Podjetništvo

Rekel si, da je biti sam svoj vodja ključno pri tem, če živimo izključno od komisijske prodaje. Kaj si mislil s tem? Ali si govoril o disciplini? Kaj bi svetoval nekomu, ki je sam svoj šef, dela od doma ali vodi majhno podjetje ali pa nekomu, ki zgolj želi doseči zastavljene osebne cilje?

Dave Daley – Monster Motivator: Tvoj “zakaj” mora biti dovolj velik in večji od tebe. Takrat postaneš nepremagljiv. Če ne boš našel dovolj močnih razlogov, zakaj to delaš, ne boš mogel ukrepati dovolj konsistentno in ne boš preživel s tem. Naučiti se moraš, in to je povezano z disciplino, da te bo tvoj “zakaj” vodil naprej preko vseh korakov.

Glede na tvoje izkušnje, kako veš, kdaj je pravi čas, da prodaš podjetje in začneš z novim? 

Dave Daley – Monster Motivator: Zanesti se moraš na intuicijo. Ko začutiš, da je čas, da pritisneš na sprožilec in se pomakneš naprej. Obljubim ti, da če boš okleval, bo prepozno in gledal boš nazaj ter si govoril “želim si, da bi to naredil”. Večkrat se mi je že to zgodilo. Na srečo sem poslušal svoje srce, čeprav me je bilo strah in sem taval v temi, sem se potrudil in premagal strahove. Ko gledam nazaj, lahko rečem, da sem res hvaležen, da sem to storil.

Kaj si se naučil iz poraza? Kaj je najpomembnejša stvar, ko začenjaš posel?

Dave Daley – Monster Motivator: Vsak ima svojo definicijo neuspeha in jaz temu pravim učne lekcije. Naučil sem se, da nič ni popolno. Popoln poslovni model ne obstaja in tudi, če stvari ne gredo po tvojih načrtih in drugi na to gledajo kot na neuspeh, je na tebi, da sprejmeš ali zavrneš to etiketo.

Ni ti potrebno videti celotnega stopnišča, važno je le, da vidiš naslednjo stopnico.

Odloči se in pojdi, ukrepaj in naj se akcija odvije. Masovna učinkovita akcija postane magična. Ko začneš to početi, se v tvojem življenju znajdejo ljudje in okoliščine, ki ti bodo pomagale do uspeha. Ni ti potrebno videti celotnega stopnišča, važno je le, da vidiš naslednjo stopnico.

Znanje iz marketinga ti je pomagalo, da si tako rekoč propadlo trgovino s športno prehrano spravil nazaj na zemljevid in to navkljub finančni krizi. Kaj so ključni marketinški pristopi, ki jih lahko apliciramo na naše podjetje ali znamko?

Dave Daley – Monster Motivator: Res je, neuspešno trgovino s športno prehrano sem kupil v najslabšem možnem času, novembra 2008, najverjetneje v času največje finančne krize po obdobju velike depresije. In to v mestu, v katerem še nikoli nisem bil, tam pa tudi nisem nikogar poznal.

Veliko sem se ukvarjal z marketingom, organiziral brezplačne seminarje, naša podpora potrošnikom je bila vrhunska, prav tako naše znanje o produktih. Izjava, po kateri že od nekdaj živim in katere so se držali tudi ljudje, ki so delali zame je:

Od tu boš odšel z več informacijami in znanja kot si ga imel, ko si prišel, pa če ti je to všeč ali ne.

To nas ločuje od interneta in drugih podjetij. Trgovino sem prodal leta 2012 prav zaradi interneta, zaradi moje intuicije in res sem vesel, da sem jo.

Še nasvet za konec?

Pri svojem poslovanju bodite pristni. V času družabnih medijev ljudje hrepenijo po resničnem. Najdite svoje sporočilo, svojo nišo in tisto, v čemer ste dobri. Bodite pristni in konsistentni, zavežite si škornje in se spravite k delu!

Prenesite si brezplačno e-knjigo Dave Daley  – The Monster Under The Bed.

 

Če vam je bil prispevek všeč, ga prosim delite naprej. 🙂

 

Se želiš pridružiti največji družini motivirancev v Sloveniji?

1
2
3
Deli
Prejšnji članekNapake v zvezi, ki uničujejo in onesrečujejo
Naslednji članek30 najbogatejših ljudi na svetu – 1. del
Nejc Krumpačnik
Nejc je strokovnjak, predavatelj in svetovalec iz področij digitalnega marketinga. Podjetjem in posameznikom pomaga, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več. Je ustanovitelj blagovne znamke Motiviran.si in član ekipe KHD - Katzengruber Human Development.