
Ne glede na to ali ga marate ali ne, lahko republikanski kandidat in zmagovalec v tekmi za predsednika ZDA, Donald Trump, včasih izjavi kaj izredno močnega. Primer tega je zgornji citat, ki povzema način razmišljanja, ki ga bi moral imeti vsak podjetnik: nikoli si ne zastavi ničesar, da bi bil le drugi najboljši.
Če ne zmagam, bom to smatral kot popolno zapravljanje časa. ~Donald Trump
Navajamo 4 lekcije, ki se jih lahko vsak nauči od kontroverznega milijarderja in njegove predsedniške kampanje.
Zmaga je vse – v resničnem svetu ni trofej za udeležbo
Se morda spomnite, kolikokrat ste v mladosti slišali rek: “Važno je sodelovati, ne zmagati”? Današnja mlada generacija je nastavljena na poraz. Že pri zelo mladih letih jih učijo, da je sprejemljiva že sama udeležba, kar pa je v resnici daleč od realnosti. Trump se nikjer ne zadovolji zgolj kot soudeleženec. Vedno cilja na zmago in ne sprejema ničesar manj kot to. Takšna mentaliteta bi morala biti prisotna pri ljudeh, ki si želijo uspešnega posla.
Vaš produkt ali storitev ne bosta nikoli privlačna vsem
Donald Trump razume, da ni privlačen vsem in ve, da ne bo nikoli. Isto lahko trdimo za katerikoli produkt oziroma storitev. Vedno bodo prisotni podporniki in vedno bodo prisotni nasprotniki.
Vzemite na primer iPhone. So ljudje, ki ga preprosto obožujejo in tisti, ki ga absolutno zaničujejo in bodo poskušali vsakega, s katerim so v kontaktu, prepričati, kako naprednejši je Android. In kaj počne Apple?
Podjetje se osredotoča na zagotavljanje najboljšega produkta in storitev za svoje podpornike. Ne obremenjujejo se z všečnostjo vsem, saj vedo, da lahko nadaljujejo pot privlačnosti pri obstoječih strankah in morda na tej poti pridobijo še kakšnega novega podpornika. Podjetje se zaveda, da bo ostalo na vrhu.
Spoznajte torej tržišče in publiko, na katero se želite osredotočiti, ter jim zagotovite najboljši možen produkt oz. storitev. Če želite ustrezati vsem, bo vaš trud le izgubljena bitka.
Donald Trump je kralj samozavesti
Je Donald Trump samozavesten? Zelo.
Če mu rečete, da ta ali oni plan ne bo deloval, ali da bo doživel poraz, se vam bo smejal. On resnično verjame v svoj uspeh in zmago, kar je posledica njegove samozavesti. 100 % prepričanje vase je zelo mogočno dejanje.
Ko izžarevate samozavest in se pričnete vsak dan zavedati, da boste prevladali, boste veliko več zmagovali kot zgubljali. Obvladanje mentalne igre podjetništva vam bo neizmerno pomagalo, zato prej kot se boste prenatrpali s samozavestjo, boljše bo.
Svojo znamko morate vpeljati zgodaj
Trump je prikazal svoje sporočilo zelo jasno že od začetka. Spomnimo se kap z napisom “Make America Great Again”. Igrale so ključno vlogo pri vzpostavitvi njegovega sporočila že od samega začetka. Niso bile modne kape, stale so le po nekaj dolarjev, njihov vpliv pa je bil neprecenljiv.
Če želite pridobiti sledljivost in vzpostaviti svojo industrijo, je potrebno imeti trdno strategijo za vpeljavo znamke že na začetku. Ne obstaja enoznačna rešitev, zato je potrebno za vsak primer znamke posebej določiti, kako jo na tržišču zgodaj postaviti v osredje in hitro pridobiti pozornost. Eden izmed uspešnih načinov, ki se prakticirajo danes, je na primer vsebinski marketing.
Kombinacija zmagovalne mentalne naravnanosti, vztrajnega dela in dobre strategije je torej ključ do uspeha in zmag, ki ga v svojem poslu uporablja tudi Donald Trump.
Vir: Enterpreneur
Error: Contact form not found.