
Kot je nekoč zapisal Rudyard Kipling: “Besede so, seveda, najmočnejša droga, ki jo uporablja človeštvo”. Lahko navdihujejo, motivirajo, osvežujejo, včasih pa lahko predstavljajo ravno tisto, kar moramo slišati, da bi izboljšali našo marketinško kampanjo. S tem v mislih smo sestavili ta članek. Sledijo motivacijski citati za marketing. Z njimi boste pospešili uspeh vašega podjetja.
Motivacijski citati za marketing
Motivacijski citati za marketing, odnose z javnostmi in poslovanje
“Naučil sem se, da bodo ljudje pozabili, kaj si rekel, pozabili bodo, kaj si naredil, a ljudje ne bodo nikoli pozabili, kako si se počutil zaradi njih.” – Maya Angelou
Kako se počutijo vaše stranke, poslovni partnerji, sledilci in bralci, ko imajo opraviti z vašim podjetjem? Ali od vas odkorakajo pozitivni, optimistični in polni navdiha? Stremite k takšnim odzivom pri vsaki interakciji z njimi.
“Dober marketing naredi, da je podjetje videti pametno. Odličen marketing naredi, da se stranka počuti pametno.” – Joe Chernov
Ali se vaše stranke počutijo dobro v svoji koži, ko poslujejo z vami? Čeprav ste strokovnjak na svojem področju, se vedno lahko naučite še več in vaše stranke so odličen vir informacij. Vprašajte jih za iskrene povratne informacije glede vaših izdelkov in storitev. Kaj jim je všeč? Kaj bi se še dalo izboljšati? Kaj pa vaša spletna stran, blog, e-novice in kanali družbenih medijev? Več informacij kot lahko pridobite od njih, bolj lahko izpilite svojo strategijo in še bolje se bodo počutili, ko bodo poslovali z vami.
“Naj gre za B2B ali B2C, resnično verjamem, da so osnove dobrega marketinga enake. Smo čustvena bitja in vedno iščemo relevantnost, kontekst in povezavo.” – Beth Comstock
Ne glede na trg, na katerem delujete, odnosi z javnostmi in marketing se vedno vrtijo okrog ljudi. Gre za to, da se povežemo z njimi, delimo informacije in jim pri njihovih težavah pomagamo po naših najboljših možnostih z našimi izdelki in storitvami.
“Znamka ni več to, kar povemo stranki, da je; je to, kar stranke povedo druga drugi, da je.” – Scott Cook
Če bi vaši kupci opisali vašo organizacijo nekomu drugemu, kakšne besede bi izbrali? Ali njihov opis ustreza želenemu? Videli bodo slike in besede, ki jih uporabljate, da svojo znamko predstavite preko svoje spletne strani, bloga, e-novic in kanalov družbenih omrežij, in si ustvarili koncept o vašem podjetju, ki ga bodo predstavili drugim. Pri ustvarjanju vsebin je to potrebno imeti v mislih, da lahko obdržimo rdečo nit in javnosti predstavimo jasno sliko o nas.
“Ne vzpostavljaj stikov. Vzpostavljaj odnose.” – Rand Fishkin
Povezave so lahko koristne, ko denimo vodijo iz drugih spletnih strani na našo spletno stran. Vendarle pa je pomembno, da z drugimi podjetji in ljudmi gradimo odnose, ki so veliko pomembnejši od kratkotrajnih vezi, ki nam dolgoročno zagotovo ne bodo koristile – morda nam bodo celo škodovale.
“Pri marketingu ne gre več za to, kakšne izdelke proizvajaš, pač pa kakšne zgodbe pripoveduješ.” – Seth Godin
Beth Adan je nekoč razložil, da ima vsaka odlična zgodba štiri elemente: temo, zaplet, strukturo in osebe. O njih lahko razmišljamo tudi tako:
Tema – poznaj svojo nišo in trg
Zaplet – poznaj svojo zgodbo
Struktura – predstavi berljivo vsebino
Osebe – vključi svojo javnost
“Vsebina je ogenj, družabna omrežja so bencin.” – Ryan Kahn
Eden izmed najboljših načinov, kako razširiti svoje vsebine, je preko družabnih omrežij. Kadarkoli napišete blog objavo, jo posredujte preko različnih družbenih kanalov. Lahko jo celo večkrat delite in jo predstavite iz različnih zornih kotov, da bi privabili bralce in jih pripravili do tega, da objavo delijo. Pri naslavljanju javnosti vam bodo pomagali ti statistični podatki.
“Kar ubije dihurja, je publiciteta, ki jo ustvarja sam.” – Abraham Lincoln
Ali vaša publiciteta smrdi? Razmislite o sporočilu, ki ga predstavljate obstoječim in trenutnim strankam. Kako lahko odišavite vtis, ki ga puščate?
“Nikoli ne dobite druge priložnosti, da bi napravili prvi vtis.” – Will Rogers
Ko potencialna stranka obišče vašo spletno stran, blog ali druge kanale družabnih medijev, nanjo napravite prvi vtis. Kakšen je? Če vidijo zgolj tipkarske napake in nepravilno slovnico, potem verjetno ni najboljši. Prepričajte se, da vsak delček vsebine, ki ga ustvarjate, pripomore k marketingu vašega podjetja. Delite koristne informacije in dvakrat preverite vse, preden vsebine dokončno objavite.
“Naj te ne bo strah kreativnosti in eksperimentiranja z marketingom.” – Mike Volpe
Kdaj ste nazadnje poskusili novo strategijo odnosov z javnostmi ali marketinga? Staknite glave z vašo ekipo in se domislite novih norih in kreativnih idej. Izberite in preizkusite jih nekaj. Nato proučite rezultate. Ste bili uspešni? Ali obstajajo prilagoditve, ki jih lahko izvedete, da bi izboljšali svoje podjetje?
In še bonus citat za konec. 😉
“Marketing brez podatkov je kot vožnja z zaprtimi očmi” – Dan Zarrella
Kdaj ste nazadnje opravili kakšno analizo podatkov? Odprite oči in se soočite s tem, kam pluje vaša barka. Priporočamo vam, da opravite analize aktivnosti na spletni strani in družabnih omrežjih vsaj enkrat mesečno. Zapišite si, koliko klikov in všečkov imate, v kakšni meri ste uspeli pritegniti vašo javnost, poglejte trende, ki bi vam lahko pomagali izboljšati vašo marketinško strategijo itn.
Motivacijski citati za marketing, ki jih navajamo, bi morda bili všeč tudi vašim strankam. Podelite kakšnega mednje. Ljudje imajo citate preprosto radi. Mi že vemo. 🙂
Vir: Three Girls Media