Čestitamo!
Veseli nas, da ste se odločili za spletni preboj. Poglejte, če ste podobni številnim zadovoljnim strankam, ki so že poiskale našo pomoč.

Spoznajte Marka (morda se hitro prepoznate v njegovi zgodbi).

Marko je samostojen podjetnik z izvrstnim produktom, v katerega stoodstotno verjame. Prepričan je, da se lahko pohvali s čudovitimi konkurenčnimi prednostmi, ki mu bodo omogočale dolgoročen obstoj na trgu. Ponosno doda še, da kaj podobnega v Sloveniji sploh še ne obstaja. 

Po ustnih priporočilih je pridobil nekaj manjših strank, na noge postavil spletno stran (»za silo«, kot sam pove), ustvaril profil podjetja na vseh mogočih družbenih omrežjih, vložil nekaj truda v produkcijo zanimivih vsebin (»toliko, da se nekaj dogaja«) in celo za nekaj evrov »boostal« (oglaševal) kakšno objavo na Facebooku.

Naredil je čisto vse, za kar so mu rekli, da je pametno, da naredi. 

Pa vendar … Novih povpraševanj, z izjemo tistih nekaj, ki so pomotoma zašle na njegovo ponudbo, ni in ni bilo.

Uh, kaj pa sedaj?

Če ste menili, da bomo na tej točki obtožujoče rekli, da je Marko vse naredil narobe in se vsega postopil na popolnoma napačen način, se motite. 

Ravno nasprotno! Marko je vse naredil prav.

Najboljšo odločitev pa je sprejel, da se za razliko od večine njegovih konkurentov, ki so vrgli puško v koruzo, na tej točki ni ustavil. 

Ah, kje. Marko je bil (in še vedno je) pameten in ambiciozen podjetnik.

Razumel je namreč, da:

  • Je svoje znanje na tej točki izčrpal, da enostavno ni strokovnjak na specifičnih področjih spletnega marketinga, ki mu bodo zagotovile dodatno prepoznavnost, nove potencialne stranke in večji zaslužek.
  • Nima dovolj časa, da bi bil deklica za vse, saj se mora ukvarjati z razvojem posla, produkcijo, distribucijo, dobavitelji, logistiko, obstoječimi strankami, pisanjem ponudb, sestankovanjem, izdajanjem računov in drugo birokracijo ter še čem.
  • Se mu enostavno več ne ljubi ukvarjati še s tem, ker bi rad svojo energijo fokusiral v stvari, za katere ima največji talent. Poleg tega pa življenje ni samo posel. Je družina, so otroci, so prijatelji, je ribolov, je pes, ki te komaj čaka in je dopust s telefonom na off.

Marko pa je vseeno vedel, da obstaja način. Le poiskati ga mora. 

Imel je vse potrebne sestavine za uspeh. Na trgu je z lastnimi očmi videl, kako podjetja uspešno rastejo s pomočjo spleta. In to podjetja z bistveno slabšimi produkti od njegovega.

Slišal je za nas in po krajšem premisleku se je odločil ter nas kontaktiral. 

Po uspešno izpeljanih marketinških kampanjah se je sam od sebe oglasil z mnenjem, ki si ga štejemo v čast in posebno priznanje.

Marka smo postavili na zemljevid!
To pomeni, da ga stranke sedaj z lahkoto najdejo.

Kaj pa vi? Ste se prepoznali v njegovi zgodbi? 

Še sanja se nam ne, kaj prodajate vi, kako uspešni ste že pri tem, kar počnete, kako ambiciozni in motivirani ste, da dosežete svoje cilje. Morda se z Markom v določenih pogledih razlikujete. Morda si sploh niste podobni. 

A če se najdete v kateri izmed spodnjih točk, potem bodite prepričani, da je dobro, pametno in koristno za vas, da nam pošljete sporočilo, povpraševanje, oz. se dogovorite z nami za sestanek. 

Pridržujemo si pravico, da ne sodelujemo z vsakomur. Za sodelovanje smo se z vami pripravljeni dogovoriti, v primeru da: 

  • Delate s srcem, imate vizijo, verjamete v svoj izdelek ali storitev in odpravljate probleme vaših strank
  • Ste na začetku poslovne poti, ste nekje vmes ali pa ste poslovno že zelo uspešni
  • Se zavedate, da je potrebno v marketing vlagati, povsem enako kot vlagate v druge vidike vašega posla
  • Vam je kristalno jasno, da uspeh ne pride čez noč
  • Prodajate izdelke ali storitve (morda imate tudi spletno trgovino)
  • Želite s pomočjo spleta povečati prepoznavnost bodisi vas samih (osebne blagovne znamke), vaših produktov ali storitev in prodati vedno več
  • Želite s pomočjo spleta povečati prepoznavnost bodisi vas samih (osebne blagovne znamke), vaših produktov ali storitev in prodati vedno več
  • Ste pripravljeni na dolgoročno sodelovanje (razen v primeru kratkoročnih projektov kot je denimo izdelava spletne ali pristajalne strani)
  • Želite palico predati v roke nekomu, ki je strokovno usposobljen, ima izkušnje s strankami iz različnih panog in zavidanja vredne reference

V primeru, da ste se prepoznali v kateri izmed zgornjih 7 točk, vas prijazno povabimo, da čimprej stopite v kontakt z nami. 

Preberite si, kaj so o nas povedale zadovoljne stranke

Spodaj si poglejte in izberite, kako vam bomo pomagali.

Povečajte svojo prepoznavnost

želite, da vas ljudje na spletu najdejo in spoznajo vaše produkte/storitve?
Da bi vas ljudje spoznali, potrebujete kakovostno vsebino. Distribuciji te vsebine pa sledi njena promocija. Ali z drugimi besedami oglaševanje.
Preverite našo ponudbo

Postavite se na zemljevid

Si tudi vi, tako kot Marko, želite, da vas postavimo na zemljevid?
Vse skupaj se začne z dobro zasnovano, moderno spletno stranjo oziroma trgovino.
Preverite našo ponudbo

Pridobite nove potencialne stranke in prodajte več

Dober marketinški načrt vključuje izdelavo t.i. prodajnih lijakov. Le tako boste dosegli, da vaše storitve/produkte vidijo pravi ljudje - vaši potencialni kupci.
Preverite našo ponudbo

Negujte odnose z obstoječimi strankami

Obstoječa stranka je cenejša kot nova.
Pomembno je, da pozornost posvetite tudi že obstoječim strankam, saj vas statistično stane manj, da le-ta pri vas ponovno opravi nakup. Preverite, kako boste to storili.
Preverite našo ponudbo

Zagotovite si strokovno marketinško podporo

Svetovanje oziroma coaching sta aktivnosti, ki se jih poslužuje vsako resno podjetje. Z rednim preverjanjem in prilagajanjem marketinške strategije boste zagotovo vedeli, da greste v pravo smer.
Preverite našo ponudbo

Tako bo izgledalo naše sodelovanje:

1. KONTAKT

V kolikor ste se prepoznali v zgornjem opisu in nadaljevali do sem, vam priporočamo, da oddate svoje povpraševanje preko spodnjega obrazca ali nas kontaktirate:

2. SESTANEK

Po uspešni vzpostavitvi začetnega kontakta, se bomo dogovorili za osebno ali online srečanje. Pogovorili se bomo o vaših potrebah, željah in pričakovanjih.

3. PRIPRAVA STRATEGIJE

Na podlagi informacij, ki jih bomo od vas pridobili na uvodnem sestanku, bomo v tesnem sodelovanju z vami pripravili strategijo za cilje, ki jih želite doseči preko spleta.

4. IZVEDBA

V kolikor se boste odločili, da izvedbo digitalnih zaupate nam, bomo nemudoma pričeli z delom. Sklenili bomo pogodbo o sodelovanju za določen čas, v katerem bomo spremljali napredek in vam poročali rezultate.

5. ANALIZA

Po pretečenem obdobju dogovorjenega sodelovanja bomo skupaj z vami pregledali rezultate in poročila ter določili nadaljne korake, potrebne za dosego vaših zastavljenih ciljev.

Pošljite povpraševanje ZDAJ

0

Your Cart