POZOR – SAMO ZA AMBICIOZNE PODJETNIKE, KI SI ŽELIJO PRODATI VEČ
Nejc Krumpačnik, 16. januar 2020
Čestitam.
Ker se nahajaš na tej strani, mi to daje vedeti, da že razmišljaš o svojem spletnem preboju.
Kot podjetniku mi je kristalno jasno, da nama je obema čas zelo dragocen, zato bom takoj prešel k bistvu.
Tukaj si bodisi zato, ker v spletu vidiš priložnost, da:
A. Prideš do novih strank (… in večjega zaslužka)
B. Povečaš prepoznavnost in dvigneš vrednost tebe osebno ali tvoje blagovne znamke
C. Pridobiš kontakte novih potencialnih strank
Morda pa kar zaradi vseh treh točk.
Ko potegneva črto – enostavno želiš, da gre tebi in tvojemu podjetje vedno bolje, drži?
Odlično!
Če boš vztrajal in prebral to pismo do konca, boš ugotovil, kako lahko tudi ti implementiraš ta PREPROST PREIZKUŠEN SISTEM v svoj lasten posel, da bodo stranke, ki si želijo tvojih izdelkov ali storitev, redno povpraševale po njih.
In to že v 30 dneh. Toliko časa namreč z ekipo potrebujemo, da zate nastavimo vse potrebno za zagon kampanj – običajno pa smo še bistveno hitrejši.
Nadaljuj z branjem in povedal ter pokazal ti bom:
Vem, da je zadnje na svetu, kar te zanima, kako bomo z mojo ekipo to tehnično izpeljali zate, da boš prišel do tako želenih rezultatov.
Sprašuješ se le, če sem v poplavi konkurence vreden tvoje pozornosti in časa, ja?
Najbolje, da si prebereš in doživiš zgodbe zadovoljnih strank, ki so v svoj posel implementirale sistem, ki smo ga poimenovali SPLETNI PREBOJ™.
Morda se prepoznaš že v Markovi zgodbi ….
Marko je samostojen podjetnik z izvrstno storitvijo, v katero 100 % verjame.
Prepričan je, da se lahko pohvali s čudovitimi konkurenčnimi prednostmi, ki mu bodo omogočale dolgoročen obstoj na trgu.
Ponosno doda še, da kaj podobnega v Sloveniji sploh še ne obstaja.
Po ustnih priporočilih je pridobil nekaj manjših strank, na noge postavil spletno stran (»za silo«, kot sam pove), ustvaril profil podjetja na vseh mogočih družbenih omrežjih, vložil nekaj truda v produkcijo zanimivih vsebin (»toliko, da se nekaj dogaja«) in celo za nekaj evrov »boostal« (oglaševal) nekaj objav na Facebooku.
Naredil je čisto vse, za kar so mu rekli, da je pametno, da naredi.
Pa vendar …
Novih povpraševanj, z izjemo tistih nekaj, ki so bolj kot ne pomotoma zašle na njegovo ponudbo, ni in ni bilo.
Uh, kaj pa sedaj?
Če si mislil, da bom na tej točki obtožujoče rekel, da je Marko vse naredil narobe in se vsega postopil na popolnoma napačen način, se motiš.
Ravno nasprotno! Marko je vse naredil prav.
Vsi vemo, da je ravno to ključna napaka marsikaterega podjetnika, ki se želi prebiti na spletu.
Marko je najboljšo odločitev sprejel, da za razliko od večine njegovih konkurentov na tej točki ni vrgel puške v koruzo.
Razumel je namreč, da:
Marko pa je vseeno vedel, da obstaja način.
Na trgu je z lastnimi očmi videl, kako podjetja uspešno rastejo s pomočjo spleta.
In to podjetja z bistveno slabšimi produkti / storitvami od njegovih.
Poznano?
In to je tisto, kar je Marku priskrbel naš preizkušen sistem SPLETNI PREBOJ™.
Zanesljivost in predvidljivost.
Vem, da se bo naslednji stavek slišal kot pretiravanje, a je resnica.
Samo ena marketinška kampanja je bila potrebna, da smo popolnoma zasedli njegove sezonske kapacitete.
Preprosto povedano …
Postavili smo ga na zemljevid.
To pomeni, da ga stranke sedaj z lahkoto najdejo.
Za zdaj se mi še sanja ne, kaj prodajaš in kako uspešen si že pri tem, kar počneš.
Ne vem, kako ambiciozen in motiviran si, da dosežeš svoje cilje.
Morda se z Markom v določenih pogledih razlikujeta. Ali pa si sploh nista podobna.
Morda uspeh ni visoko na tvoji prioritetni lestvici …
Ali pa je zanj rezervirana najvišja stopnička?
To veš sam bolje od mene.
Te zanima, kakšne rezultate lahko dosežeš? Zaupaj izjavam naslednjih zadovoljnih podjetnikov …
Poglejva, ali:
Žal …
Nisem naslednji Bitcoin, ne kupujem loto srečk in ne igram iger na srečo.
To marsikaj pove o meni.
Verjamem, da več kot delaš, več sreče imaš.
Ne poznam formule za uspeh čez noč.
Poznam pa neštetokrat preizkušeno formulo, ki podjetjem prinaša stabilno rast.
Proces gre nekako takole:
Razvij kakovosten izdelek (ali storitev) >>> Pripravi privlačno ponudbo zanj >>> Poskrbi za to, da jo bo videlo maksimalno število pravih ljudi.
To je pravi recept, na katerem bova intenzivno delala.
Naslednje besede si vtisni globoko v spomin.
Če ne veš, kako pritegniti pozornost na spletu, puščaš na mizi veliko odličnih priložnosti.
In če imaš torej še vedno idejo o hitrem in enostavnem zaslužku, bo mrežni marketing zate boljša izbira. :)))
Če ti danes nekdo obljublja spletni uspeh brez konsistentnega vložka v oglaševanje … Izvoli poizkusiti.
Kar ti v resnici pravim je: “ZBEŽI STRAN, kolikor te nesejo noge!”
Ne bo šlo, enostavno ne bo.
Takšna je realnost sodobnega spletnega trga.
Zagotovo si ne želiš, da ne bi dosegel rezultatov, ki si jih tako želiš, drži?
Za to pa boš moral rezervirati tudi nekaj sredstev za oglaševanje.
Kajti več sredstev, ko boš namenil za oglaševanje, več ljudi bo imelo priložnost spoznati tvoj produkt (ali storitev) …
… In več ljudi kot bo spoznalo tvoj produkt, več priložnosti si boš ustvaril za povečanje prodaje.
Pa saj to verjetno že veš.
Skratka, če se zavedaš, da je potrebno v marketing vlagati, povsem enako kot vlagaš v druge vidike svojega posla, potem si na dobri poti.
PS: Smo v zlati dobi spletnega oglaševanja. Kako dolgo bo še trajala, ti ne znam povedati. Je pa pametno in koristno zate, da čimprej skočiš na vlak, preden oddrvi mimo. Na njem se namreč vsako leto zgrinja vse več podjetnikov.
Hej, to je ja smešno!
Konec koncev gre za tvoj posel.
Če si eden izmed tistih, ki ga je potrebno 10x moledovati, da priskrbi potreben material in nasploh opravi svoj delež dela (obenem pa želi imeti še vse pod kontrolo), potem nima smisla, da se trudiva.
Uspeh je rezerviran za tiste, ki verjamejo v lepoto svojih sanj … IN ZANJE TRDO DELAJO!
Razumem, kako se počutiš.
Splet je poln zgodbic o avtomatiziranih prodajnih lijakih, iz katerih pasivni denar teče kar sam od sebe, medtem ko spiš.
Presenečen boš, kaj ti bom povedal sedaj.
Ugotovil sem, da v resnici marsikatera izmed teh zgodbic DRŽI …
Vendar šele takrat, ko je sistem vzpostavljen in niti sekunde prej!
Pot do tja pa zahteva trdo delo.
Moja želja zate je, da sčasoma predaš časovno potratne, zahtevne in velikokrat naporne digitalne marketinške obveznosti popolnoma iz svojih rok.
Tako se boš sam lahko posvetil tistemu, v čemur si resnično odličen.
Vsekakor pa v tebi potrebujem voljnega sogovornika.
Si pripravljen zavihati rokave?
Če je tvoj odgovor DA, potem preveri samo še tole:
Einstein je nekoč dejal: “Norost je venomer početi enake stvari in pričakovati drugačne rezultate.”
Precej jasno, kajne?
Enostavno ostaneš, kjer si in se ne ukvarjaš z rastjo svojega posla.
In če ti je to OK, ni s tem popolnoma nič narobe.
Govorim o tistih freelancerjih, ki se z marketingom ukvarjajo še po službi “malo za zraven” ali pa o tistih velikih agencijah, ki v resnici nikoli nimajo pravega časa zate.
Ne boš verjel, koliko strank mi pove, da jim je pri našem sodelovanju izjemno pomembno to, da imajo na drugi strani kompetentnega in razpoložljivega sogovornika, ki ni zgolj izvajalec, temveč tudi svetovalec.
Na tak način lahko krmilo prepustijo tudi komu drugemu.
Ja, jadranje skozi razburkane podjetniške valove zna biti naporno, še posebej, če si na palubi sam.
Govorim o ekipi, ki ima dovolj znanja in izkušenj, da te podpre na tvoji poti.
O ekipi, ki natančno ve, kaj potrebuješ za svoj spletni preboj.
O ekipi, ki bo na tvoj posel pogledala celostno in v tvoj marketinški miks povezala vse tiste obstoječe in nove aktivnosti, ki so potrebne za tvoj spletni preboj.
Si predstavljaš, kako hitreje ti bo šlo?
Nismo eden izmed tistih ponudnikov, ki se ukvarjajo zgolj s Facebook ali Google oglaševanjem, SEO optimizacijo ali pisanjem prodajnih besedil.
Ubrali bomo drugačen pristop.
Najprej bomo pogledali, kaj natančno je tisto, kar si želiš doseči, potem pa zagotavljanju tega rezultata podredili vse potrebne digitalne marketinške aktivnosti.
Se sliši smiselno?
… Ne vem pa še, ali ti sploh lahko.
Na tej točki sem prepričan le v eno.
Da si tudi ti popolnoma predan k dolgoročnemu uspehu tvojih strank, drži?
Enako velja za mojo ekipo.
Tukaj smo zato, da ti pomagamo.
Vemo, kaj narediti.
In verjetno še pomembneje – vemo, česa ne narediti.
To pa ti bo prihranilo kup denarja, časa, živcev in energije.
Če želiš odkriti, ali lahko implementiramo naš preizkušen sistem SPLETNI PREBOJ™ v tvoj lasten posel, potem te povabim, da rezerviraš 20 – minutni strateški posvet s klikom na spodnji gumb.
Je popolnoma BREZPLAČEN in natančno ti bom razložil, kaj počnemo.
Enostavno – ugotovili bomo, ali smo dober fit drug za drugega.
Pogovorili se bomo o ceni, časovnem načrtu in vseh ostalih vprašanjih, ki jih še morda imaš.
Zapomni si – vsaka potencialna stranka, ki ne pride k tebi, gre k tvoji konkurenci.
POMEMBNO: Sodelujemo z zgolj po 1 stranko iz panoge v določenem geografskem okrožju, v določenih primerih pa smo celo panožno ekskluzivni.
Rezerviraj torej svoj posvet, preden to stori tvoj neposredni konkurent!
Ti si na potezi.
Klikni na gumb spodaj in se prijavi na strateški posvet.
Enostavno.
S klikom na spodnji gumb boš prišel na obrazec, kjer mi boš zaupal nekaj informacij, da bom bolje razumel tvoje potrebe, želje in cilje.
Tako bom dobil več vpogleda v tvoj posel.
V kolikor z ekipo ocenimo, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bom v naslednjih dneh poklical, da začneva z najinim brezplačnim strateškim posvetom.
Si si odgovoril – je uspeh visoko na tvoji prioritetni lestvici?
mag. inž. medijskih komunikacij
Morda se sprašuješ, kdo za vraga sploh je Nejc in kaj natančno ve o spletnem preboju?
Imaš absolutno prav – vedno je potrebno dvomiti o avtoriteti.
Nikoli nisem bil zagovornik “fake it till you make it” filozofije.
Nasprotno.
Verjamem, da je mogoče!
Da spremeniš življenje na bolje.
Da svoj posel postavljaš na vedno višjo raven.
Da dosežeš sanje, v katere verjameš.
In verjamem, da za to obstaja formula.
Trdo delo, vztrajnost, investiranje v sebe in kanček drznosti.
Poznam veliko zelo uspešnih ljudi in vsem je skupno eno.
Delajo več kot drugi in manj “jamrajo”.
Sem živ dokaz za to.
Pred 3 leti sem dal odpoved v marketinškem oddelku v enem izmed multimilijonskih podjetij v Sloveniji.
Sprejel sem navidez noro odločitev.
Brez finančnega zaledja in ene same stranke, ki bi me čakala, sem se odločil za samostojno pot.
Imel sem le idejo.
Zavihal sem rokave in ustanovil blagovno znamko Motiviran.si.
V praksi sem hitro spoznal eno izmed najpomembnejših poslovnih lekcij v življenju – ko daš nekomu vsebino, ki zanj predstavlja veliko vrednost, si opravil levji delež dela in zadel žebelj na glavico (mimogrede, to je ena izmed začimb našega sistema SPLETNI PREBOJ™).
Zavihal sem rokave.
Produciral sem kakovostne vsebine in brez vloženega evra v oglaševanje prišel do točke, ko je portal Motiviran.si redno začelo obiskovati nekaj tisoč obiskovalcev mesečno.
Na tak način sem ujel pozornost svojih strank. To je moč dosega.
Veliko intervjuvancev je postalo mojih dolgoročnih strank. Ker sem z njimi, preden sem jim prodal svoje storitve, zgradil odličen odnos.
To je moč brandinga.
Da imam danes privilegij sodelovati z nekaterimi najeminentnejšimi podjetji in posamezniki v Sloveniji, ni samoumevno.
Na tisoče evrov in ur svojega časa sem investiral v znanje marketinga in psihologije prodaje.
Najel sem mentorje, prebral na desetine in desetine knjig, se udeležil kopice seminarjev in večdnevnih izobraževanj, proučeval spletne tečaje in odkrival skrivnosti najboljših v našem poslu.
Navkljub vsemu zapisanemu pa se v tem trenutku sprašuješ zgolj eno stvar: “Kaj imam jaz od tega?”
Pustil bom, da za trenutek razmisliš in si na vprašanje odgovoriš sam.
…
Koristno zate je, da razumeš, da si zgoraj podčrtano vprašanje zastavlja vsaka tvoja bodoča stranka, ko ji ponujaš svoje storitve.
Ji znaš prepričljivo odgovoriti?
© 2020 Motiviran.si – Vse pravice pridržane