Stil oblačenja in navade, ki nas delajo profesionalne.
Stil oblačenja in navade, ki nas delajo profesionalne.

Vas zanima kakšen je recept za uspeh? Lahko se prične z vašo obleko in držo, s katerima se predstavite. Stil oblačenja je pomembnejši, kot si morda mislite.

Stil oblačenja in posel

Ko gre za posel, bi si morali izbrati tembolj profesionalen stil oblačenja, kot si lahko privoščite. Vsaj toliko, da lahko predstavljate nekoga, ki je zmožen kupiti izdelek, ki ga prodajate. Če na primer prodajate izdelek, vreden 1.000 €, se morate obleči tako, kot da si lahko privoščite izdelek, vreden 1.000 €. Bolj uspešni kot ste videti, bolj uspešni boste.

Ljudi lahko užalite s številnimi stvarmi, nikoli pa ne bodo užaljeni ob pogledu na vas v obleki.

Bela je odlična izbira. Belo krilo in bela srajca gresta skupaj z vsem. Izogibati se je potrebno trendovskih in kulskih oblačil. Ne oblačite se namreč, da bi bili videti moderni, temveč, da bi bili videti profesionalni. Saj si želite, da bi vas videli in obravnavali kot profesionalce, kajne?

Nihče ne bo kupil produkta od vas zaradi tega, v kar ste oblečeni, po drugi strani pa lahko vaša obleka stranko odvrne. Izgledati morate kolikor se da konzervativno. 

Znanje in izgled gresta z roko v roki

Ne glede na stil oblačenja, je vaša predstavitev konec koncev odvisna od tega, koliko in kaj veste. Lahko se oblečete v obleko, vredno 5.000 € in če ne boste vedeli ničesar, boste le tepec, oblečen v drago obleko. Svoj profesionalni izgled morate podpreti z znanjem.

Spoznati se morate s svojim produktom in procesom. Spoznati morate vsak ugovor, preden ga slišite ter se ga naučiti razrešiti. Da bi zakorakali po poti odličnega prodajalca, morate združiti vse – odlično znanje in prodajne sposobnosti, dober odnos ter primerno obleko.

Pogoste napake

Pogoste napake, ki jih delajo poslovneži in prodajalci vključujejo:

  • Nošenje sončnih očal. Sončna očala zakrijejo vaše oči, ki pa so pri prodaji zelo pomembne. Kupec mora jasno videti oči in izraz na vašem obrazu, saj mu to vzbuja občutek zaupanja.
  • Kajenje. Tudi če je oseba reden kadilec, si ne sme privoščiti kaditi pred stranko. Kajenje namreč daje občutek neprofesionalnosti, neresnosti in ležernosti.
  • Malicanje pred stranko. Malicanje pred stranko odraža vašo pripravljenost in čas, ki ste ga pripravljeni nameniti stranki. Čas za obrok prihranite raje za takrat, ko boste sami.
  • Slaba urejenost in higiena. Slab zadah, neurejeni nohti, neobrita brada, umazani čevlji ipd. vzbujajo pri kupcu občutek necenjenosti in pomanjkanja truda, kar se lahko prenese tudi na prodajo produkta oz. nudenje storitve.

Z obleko ali brez, največja prodaja, ki jo lahko naredite, je tista, ki jo naredite sami s sabo. Biti morate nerazumno, fanatično, popolnoma predani svojemu produktu oz. storitvi.

Kaj vam je na njem všeč? Koliko je tisto, kar prodajate, vredno? Zakaj bi se morali ljudje za to zadolžiti?

Pomislite zakaj – zakaj vi, vaše podjetje in vaš produkt? Vsak dan morate nadaljevati s to prodajo samemu sebi. Bolj profesionalno, kot se boste oblačili, bolj boste postali samozavestni in imeli o sebi boljše mnenje. Zato boste lažje odkrili in uporabili svoje sposobnosti.

Vir: Influencive

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Deli
Prejšnji članekTip ljudi, ki vam preprečuje uspeh
Naslednji članekKaj nas lahko nauči Donald Trump?
Nejc Krumpačnik
Nejc je glavni urednik in soustanovitelj medijskega portala Motiviran.si. Kot magister medijskih komunikacij ljubezen do medijskega ustvarjanja združuje z znanji s področja prodaje in digitalnega marketinga. Prepričan je, da nobene sanje niso dovolj velike, da si jih ne bi drznili sanjati.