POZOR - SAMO ZA PERSPEKTIVNA PODJETJA IN AMBICIOZNE PODJETNIKE, KI SI ŽELIJO PRODATI VEČ

Te zanima, ali je Spletni PREBOJ™
tudi za tvoje podjetje dosegljiv že v 30 dneh?

Preveri 3 konkretne pogoje, ki jih moraš izpolnjevati, da se lahko na spletu v ospredje prebiješ z našo pomočjo ...

Nejc Krumpačnik, 12. marec 2021

Čestitam.

Ker se nahajaš na tej strani, mi to daje vedeti, da že razmišljaš o svojem spletnem preboju.

Vem, da se zavedaš, da je splet poln priložnosti, da se povežeš s tistimi strankami, ki ti bodo pomagale realizirati tvoje poslovne vizije.

Spletni PREBOJ je marketinški sistem, s katerim boš to počel predvidljivo in zanesljivo. 

Tudi sam sem podjetnik in kristalno jasno mi je, da je tvoj čas zelo dragocen, zato bom takoj prešel k bistvu.

Če si podoben našim strankam, je verjetno med tvojimi cilji kaj od naštetega:

1. Da povečaš prodajo (tako da pridobiš nove stranke, poskrbiš, da obstoječe stranke pri tebi pogosteje nakupujejo ali da si pri posamičnem nakupu privoščijo več)
2. Da pridobiš nova povpraševanja in kontakte potencialnih strank (ter si tako izboriš nove kakovostne priložnosti za prodajo)
3. Da povečaš prepoznavnost (in dvigneš vrednost tebe osebno ali tvoje blagovne znamke)

Če povzamem … 

Enostavno želiš, da gre tebi in tvojemu podjetju vedno bolje, kajne?

In pri tem ti želimo pomagati. 

Ko boš prebral to pismo do konca, boš ugotovil:

  • Kako sistem deluje za podjetje kot je tvoje (razen, če si popoln začetnik ali pa v marketing nisi pripravljen vlagati sredstev).
  • RESNIČNO študijo primera in pričevanja zadovoljnih podjetnikov, ki so po implementaciji sistema drastično izboljšali svoje rezultate in uspehe poslovanja na spletu.    
  • Kako lahko tudi ti z našo pomočjo enak sistem implementiraš v svoj lasten posel že v 30 dneh, ne da bi se moral za to naučiti marketinških spretnosti ali se zahtevnega dela lotiti sam.

Zakaj ravno 30 dni? 

Toliko časa si namreč pridržujemo, da pripravimo vse potrebno za zagon prvih kakovostnih oglaševalskih kampanj za tvoje podjetje, običajno pa smo še bistveno hitrejši.

Vem, da je zadnje na svetu, kar te zanima, kako bomo tehnično izpeljali, da bo tvoje podjetje prišlo do tako želenih rezultatov.

Sprašuješ se le, če smo v poplavi konkurence vredni tvoje pozornosti in časa,  drži?

Zato je najbolje, da si prebereš in doživiš zgodbe zadovoljnih strank, ki so z našo pomočjo v svoj posel implementirale marketinški sistem, ki smo ga poimenovali Spletni PREBOJ.

Morda se prepoznaš že v Primoževi zgodbi …

ŠTUDIJA PRIMERA: Kako smo s Primožem hitro presegli 100.000 € prometa in začeli osvajati tuje trge

Primož je ambiciozen podjetnik z jasno vizijo in preverjenim izdelkom, v katerega 100 % verjame.

Dokaz za to so njegove čudovite konkurenčne prednosti in izvrstna kakovost, zaradi česar so obstoječe stranke nad njim naravnost navdušene.

Verjetno je ravno zato pri njegovi prodaji že relativno uspešen.

Pravzaprav ustvarja dovolj velik promet, kar mu omogoča, da strateško razmišlja o tem, kako bo naredil še kakšen korak ali dva naprej. 

Na noge je že postavil spletno stran, ustvaril profil podjetja na vseh mogočih družbenih omrežjih, vložil nekaj truda v produkcijo zanimivih vsebin in sem ter tja celo za nekaj evrov »boostal« (oglaševal) simpatične objave na Facebooku.

Naredil je čisto vse, za kar so mu rekli, da je pametno, da naredi.

Koordinacija in izvedba številnih marketinških aktivnosti je popolnoma okupirala njegov urnik. 

Obenem spletnega preboja, kot si ga je predstavljal, še zdaleč ni dosegel.    

Čutil in razumel je, da je potenciala za rast še veliko, veliko več!

Spanec so mu kratile misli, da ga ne bi realiziral. 

Svoj izdelek je želel tržiti po celi Sloveniji in obenem z njim prodirati na vedno nove tuje trge. 

Ko bi le nekako uspel vzpostaviti in avtomatizirati marketinške procese, ki bi mu omogočali, da vedno znova doseže maso ciljnih strank, se z njimi učinkovito poveže in jim na prepričljiv način predstavi in proda svoj izdelek …

Potem bi končno občutil zmagoslavje in dosegel spletni preboj, kot si ga je zamislil v svoji viziji.

Če si pričakoval, da bom na tej točki obtožujoče rekel, da je Primož vse naredil narobe in se vsega postopil na popolnoma napačen način, se motiš.

Ravno nasprotno! Primož je vse naredil prav.

Te metode pa mu vendarle niso prinašale nadzora in predvidljivosti, ki sta nujni sestavini za stabilno rast podjetja.

Primož je torej vedel, da ima še veliko priložnosti za rast …

In da lahko njegova marketing in prodaja potekata bolj konsistentno in sistematično.

Z roko v roki.

Do neke mere celo avtomatizirano.

Zavedal se je, da ni veliko smisla v tem, da prodajo dvigneš zgolj sem ter tja s posamičnimi kampanjami ali celo po naključju.

To upočasnjuje rast in podjetje postavlja pod strašanske pritiske, ker je brez pravega nadzora nad finančnimi prilivi. 

Odločil se je, da svojega poslovnega uspeha ne bo več prepuščal naključju.

Da bo namesto tega raje vzpostavil sistem za pridobivanje in negovanje strank.

Zamislil si je, da mora ta potekati zanesljivo in konsistentno, medtem ko se bo sam sproščeno ukvarjal z drugimi vidiki podjetništva.

 

Primož je najbolj pametno odločitev sprejel, ko se je odločil, da marketing zaupa strokovnjakom.

Razumel je namreč, da:

  • Je svoje znanje na tej točki izčrpal in da enostavno ni strokovnjak na specifičnih področjih spletnega marketinga, ki mu bo omogočal predvidljivo in stabilno rast podjetja. Takšno početje zahteva precej tehničnega znanja, na koncu pa mora še nekdo nad vsem skupaj bdeti in nadzorovati pogostokrat zapletene procese.
  • Nima dovolj časa, da bi bil deklica za vse, ker se mora ukvarjati z razvojem posla, produkcijo, distribucijo, dobavitelji, logistiko, obstoječimi strankami, pisanjem ponudb, sestankovanjem, izdajanjem računov in drugo birokracijo ter še čem.
  •          Se mu enostavno več ne ljubi ukvarjati še s tem, ker bi rad svojo energijo fokusiral v stvari, za katere ima največji talent. Poleg tega pa življenje ni samo posel. Je družina, so otroci in prijatelji, je ribolov, je pes, ki te komaj čaka, da prideš domov in je dopust s telefonom na off.

  • Je za uspeh potrebna določena dolgoročna zaveza in strateško delo in da je prava pot do konsistentnega doseganja rezultatov pripadnost kulturi nenehnega testiranja in iskanja načinov, kako se izboljšati.  
 
Primož je torej vedel, da obstaja način.

Na trgu je z lastnimi očmi videl, kako podjetja hitro rastejo s pomočjo spleta.

Kako se celo globalno širijo na tuje trge … 

Kako ustvarjajo velike skupnosti zadovoljnih strank in zvestih navijačev, ki izdelke sami od sebe priporočajo naprej. 

In to podjetja z bistveno slabšimi izdelki in storitvami od njegovih, vsaj za njegov okus.

Priznal je, da ga je to grizlo do kosti. 

So ti poznani ti občutki?

Najbolj zanesljiv način za stabilno rast tvojega podjetja je, da premišljeno in konsistentno komuniciraš s svojimi strankami.

To je tisto, kar je Primožu priskrbel naš preizkušen sistem Spletni PREBOJ™.

Premišljeno strategijo, ki se izvaja konsistentno. 

Spletni preboj™ je odmik od klasičnega “KUPI TAKOJ” marketinga, ki ti je verjetno zelo dobro poznan.

 

Namesto tega temelji na principu NAJPREJ ME SPOZNAJ – NATO MI ZAUPAJ – ŠELE NATO KUPI in je usmerjen v to, da marketinško sporočilo pri kupcu sproži želen odziv.

 

Presenetilo te bo dejstvo, da se samo okoli 3 % tvojega trga nahaja v nakupnem razpoloženju.

 

Zato strank ne pozivamo vedno k nakupu.

 

Velika večina jih ta trenutek ni pripravljena kupiti od tebe in zadnja stvar, ki si jo želijo je, da jim karkoli prodajaš.

 
Zakaj? 

Ker nimajo potrebe po tvojem izdelku ali pa te ne poznajo in ti potemtakem še ne zaupajo.

Spletni preboj™ je marketinški sistem, ki bo zate rešil ta problem. Zasnovan je tako, da popolne neznance v najkrajšem možnem času pretvarja v nove kupce.

Ključ je v tem, da prave oglase prikazuješ pravim ljudem ob pravem času na pravem mestu. 

Tako boš z nekom, ki je že seznanjen s tvojim izdelkom in že razmišlja o nakupu, komuniciral popolnoma drugače kot z nekom, ki zate še ni slišal in ne ve, kaj natančno lahko pričakuje od tebe.

 

Nič več vsiljive prodaje torej, zaradi katere bi tako tebe kot tudi tvoje potencialne stranke stiskalo v želodcu. 

 

V primeru, da sistem Spletni preboj učinkovito implementiraš in pametno nadzoruješ, ti nikoli več ne bo potrebno skrbeti za to, kdaj in od kod bo prišla tvoja naslednja stranka! 

Sanje vsakega podjetnika, kajne?

 

Zagotovo si v tem besedilu izvedel veliko novega in se prepričal, da smo vredni tvoje pozornosti in časa. 

 

V tvoje podjetje bomo implementirali najbolj učinkovito strategijo za izvajanje digitalnega marketinga, ki je odporna na čas.

To pomeni, da bo zate in za tvoje podjetje aktualna tudi čez leto, dve, pet, deset …

Pa še ena stvar je blazno super.

Za razliko od tvoje konkurence si ne boš razbijal glave s tem, da bi strategijo nenehno spreminjal in prilagajal.

Pa tudi vedno novih marketinških izvajalcev ti ne bo potrebno iskati. Dokaz za to so naši zadovoljni poslovni partnerji. Nekateri z nami ostajajo že leta. 

Vse to pomeni, da boš prihranil veliko dragocenih časovnih in finančnih resursov.

Lahko opaziš, da smo oglaševanje na spletu obrnili povsem na glavo.

Koliko je zate vredno, da s teboj podelimo enak pikanten marketinški recept, ki bo poskrbel za stabilno rast tvojega podjetja in preboj v ospredje?

Govorim o ENAKIH sistemih in procesih, ki jih uporabljamo za naše poslovne partnerje, da jim konsistentno zagotavljamo želene rezultate in dosegamo zastavljene marketinške cilje. 

Pri našem sodelovanju se bomo osredotočili na naslednja področja:

         Kako povečati odstotek konverzij (da se bo še več obiskovalcev tvoje ponudbe pretvorilo v kupce)

         Kako povečati povprečno vrednost nakupa (da bodo ljudje pri posamičnem nakupu pri tebi kupili več kot bi sicer)

         Kako poskrbeti, da bodo obstoječi kupci ponovno nakupovali pri tebi (ti sčasoma postali lojalni in te z veseljem priporočali naprej)

To boš poleg vzpostavljenega oglaševalskega sistema dosegel s kombiniranjem učinkovitih prodajnih lijakov, dovršenih pristajalnih strani s privlačnimi ponudbami in avtomatiziranimi e-mail sekvencami sporočil. 

A to so že teme za naše marketinške sestanke. 🙂 

 

Kaj pa ti? Si se prepoznal v Primoževi zgodbi?

Ne poznava se še.

Zato ne vem, kaj prodajaš in kako uspešen si že pri tem, kar počneš.

Ne vem, kako ambiciozen in motiviran si, da dosežeš svoje cilje.

Morda se s Primožom v določenih pogledih razlikujeta ali pa si sploh nista podobna. 

Morda uspeh ni visoko na tvoji prioritetni lestvici …

Morda nisi pripravljen na dolgoročno zavezo in strateško delo … 

Morda si preveč odvisen od takojšnjih finančnih prilivov … 

Morda v marketing nisi pripravljen investirati kot investiraš v druge vidike svojega posla … 

Morda nimaš jasnih ciljev in vizije … 

Morda je tvoj produkt povsem nepreverjen … 

Morda se želiš z marketingom ukvarjati čisto sam … 

 

Odgovore na ta vprašanja poznaš bolje od mene. 

Te zanima, kakšne rezultate lahko dosežeš z našo pomočjo? Zaupaj izjavam naslednjih zadovoljnih podjetnikov.

Na spletu sem bil praktično neviden. Za pomoč sem se obrnil na Nejca. Izpadlo je odlično! Rezultat? Stranke sedaj od mene dobijo dovolj informacij, da dorečemo zgolj še detajle. Koncept marketinških kampanj, ki mi ga je zaupal, je odličen. Dal sem mu težko nalogo, a me je postavil na zemljevid. Priporočam.​
Marko Knežar
Igralko, najem otroških igral
Nejc Krumpčanik je zagotovo eden izmed tistih marketingarjev, ki zelo dobro razume, kaj natančno njegovi klienti potrebujejo. Moram priznati, da sem predtem delal s kar nekaj marketinškimi strokovnjaki in agencijami. Nejc me je posebej navdušil in presenetil s tem čudovitim občutkom za razumevanje želja in potreb. Predvsem je res zelo dober v pomoči in podpori pri promociji in organizaciji dogodkov - smo eni izmed redkih, ki smo v zadnjih letih uspešno s seminarji in delavnicami napolnili kar lepo število dvoran. Vsem, ki si zares želite dobrega dolgoročnega marketinga, ki vas bo zelo hitro popeljal do kakovostnih kontaktov, da vam bo lažje in enostavnejše v prodajnem procesu, vam zelo priporočam sodelovanje z Nejcem.
Silvester Kmetič
Prodajni trener in coach, lastnik več podjetij
Preden sem z Nejcem začel sodelovati, sem bil na spletu sicer že prisoten, ampak ne v taki obliki kot bi si želel. Vse je bilo bolj neusmerjeno in "na pamet". Vedel sem, da je glede na kvaliteto in nivo storitev, ki jo ponujam, še veliko rezerve, da se zadevo zapelje en nivo višje. Nisem se motil in z Nejčevo pomočjo sva skupaj zasnovala taktiko in realizacijo do končnega rezultata. In kakšen je bil rezultat? Sedem novih dolgoročnih coaching klientov. Samo od ene specifične, dobro premišljene akcije. Kje vidim največjo dodano vrednost sodelovanja z Nejcem? Ni samo znanje marketinga in oglaševanja na splošno, ampak njegova zmožnost širšega razmišljanja, povezovanja različnih idej in smeri v cilj, ki ga posameznik išče in kovanje prave taktike za realizacijo. Nejc premore kreativnost, znanje in realizacijo tudi za zahtevnejše kliente in projekte od začetne ideje do konca. Predvsem pa bi izpostavil pravilen odnos, ki je poleg tehničnega znanja in samih rezultatov ključen za dobro sodelovanje, zaupanje in tega pri Nejcu ne primanjkuje. Verjamem, da lahko samo ura coachinga z njegove strani bistveno vpliva na posameznikovo uspešnost v prihodnje.
Gašper Grošelj
Osebni fitnes trener
Odraščam v stoletju, kjer socialna omrežja igrajo veliko vlogo v našem vsakdanjem življenju. Nič čudnega ni bilo, da sem se zavedal, da moram marketing socialnih omrežij vključiti tudi vzporedno z gradnjo mojega novega posla. Tako že skoraj 2 leti uspešno vodim svoj lokal na obali. Velik delež pripisujem tudi odličnemu marketingu s strani Nejca in njegove ekipe. Z njihovimi idejami in predlogi Kamarin dvigamo iz meseca v mesec na višji nivo in še rastemo. Vsem starejšim in novim podjetjem priporočam vključitev marketinga socialnih omrežij v svoj posel. Nejcu pa bi se še enkrat zahvalil za vse, kar je naredil za moj posel, da smo skupaj boljši in močnejši.
Matej Madruša
Kamarin Bar & Grill
V mesecu novembru sem se udeležila konference o Facebook oglaševanju. Kmalu sem spoznala, da ob količini dela, ki ga imam, preprosto zmanjka časa za kvalitetno oglaševanje. Poleg časa pa je potrebno imeti še konkretno znanje, ki pa ga sama nimam. K sreči sem ravno na temu seminarju spoznala Nejca, ki se z oglaševanjem ukvarja profesionalno. Dogovorila sva se za poslovni sestanek in naredila strateški načrt. Najino sodelovanje je moj izplen od oglaševalskih akcij povečalo za kar 15krat! Med drugim sem z vložkom v kampanjo, ki je znašal manj kot 100 €, uspela napolniti vseh 5 mest za tečaj za pasjega frizerja v skupni vrednosti 7.500 €! Akcijo bomo že ponovili. Nejc je strokoven, potrpežljiv ter posluša in upošteva želje. Od njega sem se veliko naučila o oglaševanju in veselim se našega nadaljnega sodelovanja!
Nina Pečlin
Pasji salon Lucy
Nejc nam je bil v izdatno pomoč z idejami in konkretnimi nasveti glede izkoriščanja možnosti, ki jih ponujajo socialna omrežja.
Vesna Milenković
Dr. Feelgood
Z Nejčevo ekipo uspešno sodelujemo že več let. Za nas izvajajo oblikovanje in pripravo besedil za splet, oblikovanje promocijskih izdelkov in vodenje socialnih omrežij. Pomemben vidik je seveda tudi plačljivo oglaševanje. Z uspešno zastavljenim marketinškim načrtom nam iz meseca v mesec pomagajo pri večanju prepoznavnosti naše blagovne znamke. Posebej cenimo njihovo ažurnost in odzivnost ter pripravljenost poslušati naše želje, hkrati pa podati svoje iskreno mnenje. Z veseljem lahko zagotovim, da smo s sodelovanjem izredno zadovoljni, povsem izpolnjujejo dane obljube in presegajo naša pričakovanja.
Mitja Bežan
Karal, moderni usnjeni čevlji, d.o.o.

Sta ti in tvoje podjetje v resnici pripravljena na spletni preboj?

Resnica je, da vas je približno 97 % takšnih, ki se boste našli v eni izmed naslednjih 3 točk in zaradi tega sodelovanje med nami NE bo mogoče.

Poglejva, ali:

1. Iščeš način za enostaven in hiter zaslužek?

Žal …

Nisem naslednji Bitcoin, ne kupujem loto srečk in ne igram iger na srečo.

To marsikaj pove o meni.

Verjamem, da bolj pametno kot delaš, več sreče imaš.

Zaupam v kulturo rasti, nenehnega testiranja in iskanja načinov, kako se izboljšati. 

Ne poznam formule za uspeh čez noč.

Poznam pa preizkušeno in dokazano delujočo formulo, ki podjetjem prinaša stabilno rast.

Naj ti jo poenostavljeno predstavim:

>> Pripravi privlačne ponudbe za svoje izdelke ali storitve 
>> Vzpostavi prodajne lijake, preko katerih se neznanci učinkovito pretvarjajo v kupce 
>> Poskrbi, da se bo v lijak stekalo max. število ljudi, ki se na ponudbe najbolje odzivajo 
>> Dostavi obljubljeno 
>> Ponovi

To je učinkovit recept, na katerem bova intenzivno delala.

Naslednje besede si vtisni globoko v spomin.

Če ne veš, kako pritegniti pozornost na spletu, puščaš na mizi veliko odličnih priložnosti.

In če imaš torej še vedno idejo o hitrem in enostavnem zaslužku, bo mrežni marketing zate boljša izbira. :)))

2. Misliš, da je spletni preboj dosegljiv brez vložka v oglaševanje?

Če ti danes nekdo obljublja uspeh na spletu brez konsistentnega vložka v oglaševanje … ZBEŽI STRAN, kolikor te nesejo noge!

Ne bo šlo, enostavno ne bo.

Takšna je realnost nasičenega spletnega trga.

Zagotovo si ne želiš, da ne bi dosegel rezultatov, ki si jih tako želiš, drži?

Za to pa boš moral rezervirati tudi nekaj sredstev za oglaševanje.

Več sredstev, ko boš namenil za oglaševanje, več ljudi bo imelo priložnost spoznati tvoj produkt (ali storitev) …

In več ljudi kot bo spoznalo tvoj produkt, več priložnosti si boš ustvaril za povečanje prodaje.

Pa saj to verjetno že veš.

Če se zavedaš, da je potrebno v marketing vlagati, povsem enako kot vlagaš v druge vidike svojega posla, potem si na dobri poti.

P.S.

Smo v zlati dobi spletnega oglaševanja. Kako dolgo bo še trajala, ti ne znam povedati. Je pa pametno in koristno zate, da čimprej skočiš na vlak, preden oddrvi mimo. Na njem se namreč vsako leto zgrinja vse več podjetnikov.

3. Pričakuješ, da bom bolj motiviran kot si sam?

Hej, to je ja smešno!

Konec koncev gre v prvi vrsti za tvoj posel.

Če si eden izmed tistih, ki ga je potrebno 10x moledovati, da priskrbi potreben material in nasploh opravi svoj delež dela (obenem pa želi imeti še vse pod kontrolo), potem nima smisla, da se trudiva.

Uspeh je rezerviran za tiste, ki verjamejo v lepoto svojih sanj … In prevzamejo odgovornost, da jih dosežejo.

Razumem, kako se počutiš.

Splet je poln zgodbic o avtomatiziranih prodajnih lijakih, iz katerih pasivni denar teče kar sam od sebe, medtem ko spiš.

Presenečen boš, kaj ti bom povedal sedaj.

Ugotovil sem, da v resnici marsikatera izmed teh zgodbic DRŽI …

Vendar šele takrat, ko je sistem vzpostavljen in niti sekunde prej!

Pot do tja pa zahteva premišljeno strateško delo in dolgoročno zavezo za uspeh.

Moja želja zate je, da sčasoma predaš časovno potratne, zahtevne in velikokrat naporne digitalne marketinške obveznosti popolnoma iz svojih rok.

Tako se boš sam lahko posvetil tistemu, v čemur si resnično odličen.

Vsekakor pa v tebi potrebujem partnerja, ki je pripravljen na sodelovanje.

Si pripravljen zavihati rokave?

Če je tvoj odgovor DA, potem preveri samo še tole:

Kaj še moraš vedeti pred začetkom našega sodelovanja?

  • Prvič. Sodelujemo zgolj s podjetniki, s katerimi lahko zastavimo VSAJ 6-mesečni načrt dela in pripravimo ustrezno finančno konstrukcijo.
  • Drugič. Tvoja investicija v naše svetovanje in izvajanje marketinških storitev je odvisna od obsega aktivnosti, ki jih bomo v času sodelovanja opravljali zate. V večini primerov govoriva o mesečnem pavšalu med 1.500 € in 3.000 € (v redkih primerih manj ali več). Več bova vedela, ko bolje spoznava in ovrednotiva tvoje cilje. 
  • Tretjič. Imaš jasno vizijo. Si pripravljen predati stvari iz svojih rok. Si asertiven in usmerjen v rezultate. Ocenjuješ, da imaš velik potencial za rast. 
  • Četrtič. Želimo delati skupaj s tabo, ne zgolj zate.

Si slišal dovolj? Želiš odkriti, ali je naš sistem primeren za tvoj posel?

KOT ZADEVO VIDIM SAM, SO TI NA VOLJO 3 MOŽNOSTI

Možnost #1: Narediš natančno 0

Einstein je nekoč dejal: “Norost je venomer početi enake stvari in pričakovati drugačne rezultate.”

Precej jasno, kajne?

Enostavno ostaneš, kjer si in se ne ukvarjaš z rastjo svojega posla.

In če ti je to OK, ni s tem popolnoma nič narobe.

Možnost #2: Najameš nespecializirane ponudnike storitev

Govorim o tistih freelancerjih, ki se z marketingom ukvarjajo še po službi “malo za zraven” ali pa o tistih velikih agencijah, ki v resnici nikoli nimajo pravega časa zate.

Ne boš verjel, koliko strank mi pove, da jim je pri našem sodelovanju izjemno pomembno to, da imajo na drugi strani kompetentne in razpoložljive ter predvsem odzivne sogovornike, ki niso zgolj izvajalci, temveč tudi svetovalci.

Na tak način lahko krmilo prepustijo tudi komu drugemu.

Ja, jadranje skozi razburkane podjetniške valove zna biti naporno, še posebej, če si na palubi sam.

Možnost #3: Najameš marketinške strokovnjake

Govorim o ekipi, ki ima dovolj znanja in izkušenj, da te podpre na tvoji poti.

O ekipi, ki natančno ve, kaj potrebuješ, da se na spletu prebiješ v ospredje.

O ekipi, ki bo na tvoj posel pogledala celostno in v tvoj marketinški miks povezala vse tiste obstoječe in nove aktivnosti, ki so potrebne za tvoj spletni preboj.

Si predstavljaš, kako hitreje ti bo šlo?

Nismo eden izmed tistih ponudnikov, ki se ukvarjajo zgolj s Facebook ali Google oglaševanjem, SEO optimizacijo ali pisanjem prodajnih besedil.

Ubrali bomo drugačen pristop.

Najprej bomo pogledali, kaj natančno je tisto, kar si želiš doseči, potem pa zagotavljanju tega rezultata podredili vse potrebne digitalne marketinške aktivnosti.

Se sliši smiselno?

Želim ti pomagati …

Ne vem pa še, ali ti sploh lahko.

Na tej točki sem prepričan le v eno.

Da si tudi ti popolnoma predan k dolgoročnemu uspehu tvojih strank, drži?

Enako velja zame in za mojo ekipo.

Tukaj smo zato, da ti pomagamo.

Vemo, kaj narediti.

In verjetno še pomembneje – vemo, česa ne narediti.

To pa ti bo prihranilo kup denarja, časa, živcev in energije.

Kaj je tvoj naslednji korak?

Če želiš z zagotovostjo odkriti, ali lahko implementiramo naš preizkušen sistem Spletni PREBOJ v svoj lasten posel, potem te povabim, da rezerviraš 20 – minutni strateški posvet s klikom na spodnji gumb.

Je popolnoma BREZPLAČEN.

Namenjen je temu, da ugotovimo, ali smo dober fit drug za drugega.

Pogovorili se bomo o tvojem potencialu, željah in ciljih, investiciji, časovnem načrtu in vseh ostalih vprašanjih, ki jih morda še imaš.

Četudi se za sodelovanje s tvojim podjetjem ne odločimo, boš pridobil nekaj konkretnih smernic in ugotovitev, kje se skrivajo tvoje največje priložnosti za napredek.

Ti si na potezi.

S klikom na spodnji gumb boš prišel na obrazec, kjer mi boš zaupal nekaj informacij, da bom bolje razumel tvoje potrebe, želje in cilje.

Tako bom dobil več vpogleda v tvoj posel.

V kolikor z ekipo ocenimo, da ti lahko pomagamo doseči tvoj spletni preboj, te bom v naslednjih dneh poklical, da začneva z najinim brezplačnim strateškim posvetom.

Klikni torej na gumb spodaj in se prijavi na strateški posvet. 

Rezerviraj brezplačen strateški posvet s klikom na spodnji gumb.

Nejc Krumpačnik

mag. inž. medijskih komunikacij

Morda se sprašuješ, kdo je Nejc in kaj natančno ve o spletnem preboju?

Imaš absolutno prav – vedno je potrebno dvomiti o avtoriteti.

Nikoli nisem bil zagovornik “fake it till you make it” filozofije.

Nasprotno.

Verjamem, da je vedno prostor za izboljšave!

Da lahko svoj posel postavljaš na vedno višjo raven.

Da lahko dosežeš sanje, v katere verjameš.

 

In verjamem, da za to obstaja formula.

Uspeh pušča sledi.

Premišljeno delo, vztrajnost, investiranje v sebe in kanček drznosti.

Poznam veliko zelo uspešnih ljudi in vsem je skupno eno.

Delajo več in pametneje kot drugi in manj “jamrajo”.

Tudi sam sem se podal na to pot.

Pred 5 leti sem dal odpoved v marketinškem oddelku v enem izmed multimilijonskih podjetij v Sloveniji.

Sprejel sem navidez noro odločitev.

Brez finančnega zaledja in ene same stranke, ki bi me čakala, sem se odločil za samostojno pot.

Imel sem le vizijo.

Zavihal sem rokave in ustanovil blagovno znamko Motiviran.si.

V praksi sem hitro spoznal eno izmed najpomembnejših poslovnih lekcij v življenju – ko daš nekomu vsebino, ki zanj predstavlja veliko vrednost, si opravil levji delež dela in zadel žebelj na glavico (mimogrede, to je ena izmed začimb našega sistema Spletni PREBOJ).

Zavihal sem rokave.

Produciral sem kakovostne vsebine in sprva brez vloženega evra v oglaševanje (kasneje sem vse skupaj še nadgradil) prišel do točke, ko je portal Motiviran.si redno začelo obiskovati nekaj tisoč obiskovalcev mesečno.

Na tak način sem ujel pozornost svojih strank. 

To je moč dosega.

Veliko podjetnikov, s katerimi sem opravil intervjuje, je kasneje postalo mojih dolgoročnih strank.

Ker sem z njimi, preden sem jim prodal svoje storitve, zgradil odličen odnos in zaupanje.

To je moč brandinga.

Da imam danes privilegij sodelovati z nekaterimi najimenitnejšimi podjetji in posamezniki v Sloveniji, ni samoumevno.

Na tisoče evrov in ur svojega časa sem investiral v znanje marketinga in psihologije prodaje.

Najel sem mentorje, prebral na desetine in desetine knjig, se udeležil kopice seminarjev in večdnevnih izobraževanj, proučeval spletne tečaje in odkrival skrivnosti najboljših v tem čudovitem poslu.

Navkljub vsemu zapisanemu pa se v tem trenutku sprašuješ zgolj eno stvar: “Kaj imam jaz od tega?”

Pustil bom, da za trenutek razmisliš in si na vprašanje odgovoriš sam.

Koristno zate je, da razumeš, da si zgoraj podčrtano vprašanje zastavlja vsaka tvoja bodoča stranka, ko ji ponujaš svoje izdelke ali storitve.

Ji znaš prepričljivo odgovoriti?

Sem te prepričal, da tvoje idealne stranke prepričava skupaj?

© 2020 Motiviran.si – Vse pravice pridržane

0

Your Cart