prodajna lekcija 4 evolucija

Včeraj sem pogoltnil eno zares žilavo tableto, kot bi dejali čez lužo (iz angleščine je včasih prav zabavno prevajati, sploh če se greš malo po svoje:).

Izgubil sem poslovno priložnost!

Zakaj, se sprašujete?

Zaradi moje malomarnosti.

Tako je. Priznam.

Zaznal sem potrebo. Imel sem rešitev. Telefonska številka me je žicala z zaslona, naj jo že zavrtim. A moje misli so plavale drugje. Nisem bil fokusiran. Rekel sem si: »Bom malo kasneje«. Nekdo drug pa je rekel: »Bom zdaj.« In moj kasneje se je spremenil v nikoli.

Torej, bil sem prepozen.

Prepozen ni najustreznejša beseda. Boljša je: prepočasen.

Ali še bolje, če sem z vami in do sebe povsem iskren.

Bil sem len.

Lahko imaš rezultate ali pa izgovore, ne moreš pa imeti obojega. Tak je eden izmed motivacijskih citatov, ki bi si ga lahko vsakdo nastavil na ohranjevalnik zaslona.

Tolažim se s tem, da se je dogajalo, se dogaja in se bo dogajalo tudi boljšim od mene. A tistim res najboljšim se dogaja redko. Oni vedo, da je priložnost potrebno zagrabiti, ko se ponudi. Še isti trenutek. To so vedeli že naši dedki. Od tod reklo: kuj železo, dokler je vroče.

Na trgu zmagujejo hitri in prilagodljivi. Tako je v intervjuju izjavil Robert Rolih, uspešen slovenski podjetnik. Robert prakticira, kar govori. Na to me je znova opomnil. Vprašal sem ga, če ima na zalogi še kakšen izvod njegove starejše knjige Marketinški vroči stolček in drug dan mi je poštar že zvonil na vrata. Podaril mi jo je! Njegovo podjetje se ne imenuje Uspeh brez razloga.

Zavedajte se psihološkega načela, ki se glasi: zelo verjetno je, da boste všeč ljudem, ki menijo, da so všeč vam. Pri prodaji vam to zna priti prav. Robert ve, da mi je všeč. Dam roko v ogenj, da sem tudi jaz njemu. Drugače mi knjige ne bi podaril. No ja, malenkost pomaga še, če imaš spletni medij. 😀

Šalo na stran. Robert se dobro zaveda, da bom o njej pisal. Ve, kaj pomeni publiciteta in kaj je priporočilo od ust do ust.

Veliko ljudi vprašam, če bi bili pripravljeni sodelovati z mano. Nekaterim ponudim možnost intervjuja. Brezplačno izpostavljenost, torej. Priložnost, da zate izve na tisoče novih ljudi in obenem možnost za pridobitev novih strank in posledično večji zaslužek. Saj je precej logično, kajne?

Pri tem pa, kot po pravilu, opažam zanimiv pojav. Uspešneži in že uveljavljeni podjetniki reagirajo, še preden jim utegneš do konca zaupati vse podrobnosti: »Čin čin, zastonj publiciteta, itak da sem zraven! Pa še nekaj promocijskega materiala ti bom poslal. Kako ti še lahko pomagam? Kaj še lahko narediva?«

Tisti, ki svoja podjetja komaj držijo nad gladino, se obotavljajo. »Uf, toliko vprašanj, mogoče, kaj pa vem … bom še videl, če bom utegnil. Se slišiva prihodnji teden«. Zelo verjetno je, da se je takšna mentaliteta zajedla v vse pore njihovega posla. In priložnost jim splava po vodi, z njo vred pa nove stranke in več zaslužka.

Prodajna lekcija 4: Uspehu ni mar za naše izgovore. Ko sva z Robertom obširen intervju delala na daljavo, sva potrebovala pičla dva dni, da sva ga spravila pod streho. Pa še njegovo novo knjigo mi je poslal. Zastonj. Zdaj pa še eno. Takrat sta zaradi tega nastala intervju in knjižna recenzija, sedaj pa je zato nastal ta prispevek.

Dame in gospodje, tako se danes dela posel.

Če potrebujete pomoč ali BREZPLAČEN nasvet pri digitalnem marketingu ali pospeševanju prodaje, me kontaktirajte ali pa obiščite spletno stran Linking.si.


Deli
Prejšnji članekJe kuhanje v mikrovalovni pečici zdravo?
Naslednji članekMotivacija otrok za aktivno življenje
Nejc Krumpačnik
Sem magister inženir medijskih komunikacij, certificiran Transolution Business Practitioner in Top Selling Professional (pri Katzengruber Human Development Group). Podjetjem in posameznikom pomagam, da s pomočjo spleta povečajo svojo prepoznavnost, najdejo nove stranke in prodajo več.