s tem, da se obkrožimo s pozitivnimi ljudmi. Na koncu šteje samo čas užitka, kajti to je za človeka edini in resnični čas, ki smo ga zares ŽIVELI. Še zaključni citat: “Nothing great can be achieved without going crazy.” OSHO

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?

Deli
Prejšnji članekIzboljšajte poslovne uspehe s pomočjo meditacije
Naslednji članek7 citatov Marise Peer o moči samozavesti
Nejc Krumpačnik
Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.