POZOR – SAMO ZA AMBICIOZNE PODJETNIKE, KI SI ŽELIJO PRODATI VEČ

Želiš do več klikov, ki se bodo avtomatsko pretvarjali v nove kupce?

(preveri 3 konkretne razloge, zakaj ne moreva sodelovati ...
in obilo takšnih, zakaj lahko)

Nejc Krumpačnik, 16. januar 2020

Kako prideš do spletnega preboja že v 30 dneh?

Čestitam.

Ker se nahajaš na tej strani, mi to daje vedeti, da že razmišljaš o svojem spletnem preboju.

Kot podjetniku mi je kristalno jasno, da nama je obema čas zelo dragocen, zato bom takoj prešel k bistvu.

Tukaj si bodisi zato, ker v spletu vidiš priložnost, da:

A. Prideš do novih strank (… in večjega zaslužka)
B. Povečaš prepoznavnost in dvigneš vrednost tebe osebno ali tvoje blagovne znamke
C. Pridobiš kontakte novih potencialnih strank

Morda pa kar zaradi vseh treh točk.

Ko potegneva črto – enostavno želiš, da gre tebi in tvojemu podjetje vedno bolje, drži?

Odlično!

Če boš vztrajal in prebral to pismo do konca, boš ugotovil, kako lahko tudi ti implementiraš ta PREPROST PREIZKUŠEN SISTEM v svoj lasten posel, da bodo stranke, ki si želijo tvojih izdelkov ali storitev, redno povpraševale po njih.

In to že v 30 dneh. Toliko časa namreč z ekipo potrebujemo, da zate nastavimo vse potrebno za zagon kampanj – običajno pa smo še bistveno hitrejši.

Nadaljuj z branjem in povedal ter pokazal ti bom:

  • Kako sistem deluje za podjetje kot je tvoje (razen, če si popoln začetnik, ali pa bi rad oglaševal kriptovalute ali MLM produkte).
  • RESNIČNO študijo primera in izjave zadovoljnih strank, ki po implementaciji sistema poljubno regulirajo dotok novih strank.
  • Kako lahko tudi ti z našo pomočjo enak sistem implementiraš v svoj lasten posel že v 30 dneh, ne da bi se moral za to naučiti marketinških spretnosti ali se dela lotiti sam.

Vem, da je zadnje na svetu, kar te zanima, kako bomo z mojo ekipo to tehnično izpeljali zate, da boš prišel do tako želenih rezultatov.

Sprašuješ se le, če sem v poplavi konkurence vreden tvoje pozornosti in časa, ja?

Najbolje, da si prebereš in doživiš zgodbe zadovoljnih strank, ki so v svoj posel implementirale sistem, ki smo ga poimenovali SPLETNI PREBOJ.

Morda se prepoznaš že v Markovi zgodbi ….

ŠTUDIJA PRIMERA: Kako smo za Marka K. že s 1. uspešno kampanjo popolnoma zasedli njegove kapacitete in ga postavili na zemljevid.

Marko je samostojen podjetnik z izvrstno storitvijo, v katero 100 % verjame.

Prepričan je, da se lahko pohvali s čudovitimi konkurenčnimi prednostmi, ki mu bodo omogočale dolgoročen obstoj na trgu.

Ponosno doda še, da kaj podobnega v Sloveniji sploh še ne obstaja.

Po ustnih priporočilih je pridobil nekaj manjših strank, na noge postavil spletno stran (»za silo«, kot sam pove), ustvaril profil podjetja na vseh mogočih družbenih omrežjih, vložil nekaj truda v produkcijo zanimivih vsebin (»toliko, da se nekaj dogaja«) in celo za nekaj evrov »boostal« (oglaševal) nekaj objav na Facebooku.

Naredil je čisto vse, za kar so mu rekli, da je pametno, da naredi.

Pa vendar …

Novih povpraševanj, z izjemo tistih nekaj, ki so bolj kot ne pomotoma zašle na njegovo ponudbo, ni in ni bilo.

Uh, kaj pa sedaj?

Če si mislil, da bom na tej točki obtožujoče rekel, da je Marko vse naredil narobe in se vsega postopil na popolnoma napačen način, se motiš.

Ravno nasprotno! Marko je vse naredil prav.

Te metode pa mu vendarle niso prinašale nadzora in predvidljivosti, ki sta nujni sestavini za stabilno rast podjetja.

Vsi vemo, da je ravno to ključna napaka marsikaterega podjetnika, ki se želi prebiti na spletu.

Marko je najboljšo odločitev sprejel, da za razliko od večine njegovih konkurentov na tej točki ni vrgel puške v koruzo.

Razumel je namreč, da:

  • Je svoje znanje na tej točki izčrpal, da enostavno ni strokovnjak na specifičnih področjih spletnega marketinga, ki mu bodo zagotovile dodatno prepoznavnost, nove potencialne stranke in večji zaslužek.
  • Nima dovolj časa, da bi bil deklica za vse, saj se mora ukvarjati z razvojem posla, produkcijo, distribucijo, dobavitelji, logistiko, obstoječimi strankami, pisanjem ponudb, sestankovanjem, izdajanjem računov in drugo birokracijo ter še čem.
  • Se mu enostavno več ne ljubi ukvarjati še s tem, ker bi rad svojo energijo fokusiral v stvari, za katere ima največji talent.
  • Poleg tega pa življenje ni samo posel. Je družina, so otroci in prijatelji, je ribolov, je pes, ki te komaj čaka, da prideš domov in je dopust s telefonom na off.

Marko pa je vseeno vedel, da obstaja način.

Na trgu je z lastnimi očmi videl, kako podjetja uspešno rastejo s pomočjo spleta.

In to podjetja z bistveno slabšimi produkti / storitvami od njegovih.

Poznano?

Če želiš stabilno rast svojega posla, je pametno, da predvidljivo in zanesljivo komuniciraš s svojimi idealnimi strankami

(in poskrbiš, da pridejo same k tebi)

In to je tisto, kar je Marku priskrbel naš preizkušen sistem SPLETNI PREBOJ™.

Zanesljivost in predvidljivost.

Vem, da se bo naslednji stavek slišal kot pretiravanje, a je resnica.

Samo ena marketinška kampanja je bila potrebna, da smo popolnoma zasedli njegove sezonske kapacitete.

Preprosto povedano …

Postavili smo ga na zemljevid.

To pomeni, da ga stranke sedaj z lahkoto najdejo.

Kaj pa ti? Si se prepoznal v njegovi zgodbi?

Za zdaj se mi še sanja ne, kaj prodajaš in kako uspešen si že pri tem, kar počneš.

Ne vem, kako ambiciozen in motiviran si, da dosežeš svoje cilje.

Morda se z Markom v določenih pogledih razlikujeta. Ali pa si sploh nista podobna. 

Morda uspeh ni visoko na tvoji prioritetni lestvici …

Ali pa je zanj rezervirana najvišja stopnička?

To veš sam bolje od mene.

Te zanima, kakšne rezultate lahko dosežeš? Zaupaj izjavam naslednjih zadovoljnih podjetnikov …

Na spletu sem bil praktično neviden. Za pomoč sem se obrnil na Nejca. Izpadlo je odlično! Rezultat? Stranke sedaj od mene dobijo dovolj informacij, da dorečemo zgolj še detajle. Koncept marketinških kampanj, ki mi ga je zaupal, je odličen. Dal sem mu težko nalogo, a me je postavil na zemljevid. Priporočam.​
Marko Knežar
Igralko, najem otroških igral
Nejc Krumpčanik je zagotovo eden izmed tistih marketingarjev, ki zelo dobro razume, kaj natančno njegovi klienti potrebujejo. Moram priznati, da sem predtem delal s kar nekaj marketinškimi strokovnjaki in agencijami. Nejc me je posebej navdušil in presenetil s tem čudovitim občutkom za razumevanje želja in potreb. Predvsem je res zelo dober v pomoči in podpori pri promociji in organizaciji dogodkov - smo eni izmed redkih, ki smo v zadnjih letih uspešno s seminarji in delavnicami napolnili kar lepo število dvoran. Vsem, ki si zares želite dobrega dolgoročnega marketinga, ki vas bo zelo hitro popeljal do kakovostnih kontaktov, da vam bo lažje in enostavnejše v prodajnem procesu, vam zelo priporočam sodelovanje z Nejcem.
Silvester Kmetič
Prodajni trener in coach, lastnik več podjetij
Preden sem z Nejcem začel sodelovati, sem bil na spletu sicer že prisoten, ampak ne v taki obliki kot bi si želel. Vse je bilo bolj neusmerjeno in "na pamet". Vedel sem, da je glede na kvaliteto in nivo storitev, ki jo ponujam, še veliko rezerve, da se zadevo zapelje en nivo višje. Nisem se motil in z Nejčevo pomočjo sva skupaj zasnovala taktiko in realizacijo do končnega rezultata. In kakšen je bil rezultat? Sedem novih dolgoročnih coaching klientov. Samo od ene specifične, dobro premišljene akcije. Kje vidim največjo dodano vrednost sodelovanja z Nejcem? Ni samo znanje marketinga in oglaševanja na splošno, ampak njegova zmožnost širšega razmišljanja, povezovanja različnih idej in smeri v cilj, ki ga posameznik išče in kovanje prave taktike za realizacijo. Nejc premore kreativnost, znanje in realizacijo tudi za zahtevnejše kliente in projekte od začetne ideje do konca. Predvsem pa bi izpostavil pravilen odnos, ki je poleg tehničnega znanja in samih rezultatov ključen za dobro sodelovanje, zaupanje in tega pri Nejcu ne primanjkuje. Verjamem, da lahko samo ura coachinga z njegove strani bistveno vpliva na posameznikovo uspešnost v prihodnje.
Gašper Grošelj
Osebni fitnes trener
Odraščam v stoletju, kjer socialna omrežja igrajo veliko vlogo v našem vsakdanjem življenju. Nič čudnega ni bilo, da sem se zavedal, da moram marketing socialnih omrežij vključiti tudi vzporedno z gradnjo mojega novega posla. Tako že skoraj 2 leti uspešno vodim svoj lokal na obali. Velik delež pripisujem tudi odličnemu marketingu s strani Nejca in njegove ekipe. Z njihovimi idejami in predlogi Kamarin dvigamo iz meseca v mesec na višji nivo in še rastemo. Vsem starejšim in novim podjetjem priporočam vključitev marketinga socialnih omrežij v svoj posel. Nejcu pa bi se še enkrat zahvalil za vse, kar je naredil za moj posel, da smo skupaj boljši in močnejši.
Matej Madruša
Kamarin Bar & Grill
V mesecu novembru sem se udeležila konference o Facebook oglaševanju. Kmalu sem spoznala, da ob količini dela, ki ga imam, preprosto zmanjka časa za kvalitetno oglaševanje. Poleg časa pa je potrebno imeti še konkretno znanje, ki pa ga sama nimam. K sreči sem ravno na temu seminarju spoznala Nejca, ki se z oglaševanjem ukvarja profesionalno. Dogovorila sva se za poslovni sestanek in naredila strateški načrt. Najino sodelovanje je moj izplen od oglaševalskih akcij povečalo za kar 15krat! Med drugim sem z vložkom v kampanjo, ki je znašal manj kot 100 €, uspela napolniti vseh 5 mest za tečaj za pasjega frizerja v skupni vrednosti 7.500 €! Akcijo bomo že ponovili. Nejc je strokoven, potrpežljiv ter posluša in upošteva želje. Od njega sem se veliko naučila o oglaševanju in veselim se našega nadaljnega sodelovanja!
Nina Pečlin
Pasji salon Lucy
Nejc nam je bil v izdatno pomoč z idejami in konkretnimi nasveti glede izkoriščanja možnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja.
Vesna Milenković
Dr. Feelgood
Z Nejčevo ekipo uspešno sodelujemo že več let. Za nas izvajajo oblikovanje in pripravo besedil za splet, oblikovanje promocijskih izdelkov in vodenje socialnih omrežij. Pomemben vidik je seveda tudi plačljivo oglaševanje. Z uspešno zastavljenim marketinškim načrtom nam iz meseca v mesec pomagajo pri večanju prepoznavnosti naše blagovne znamke. Posebej cenimo njihovo ažurnost in odzivnost ter pripravljenost poslušati naše želje, hkrati pa podati svoje iskreno mnenje. Z veseljem lahko zagotovim, da smo s sodelovanjem izredno zadovoljni, povsem izpolnjujejo dane obljube in presegajo naša pričakovanja.
Mitja Bežan
Karal, moderni usnjeni čevlji, d.o.o.

Si v resnici pripravljen na spletni preboj?

Resnica je, da vas je približno 97 % takšnih, ki se boste našli v eni izmed naslednjih 3 točk in zaradi tega sodelovanje med nami NE bo mogoče.

Poglejva, ali:

Iščeš način za enostaven in hiter zaslužek?

Žal …

Nisem naslednji Bitcoin, ne kupujem loto srečk in ne igram iger na srečo.

To marsikaj pove o meni.

Verjamem, da več kot delaš, več sreče imaš.

Ne poznam formule za uspeh čez noč.

Poznam pa neštetokrat preizkušeno formulo, ki podjetjem prinaša stabilno rast.

Proces gre nekako takole:

Razvij kakovosten izdelek (ali storitev) >>> Pripravi privlačno ponudbo zanj >>> Poskrbi za to, da jo bo videlo maksimalno število pravih ljudi.

To je pravi recept, na katerem bova intenzivno delala.

Naslednje besede si vtisni globoko v spomin.

Če ne veš, kako pritegniti pozornost na spletu, puščaš na mizi veliko odličnih priložnosti.

In če imaš torej še vedno idejo o hitrem in enostavnem zaslužku, bo mrežni marketing zate boljša izbira. :)))

Misliš, da je spletni preboj dosegljiv brez vložka v oglaševanje?

Če ti danes nekdo obljublja spletni uspeh brez konsistentnega vložka v oglaševanje … Izvoli poizkusiti.

Kar ti v resnici pravim je: “ZBEŽI STRAN, kolikor te nesejo noge!”

Ne bo šlo, enostavno ne bo.

Takšna je realnost sodobnega spletnega trga.

Zagotovo si ne želiš, da ne bi dosegel rezultatov, ki si jih tako želiš, drži?

Za to pa boš moral rezervirati tudi nekaj sredstev za oglaševanje.

Kajti več sredstev, ko boš namenil za oglaševanje, več ljudi bo imelo priložnost spoznati tvoj produkt (ali storitev) …

… In več ljudi kot bo spoznalo tvoj produkt, več priložnosti si boš ustvaril za povečanje prodaje.

Pa saj to verjetno že veš.

Skratka, če se zavedaš, da je potrebno v marketing vlagati, povsem enako kot vlagaš v druge vidike svojega posla, potem si na dobri poti.

PS: Smo v zlati dobi spletnega oglaševanja. Kako dolgo bo še trajala, ti ne znam povedati. Je pa pametno in koristno zate, da čimprej skočiš na vlak, preden oddrvi mimo. Na njem se namreč vsako leto zgrinja vse več podjetnikov.

Pričakuješ, da bom bolj motiviran za tvoj posel kot si sam?

Hej, to je ja smešno!

Konec koncev gre za tvoj posel.

Če si eden izmed tistih, ki ga je potrebno 10x moledovati, da priskrbi potreben material in nasploh opravi svoj delež dela (obenem pa želi imeti še vse pod kontrolo), potem nima smisla, da se trudiva.

Uspeh je rezerviran za tiste, ki verjamejo v lepoto svojih sanj … IN ZANJE TRDO DELAJO!

Razumem, kako se počutiš.

Splet je poln zgodbic o avtomatiziranih prodajnih lijakih, iz katerih pasivni denar teče kar sam od sebe, medtem ko spiš.

Presenečen boš, kaj ti bom povedal sedaj.

Ugotovil sem, da v resnici marsikatera izmed teh zgodbic DRŽI …

Vendar šele takrat, ko je sistem vzpostavljen in niti sekunde prej!

Pot do tja pa zahteva trdo delo.

Moja želja zate je, da sčasoma predaš časovno potratne, zahtevne in velikokrat naporne digitalne marketinške obveznosti popolnoma iz svojih rok.

Tako se boš sam lahko posvetil tistemu, v čemur si resnično odličen.

Vsekakor pa v tebi potrebujem voljnega sogovornika.

Si pripravljen zavihati rokave?

Če je tvoj odgovor DA, potem preveri samo še tole:

3 pomembne stvari, ki jih moraš vedeti pred začetkom našega sodelovanja

  • Prvič. Sodelujemo zgolj z ljudmi, s katerimi lahko zastavimo VSAJ 3-mesečni načrt dela (še raje 6) in pripravimo ustrezno finančno konstrukcijo.
  • Drugič. Tvoja investicija v naše svetovanje in izvajanje marketinških storitev je odvisna od obsega aktivnosti, ki jih bomo v času sodelovanja opravljali zate. V večini primerov govoriva o mesečnem pavšalu med 500 € in 3.000 € (v redkih primerih manj ali več). Kot rečeno, več bova vedela, ko bolje spoznava in ovrednotiva tvoje cilje – verjetno se bo izkazalo, da bo tvoja investicija nekje vmes. 
  • Tretjič. Delaš s srcem, imaš vizijo, verjameš v svoj izdelek ali storitev in odpravljaš probleme svojih strank.

Si slišal dovolj? Želiš odkriti, če je naš sistem primeren za tvoj posel?

KOT ZADEVO VIDIM SAM, SO TI NA VOLJO 3 MOŽNOSTI

Možnost #1: Narediš natančno 0

Einstein je nekoč dejal: “Norost je venomer početi enake stvari in pričakovati drugačne rezultate.”

Precej jasno, kajne?

Enostavno ostaneš, kjer si in se ne ukvarjaš z rastjo svojega posla.

In če ti je to OK, ni s tem popolnoma nič narobe.

Možnost #2: Najameš nespecializirane ponudnike storitev

Govorim o tistih freelancerjih, ki se z marketingom ukvarjajo še po službi “malo za zraven” ali pa o tistih velikih agencijah, ki v resnici nikoli nimajo pravega časa zate.

Ne boš verjel, koliko strank mi pove, da jim je pri našem sodelovanju izjemno pomembno to, da imajo na drugi strani kompetentnega in razpoložljivega sogovornika, ki ni zgolj izvajalec, temveč tudi svetovalec.

Na tak način lahko krmilo prepustijo tudi komu drugemu.

Ja, jadranje skozi razburkane podjetniške valove zna biti naporno, še posebej, če si na palubi sam.

Možnost #3: Najameš marketinške eksperte

Govorim o ekipi, ki ima dovolj znanja in izkušenj, da te podpre na tvoji poti.

O ekipi, ki natančno ve, kaj potrebuješ za svoj spletni preboj.

O ekipi, ki bo na tvoj posel pogledala celostno in v tvoj marketinški miks povezala vse tiste obstoječe in nove aktivnosti, ki so potrebne za tvoj spletni preboj.

Si predstavljaš, kako hitreje ti bo šlo?

Nismo eden izmed tistih ponudnikov, ki se ukvarjajo zgolj s Facebook ali Google oglaševanjem, SEO optimizacijo ali pisanjem prodajnih besedil.

Ubrali bomo drugačen pristop.

Najprej bomo pogledali, kaj natančno je tisto, kar si želiš doseči, potem pa zagotavljanju tega rezultata podredili vse potrebne digitalne marketinške aktivnosti.

Se sliši smiselno?

Želim ti pomagati …

… Ne vem pa še, ali ti sploh lahko.

Na tej točki sem prepričan le v eno.

Da si tudi ti popolnoma predan k dolgoročnemu uspehu tvojih strank, drži?

Enako velja za mojo ekipo.

Tukaj smo zato, da ti pomagamo.

Vemo, kaj narediti.

In verjetno še pomembneje – vemo, česa ne narediti.

To pa ti bo prihranilo kup denarja, časa, živcev in energije.

Končno boš prišel do AVTOMATIZIRANEGA SISTEMA, ki bo konsistentno in predvidljivo polnil tvoj prodajni lijak z novimi strankami.

Če želiš odkriti, ali lahko implementiramo naš preizkušen sistem SPLETNI PREBOJ v tvoj lasten posel, potem te povabim, da rezerviraš 20 – minutni strateški posvet s klikom na spodnji gumb.

Je popolnoma BREZPLAČEN in natančno ti bom razložil, kaj počnemo.

Enostavno – ugotovili bomo, ali smo dober fit drug za drugega.

Pogovorili se bomo o ceni, časovnem načrtu in vseh ostalih vprašanjih, ki jih še morda imaš.

Zapomni si – vsaka potencialna stranka, ki ne pride k tebi, gre k tvoji konkurenci.

POMEMBNO: Sodelujemo z zgolj po 1 stranko iz panoge v določenem geografskem okrožju, v določenih primerih pa smo celo panožno ekskluzivni.

Rezerviraj torej svoj posvet, preden to stori tvoj neposredni konkurent!

Ti si na potezi.

Klikni na gumb spodaj in se prijavi na strateški posvet. 

Kaj je tvoj naslednji korak?

Enostavno.

S klikom na spodnji gumb boš prišel na obrazec, kjer mi boš zaupal nekaj informacij, da bom bolje razumel tvoje potrebe, želje in cilje.

Tako bom dobil več vpogleda v tvoj posel.

V kolikor z ekipo ocenimo, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bom v naslednjih dneh poklical, da začneva z najinim brezplačnim strateškim posvetom.

Si si odgovoril – je uspeh visoko na tvoji prioritetni lestvici?

Potem je čas, da klikneš na spodnji gumb in izpolniš preprost obrazec na naslednji strani.

Nejc Krumpačnik

mag. inž. medijskih komunikacij

Morda se sprašuješ, kdo za vraga sploh je Nejc in kaj natančno ve o spletnem preboju?

Imaš absolutno prav – vedno je potrebno dvomiti o avtoriteti.

Nikoli nisem bil zagovornik “fake it till you make it” filozofije.

Nasprotno.

Verjamem, da je mogoče!

Da spremeniš življenje na bolje.

Da svoj posel postavljaš na vedno višjo raven.

Da dosežeš sanje, v katere verjameš.

In verjamem, da za to obstaja formula.

Trdo delo, vztrajnost, investiranje v sebe in kanček drznosti.

Poznam veliko zelo uspešnih ljudi in vsem je skupno eno.

Delajo več kot drugi in manj “jamrajo”.

Sem živ dokaz za to.

Pred 3 leti sem dal odpoved v marketinškem oddelku v enem izmed multimilijonskih podjetij v Sloveniji.

Sprejel sem navidez noro odločitev.

Brez finančnega zaledja in ene same stranke, ki bi me čakala, sem se odločil za samostojno pot.

Imel sem le idejo.

Zavihal sem rokave in ustanovil blagovno znamko Motiviran.si.

V praksi sem hitro spoznal eno izmed najpomembnejših poslovnih lekcij v življenju – ko daš nekomu vsebino, ki zanj predstavlja veliko vrednost, si opravil levji delež dela in zadel žebelj na glavico (mimogrede, to je ena izmed začimb našega sistema SPLETNI PREBOJ).

Zavihal sem rokave.

Produciral sem kakovostne vsebine in brez vloženega evra v oglaševanje prišel do točke, ko je portal Motiviran.si redno začelo obiskovati nekaj tisoč obiskovalcev mesečno.

Na tak način sem ujel pozornost svojih strank. To je moč dosega.

Veliko intervjuvancev je postalo mojih dolgoročnih strank. Ker sem z njimi, preden sem jim prodal svoje storitve, zgradil odličen odnos.

To je moč brandinga.

Da imam danes privilegij sodelovati z nekaterimi najeminentnejšimi podjetji in posamezniki v Sloveniji, ni samoumevno.

Na tisoče evrov in ur svojega časa sem investiral v znanje marketinga in psihologije prodaje.

Najel sem mentorje, prebral na desetine in desetine knjig, se udeležil kopice seminarjev in večdnevnih izobraževanj, proučeval spletne tečaje in odkrival skrivnosti najboljših v našem poslu.

Navkljub vsemu zapisanemu pa se v tem trenutku sprašuješ zgolj eno stvar: “Kaj imam jaz od tega?”

Pustil bom, da za trenutek razmisliš in si na vprašanje odgovoriš sam.

Koristno zate je, da razumeš, da si zgoraj podčrtano vprašanje zastavlja vsaka tvoja bodoča stranka, ko ji ponujaš svoje storitve.

Ji znaš prepričljivo odgovoriti?

Sem te prepričal, da tvojo stranko prepričava skupaj?

© 2020 Motiviran.si – Vse pravice pridržane

0

Your Cart