POZOR – SAMO ZA AMBICIOZNE PODJETNIKE, KI ŽELIJO, DA JIM POSEL MED KRIZO ZACVETI, NE ZGOLJ PREŽIVI
Nejc Krumpačnik, 16. marec 2020
Potem obstaja velika verjetnost, da ti lahko pri tem pomagam …
Še prej pa tole.
Veseli me, da si se odločil stvari vzeti v svoje roke!
Situacija je, kakršna je.
Na žalost tudi nekatere moje stranke čutijo izpad prihodka – še posebej lastniki lokalov.
Pa vendar jih krasi nekaj skupnega.
Zelo dobro se zavedajo, da lahko vmesni čas izkoristijo za načrtovanje ofenzivne marketinške strategije.
Poglej.
Ko gre podjetjem slabo, začnejo najprej ponavadi rezati ravno pri marketingu.
Nato jim gre seveda samo še slabše!
Sedaj smo v takšnih časih, ko se podjetja soočajo z nepričakovanimi izzivi.
Je tako tudi s tvojim?
Tukaj je morda najpomembnejši korak, ki ga lahko narediš:
Ostani prisoten v glavah potrošnikov!
Kriza ni dovolj dober razlog, da se umakneš iz trga.
Nasprotno.
Ko bo vsega konec – in za dežjem je še vedno posijalo sonce – boš žel sadove tega, kar počneš sedaj.
Bodisi pozitivne, bodisi negativne.
Vedi le, da je za vsak dober odnos potrebna komunikacija.
In kupci kupujejo pri tistih, s katerimi imajo dobre odnose.
Mnogi tvoji konkurenti se tega ne zavedajo in bodo v prihodnjih tednih ali celo mesecih zelo rezervirani.
Če bi bil nesramen, bi rekel, da bodo kar malo pozabili na svoje kupce.
Na tvojem mestu bi izkoristil, kar se ponuja na pladnju.
No … Pravzaprav v svoji panogi počnem točno to.
Kaj pa ti?
Boš podlegel pritiskom ali zagrabil priložnost?
Če potrebuješ pomoč pri spletnem preboju, ne oklevaj in si S KLIKOM NA SPODNJI GUMB poglej, kakšne so možnosti najinega sodelovanja in če sva sploh dober fit.
PS: Res bom vesel, da predtem pogledaš zgornji video, ki ti bo poleg kopice takoj aplikativnega znanja dal malenkost več vpogleda v to, kar počnemo.
© 2020 Motiviran.si – Vse pravice pridržane