katja z. istenič
katja z. istenič

Kdo je Katja Z. Istenič?

Katja Z. Istenič je mlada, simpatična psihologinja in psihoterapevtka. Je ustanoviteljica podjetja Hočem več, kjer nudi individualno, partnersko in skupinsko terapijo. Pri svojem delu uporablja načela transakcijske analize in drugih učinkovitih terapevtskih pristopov, ki jih prilagaja vsakemu pacientu posebej. Kot opaža, je z leti vedno manj tistih, ki dejstvo, da hodijo na terapijo, skrivajo pred drugimi. 

Poleg nudenja terapij pa Katja izvaja tudi predavanja in delavnice ter piše članke na različne psihološke teme, ki so objavljeni v številnih revijah in spletnih portalih. Prejšnje leto je pričela izvajati delavnico ‘Kako ukrotiti svojo jezo?’, ki je bila, kot pravi, zelo uspešna in odlično sprejeta. Zato je v začetku letošnjega leta pričela še z delavnicami o čustveni lakoti z imenom ‘Poln krožnik, a prazno srce?’. 

Katja je nastopila že v ogromno pogovornih oddajah, kjer je sama ali pa z drugimi strokovnjaki govorila o najrazličnejših vsakdanjih psiholoških problematikah. Na Facebooku je aprila letos ustanovila skupino Hočem več samozavesti, kjer redno objavlja nasvete in videe za večjo samozavest. Za povrh vsega pa je tudi avtorica knjige Skrita uganka denarja, v kateri se je poglobila v pomembnost zdravega odnosa do denarja, ki močno vpliva na druga področja našega življenja.

Vabimo vas k branju pogovora, ki bi moral biti po Katjinem in našem mnenju veliko pogosteje prisoten v naši družbi. 

Uvod

Kdo je Katja Z. Istenič v prostem času in poslovno? Kaj jo navdušuje, ob čem jo spreleti srh, kaj ji požene kri po žilah?

Katja Z. Istenič: Poslovno gledano sem psihologinja in terapevtka. Preko svoje blagovne znamke ‘Hočem več‘ nudim individualno, partnersko in skupinsko terapijo. Izvajam tudi predavanja, delavnice in pišem članke na različne psihološke teme. Kri po žilah mi požene kakšna super nova ideja, ki jo lahko uporabim pri svojem delu s klienti.

Zasebno sem zelo optimistična oseba, ki rada spoznava nove stvari, se redno premika izven svojega območja udobja in ima vedno zelo visoke cilje. Veliko mi pomenijo svoboda, pristnost v odnosih in sposobnost zdravo-kritičnega mišljenja. Zelo pomembno mi je tudi, da se spomnim biti prisotna v trenutku in uživati tako v večjih kot tudi v manjših rečeh, npr. pitje kavice z možem na svežem zraku.

Hočem več

Predstavi nam blagovno znamko Hočem več. Kako uspešno je tvoje podjetje?

Katja Z. Istenič: Preko ‘Hočem več’ želim ljudem ponuditi okolje, kjer se počutijo sprejete, slišane in varne. Glavni fokus na terapiji je omogočiti, da klient doseže cilj in razvije orodja, da reši problem, zaradi katerega se je odločil za terapijo (npr. tesnoba, panični napadi, nezadovoljstvo v odnosu, depresija, izgorelost, težave pri postavljanju zase itd.). Glavna načela ‘Hočem več’ so tako odprtost, pozitivnost, učinkovitost in konkretne rešitve, ki so osnovane na podlagi sodobnih pristopov in ugotovitev raziskav.

Svoje podjetje ocenjujem kot uspešno. Svojo ponudbo tudi stalno širim. Moja glavna storitev so terapije, vsak mesec pa nudim tudi različne delavnice. Prejšnje leto sem pričela izvajati delavnico ‘Kako ukrotiti svojo jezo?’, ki je bila zelo uspešna in odlično sprejeta ter jo še vedno izvajam.

V začetku leta 2017 pa sem pričela z delavnicami o čustveni lakoti, z imenom ‘Poln krožnik, a prazno srce?’. Delavnica se nanaša na prave (največkrat čustvene) razloge, zakaj se pogosto zatečemo k hrani. To je zaenkrat s strani psihologov še precej spregledano področje, kar je tudi eden izmed razlogov, poleg odličnih rezultatov, zakaj ima delavnica res velik odziv.

So bili začetki težavni? Kako ti je uspelo vzpostaviti podjetje, da deluje na nivoju, na katerem je sedaj? Kako si pridobila svoje prve stranke in si zagotovila svoj tržni delež? Kaj je tvoja konkurenčna prednost?

Katja Z. Istenič: Sami začetki so bili zame zelo spontani in naravni. Od nekdaj sem si želela imeti svoje podjetje, saj sem po naravi zelo ustvarjalna, samostojna in podjetna, zato sem težko ostala v klasičnih službah. Že ob redni službi sem pridobivala svoje prve stranke, zato sam prehod ni bil težek.

Seveda pa me je bilo na trenutke tudi strah in sem se srečevala z ovirami in trenutki frustracije. Glavni izziv je bil seveda predvsem, kako pridobiti stranke. Svoje prve stranke sem dobila preko izvajanja predavanj, delavnic, pisanja člankov v revijah in na svoji spletni strani, grajenja e-mailing liste, mreženja, sodelovanja v TV oddajah itd.

Moja konkurenčna prednost so visoka usmerjenost v rešitve, učinkovitost in pozitivnost. Kot terapevtko me ne zanima zgolj, kaj je tisto, kar pri osebi ali pri paru ne deluje, temveč predvsem, kaj je tisto, kar že deluje ali pa je delovalo v preteklosti, pa se oseba ali par morda sploh ne zaveda. Ne želim, da bi klienti od mene postali odvisni in bi k meni zaradi iste težave hodili leta in leta. Moj glavni cilj je, da jim pomagam najti rešitev in način, s katerim se bodo počutili dobro, sprejemali dobre odločitve, zaživeli polno ter gradili sprejemajoče in kakovostne odnose.

katja z istenič_skrita uganka denarja
Knjiga Skrita uganka denarja, ki jo je napisala Katja.

Katja poslovno 

Kako zgleda tvoj tipičen delovnik?

Katja Z. Istenič: Zelo mešano. Včasih moj delovni dan zgleda tako, da grem zjutraj v pisarno. Tam si najprej pripravim dobro kavo, nato pa se pričnem pripravljati na terapije, ki jih imam tisti dan, ali pa na posamezno delavnico. Občasno pa moj delovnik zgleda tudi tako, da lahko delam od doma. Takrat je moj dan poln pisanja člankov, oblikovanja nove delavnice ali programa, priprave ali izobraževanja, prebiranje aktualnih psiholoških knjig in raziskav.

Po uradni izobrazbi si univerzitetna diplomirana psihologinja in psihoterapevtka. Kje, poleg študija na univerzi, si pridobila znanje, ki ga uporabljaš pri svojih terapijah in na predavanjih, ki jih organiziraš?

Katja Z. Istenič: Poleg študija psihologije, sem se leta izobraževala iz transakcijske analize, kar je oblika psihoterapije. Poleg tega svoja znanja vsak mesec redno nadgrajujem preko obiska krajših ali daljših strokovnih izobraževanj, online izobraževanj in branja knjig ter strokovnih člankov.

 

Odklikaj spodaj na 2. stran intervjuja…

 

1
2
3
Deli
Prejšnji članek7 lastnosti, po katerih izstopa alfa ženska
Naslednji članekKaj je sourdough in zakaj je boljši kot običajen kruh?
Nejc Krumpačnik
Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.