družabna omrežja

Družabna omrežja so prevzela oglaševanje. In svet. Vsaka dobra marketinška strategija je podprta s statistiko in podatki – obnašanjem, interesi, vzorci, demografijo itn. In vsak dober marketinški strateg bo poskrbel, da je takšna strategija resnično podprta z merljivimi podatki.

Družabna omrežja v letu 2016

Prikazujemo ilustracijo, kako so se družabna omrežja kalupirala v področje strategije oglaševanja posla. Navajamo 23 statističnih podatkov o družabnih omrežjih za leto 2016.

Uporaba družabnih omrežij

  • Na svetu je 2,78 milijard aktivnih uporabnikov družabnih omrežij (celotna svetovna populacija je 7,47 milijard);

  • Na družabnih omrežjih največ časa preživi generacija X (ljudje, stari med 35 in 49 let): skoraj 7 ur na teden, v primerjavi z milenijci, ki so z nekaj več kot 6 urami tedensko na drugem mestu;

  • Odrasli, stari nad 50 let, so leta 2016 preživeli 64 % več časa na socialnih omrežjih kot leta 2015;

  • Skoraj 80 % preživetega časa na družabnih omrežjih se zgodi preko mobilnika;

  • Odrasli v starostni kategoriji 18-34 let preživijo na družabnih omrežjih 78 % časa preko svojih pametnih telefonov;

  • 81 % milenijcev preveri Twitter vsaj enkrat dnevno;

  • Skoraj polovica (43 %) tedenske Facebook aktivnosti in tretjina (33 %) tedenske Twitter aktivnosti nastopi na nedeljo;

  • 85 % ljudi se za pridobitev jutranjih novic zanaša na Twitter ali Facebook.

Družabna omrežja in TV

  • Jeseni leta 2016 je 5,9 milijonov ljudi dnevno v povprečju opravilo 11,8 milijonov s TV povezanih interakcij na Facebooku (torej razpravljalo o določeni temi, povezani s televizijo);

  • Na povprečen dan je bilo 42 % ljudi, ki so na Facebooku razpravljali o TV, iz generacije X, 40 % iz generacije milenijcev in preostalih 18 % iz generacije Baby Boom;

  • 81 % tweetov, ki se nanašajo na televizijo, je organskih in prihajajo neposredno od občinstva;

  • 57 % ljudi, ki med gledanjem TV uporabljajo tablico, obišče Facebook, 24 % pa Twitter. V primeru pametnih telefonov sta ti številki 58 % in 20 %.

Družabna omrežja in posel

  • Več kot dva milijona oglaševalcev za oglaševanje svojega podjetja redno uporablja Facebook;

  • 64 % oglaševalcev ima Snapchat profil, samo 67 % teh pa ima račun tudi aktiven;

  • 30 % pogostih uporabnikov socialnih omrežij meni, da je zelo pomembno preko socialnih omrežij izkazovati podporo najljubšim podjetjem ali blagovnim znamkam;

  • 93 % uporabnikov Pinteresta uporablja to platformo za načrtovanje ali nakupovanje.

Vsebina družabnih omrežij

  • Tweeti s slikami dosežejo 150 % več odzivov kot tweeti brez slik;

  • Obstaja velika verjetnost, da si ljudje po 3 dneh zapomnijo le 10 % slišane informacije. V primeru, da je informaciji dodana tudi ustrezna slika, si ljudje po treh dneh zapomnijo 65 % te informacije;

  • 62 % B2B oglaševalcev je v letu 2016 ocenilo video vsebino kot učinkovito taktiko vsebinskega marketinga;

  • Cisco predvideva, da bodo video vsebine do leta 2019 predstavljale 80 % globalnega internetnega prometa;

  • 51 % vseh video igric je naloženih na mobilne telefone – ta podatek predstavlja 15 % povečanje iz leta 2015 in 203 % povečanje iz leta 2014;

  • Videi z dolžino pod petimi minutami predstavljajo 55 % vsega časa predvajanih videov na pametnih telefonih;

  • 58 % videov na Facebooku se ogleda brez zvoka.

Nekatere od teh informacij so očitne, spet druge nekoliko čudne. Nekatere nas posedejo in prisilijo, da ocenimo, kakšno je naše potrošniško obnašanje, nekatere druge nas nasmejijo. Kakorkoli, dejstvo je, da so družabna omrežja trenutni hit in ni razloga, da jih ne bi izkoristili za rast vašega posla. 

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?